en niet te vergeten Moreni (ja die reed ook ooit voor Postal) en Boonenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:12 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Andreu ook. En ook Vaughters heeft dat geloof ik min of meer gedaan
Hopelijk doen ze dat dan bij alle sporten consequent met tests door onafhankelijke dopingorganen. Meteen fin de carrière voor Nadal, Federer en de Williams zusjes.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:29 schreef TheVulture het volgende:
Sorry hoor, maar als je anno 2008 nog wordt gepakt op doping dan ben je een enorme knurft en moeten ze je voor het leven schorsen, dat schrikt af
Nogmaals, Damsgaard had het over de sport in het algemeen. Daar ging het artikel in het AD ook over. Maar omdat de Tour bezig was, hebben ze er maar 'wielrennen' van gemaakt.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Daar geloof in niet meer in, ik geloof Damsgaard als hij zegt dat het wielrennen nog even verrot is als 10 jaar terug. Uiteraard zijn alle andere sporten even verrot, maar dit geheel terzijde.
Andere dope, andere technieken, andere resultaten, andere gevolgen, andere evolutie binnen het wielrennen. Maar nog steeds vol bedrog.
Agree maar om nou gelijk met deze namen te gaan lopen strooien, zolang er niets is bewezen .....quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hopelijk doen ze dat dan bij alle sporten consequent met tests door onafhankelijke dopingorganen. Meteen fin de carrière voor Nadal, Federer en de Williams zusjes.
Smeets refereert ook aan Armstrong nu.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:27 schreef maril het volgende:
[..]
Die fiets al een paar jaar niet meer. ik denk ook niet meer dat het hem iets doet hij leeft nu in een totaal andere wereld de wielrennerij bestaat niet meer voor hem.
Basso denk ik weer..quote:
we got 'mquote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Benieuwd naar de reactie van de Tourdirectie...
er zijn er nog twee naar mijn weten die nog in koers rijdenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:41 schreef kawotski het volgende:
[..]
we got 'm
op naar de volgende helper van Armstrong..
Die geforceerde moraliserende 'gelijke monniken gelijken kappen' vergelijking vind ik niet opgaan. Bij duursporten en atletieksporten waar het nu net gaat om het vermogen van de mens worden vele malen onsportiever beinvloed door doping dan sporten waar het vermogen van een mens slecht een facet is. Het spaanse elftal zal geen Europees kampioen zijn geworden door en mase aan de nandrolon te gaan, terwijl Pantanti best wel eens de tour gewonnen zou kunnen hebben door de beste epo te pakken.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hopelijk doen ze dat dan bij alle sporten consequent met tests door onafhankelijke dopingorganen. Meteen fin de carrière voor Nadal, Federer en de Williams zusjes.
Die invallen ook altijd.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:23 schreef Palmboom313 het volgende:
Franse politie heeft ook al een inval gedaan bij liquigas.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |