quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:58 schreef mschol het volgende:
jezelf 3,40 p/w besparen door 1x 25cent uit tegeven.. boe-fucking-hoe
kutklacht
slotje
Dat maakt toch niet uit? Het blokkeren gaat immers pas na het betalen in.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:16 schreef voetballeh het volgende:
OPLICHTERS!!!!! dienst aanbieden om diensten te blokeren, en dan 25 cent vragen.
DAN BEN JE TOCH ZELF EEN BETAALSERVICE??
Dat dan weer wel. Rare prioriteiten heb jijquote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:06 schreef voetballeh het volgende:
[..]
weet je ik zou 25 cent aan Danny betalen zodat ik een aantal users van m'n scherm kan blocken
ja maar het zou gewoon gratis moeten zijn.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:12 schreef 700MB het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit? Het blokkeren gaat immers pas na het betalen in.
Wie is de aanbieder van die geweldige "dienst"?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:17 schreef voetballeh het volgende:
[..]
ja maar het zou gewoon gratis moeten zijn.
want nu pretenderen ze te strijden tegen een fenomeen waar ze zelf ook bij horen!
http://www.clubmessage.netquote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:19 schreef Nobu het volgende:
[..]
Wie is de aanbieder van die geweldige "dienst"?
Volgens de site is het kostendekkend. Dat lijkt me gezien de prijs behalve waar ook bijzonder redelijk.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:17 schreef voetballeh het volgende:
want nu pretenderen ze te strijden tegen een fenomeen waar ze zelf ook bij horen!
1 x 25 cent betalen waarvoor je vooraf gewaarschuwd wordt lijkt me tohc heel iets anders als, al dan niet onder valse voorwendselen, iemand een abbo à 1,50 / week aan te smeren.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:17 schreef voetballeh het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |