abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 juli 2008 @ 15:42:16 #276
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_60076453
quote:
Op zondag 13 juli 2008 15:16 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

Stijn had al na een half jaar gezegd dat tv misschien iets voor mij was, achter de schermen, en dat hij mij niets beloofde maar ik hem maar eens moest bellen als ik eruit was. Thats all, Amanda begon heel stom te lullen over van alles en nog wat.

denk dat iedereen wel weet waarom ik geen ontslagronde voor Jaap heb aangevraagd,

de halve finale was een goed spel, ga er maar aanstaan. hoe bepaal je het einde van de gouden kooi?
Nou ik niet... snap er geen reet van. Omdat je het hem gunde de finale te bereiken? Dat was dan lekker dom om jezelf in je voet te schieten.
  zondag 13 juli 2008 @ 15:50:59 #277
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_60076593
quote:
Op zondag 13 juli 2008 15:26 schreef liesje1979 het volgende:
Okay fair enough, en w.s kregen we door al die heftige reacties steeds vaker streamlocks, voordat 112 weer gebeld werd en de regeringspartijen overladen werden met mail....

Ik heb er nog 1, dkg is iets wat nog nooit eerder uitgezonden is, dus logischerwijs zaten er de nodige kinderziektes in het concept, stel er komt een dgk2 en jij zou de regie in handen krijgen (iets wat mij in de verre toekomst niet onmogelijk lijkt, zolang je geen calvados gaat drinken uit een koffiemok) wat zou jij dan anders doen? MBT tot regels, screening enzv?
Ik zou gaan voor een concept met zo weinig mogelijk regels. Alleen fysiek geweld is exit. Verder nog een afstandsregel. Eventueel een vluchtkamer waar je op adem kunt komen. Ik zou ze 1 vierkante meter geven waar hun persoonlijke bezittingen veilig zijn. Terugkijkend zou dat een hoger verloop opleveren.
Het pleit voor de Febo dat alle wannabees beschermt werden. Maar dat was dan ook de doodsteek voor het spel.
  zondag 13 juli 2008 @ 16:22:08 #278
130755 Kinga
versier hier
pi_60077195
Huub uitgenodigd voor de bruiloft van Nicolaas?
pi_60077398
quote:
Op zondag 13 juli 2008 14:22 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Frappant is wel dat de Huub aanhangers over het algemeen wat ouder zijn. Wat zou dat zijn? Mensenkennis? Iets verder kijken dan de buitenkant zoals teeners? Toch meer voor inhoud gaan?
Jups, dat zal het zijn....
pi_60077690
quote:
Op zondag 13 juli 2008 15:42 schreef akveor het volgende:

[..]

Nou ik niet... snap er geen reet van. Omdat je het hem gunde de finale te bereiken? Dat was dan lekker dom om jezelf in je voet te schieten.
Wil je het nu écht niet begrijpen? De mensen die in de finale zaten hebben die finale verdiend vanwege TV maken. Daar werden die spelers op afgerekend! Daarom hield Jaap ooit ook Huub erin en vice versa.

Mocht het spel op één hebben gestaan, dan had Jaap over iedereen heen zitten schijten en ranzen en had hij iedereen eruit gekregen op die manier. Maar dan was de kritische massa om het voor de TV-kijker nog aantrekkelijk te maken te gering geweest. Twee of drie spelers in één huis die elkaar ontlopen, daar kun je geen beelden van maken.....

Claire verdiende objectief gezien die finale niet, die is in de halve finale de ¤ 25.000 euro exit voor de neus gehouden met de bedoeling dat ze die dan wél zou nemen.
pi_60078191
quote:
Op zondag 13 juli 2008 15:28 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

hahaha top post!

maar stel ik zou, puur hypothetisch, bij dgk2 komen te werken, dan zou ik wel een aantal dingen anders voorstellen,

maar....dat zou ik hier nooit vertellen....

Verkade houdt zijn koekjes recept ook geheim
Ow mocht dat het geval zijn he, dan wil ik even zeggen dat wij geen streamlocks meer willen
Bij deze
  zondag 13 juli 2008 @ 18:10:49 #282
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_60079083
quote:
Op zondag 13 juli 2008 16:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Wil je het nu écht niet begrijpen? De mensen die in de finale zaten hebben die finale verdiend vanwege TV maken. Daar werden die spelers op afgerekend! Daarom hield Jaap ooit ook Huub erin en vice versa.

Mocht het spel op één hebben gestaan, dan had Jaap over iedereen heen zitten schijten en ranzen en had hij iedereen eruit gekregen op die manier. Maar dan was de kritische massa om het voor de TV-kijker nog aantrekkelijk te maken te gering geweest. Twee of drie spelers in één huis die elkaar ontlopen, daar kun je geen beelden van maken.....

Claire verdiende objectief gezien die finale niet, die is in de halve finale de ¤ 25.000 euro exit voor de neus gehouden met de bedoeling dat ze die dan wél zou nemen.
Je hoeft niet zo denigrerend te doen. We hebben hier een discussie waarin ik voor mezelf antwoorden op bepaalde vragen probeer te vinden.
Ik snap dat inderdaad niet... ze laten elkaar erin maar Jaap naait Huub.
Jaap is idd een harde speler die vele malen terug leek te zijn gefloten. Door die harde opstelling probeerden ze bijna allemaal hem in hun kamp te krijgen. Maar daarin voelde hij zich dan vaak ondergeschikt. Het meest logische was dan ook dat ze hem hadden gedumpt. Het is weer Huub die hem erin heeft gelaten. Wat voor mij onverklaarbaar is. Wat hgeeft Huub aan die gast gehad? Toch helemaal niets zeker. Alles wat Huub deed stak Jaap een stokje voor. Samen spelen was er niet bij.
De kritische maasa had dat niet geaccepteerd... precies... Jaap's binnenkomst was korte termijn politiek in mijn ogen. Voor mij heeft ie zo goed als niet betekend voor DGK.
Hij had hem er gewoon uit moeten schoppen...
Op zondag 13 juli 2008 18:10 schreef akveor het volgende:

[..]

Je hoeft niet zo denigrerend te doen. We hebben hier een discussie waarin ik voor mezelf antwoorden op bepaalde vragen probeer te vinden.
Jaap is idd een harde speler die vele malen terug leek te zijn gefloten. Door die harde opstelling probeerden ze bijna allemaal hem in hun kamp te krijgen. Maar daarin voelde hij zich dan vaak ondergeschikt. Het meest logische was dan ook dat ze hem hadden gedumpt. Het is weer Huub die hem erin heeft gelaten. Wat voor mij onverklaarbaar is. Wat hgeeft Huub aan die gast gehad? Toch helemaal niets zeker. Alles wat Huub deed stak Jaap een stokje voor. Samen spelen was er niet bij.
De kritische maasa had dat niet geaccepteerd... precies... Jaap's binnenkomst was korte termijn politiek in mijn ogen. Voor mij heeft ie zo goed als niet betekend voor DGK.
Voor mij is het ook nog steeds onbegrijpelijk dat Jaap er niet uitgekickt is.
Ik vond Jaap niet zozeer een harde speler, maar een laffe speler, en ja, ik weet dat hij gewonnen heeft, maar dat doet niets af aan zijn laffe houding. Nooit eens écht partij kiezen voor Huub, nee, de ene keer met Brian meedoen (bruiloft verzieken voor Huub en Claire) en de dag erna weer met Huub meepraten over Brian en Amanda. Ach, sommigen zullen dat wel slim vinden, maar ik vind het laf.
Gewoon mijn mening, meer niet.
  zondag 13 juli 2008 @ 19:05:23 #284
6941 APK
Factual, I think.
pi_60080121
quote:
Op zondag 13 juli 2008 19:01 schreef -Blurk- het volgende:

Ik vond Jaap niet zozeer een harde speler, maar een laffe speler, en ja, ik weet dat hij gewonnen heeft, maar dat doet niets af aan zijn laffe houding. Nooit eens écht partij kiezen voor Huub, nee, de ene keer met Brian meedoen (bruiloft verzieken voor Huub en Claire) en de dag erna weer met Huub meepraten over Brian en Amanda. Ach, sommigen zullen dat wel slim vinden, maar ik vind het laf.
Jullie snappen nog steeds niet dat het een RLS met restricties was.
Jaap mocht niet weggestemd worden.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_60080302
quote:
Op zondag 13 juli 2008 19:05 schreef APK het volgende:

[..]

Blijkbaar
  zondag 13 juli 2008 @ 19:13:49 #286
111260 Charmian
a little joy
pi_60080323
quote:
Op zondag 13 juli 2008 19:05 schreef APK het volgende:

[..]

Dat denk ik ook, anders was hij al weggeweest toen hij voor de eerste keer in de ontslagronde zat. Iedereen kotste hem uit, maar Brian hield 'm erin voor een zgn. tweede kans.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_60080330
denk dat jaap gewoon een was met de regie.
leuke verhaallijnen bedacht, script maakte, vandaar dat we hem nooit zagen.
en 6 weken voor einde dgk, was jaap klaar, zoals hij zelf zei.
alleen ,de verhaallijnen waren niet leuk meer,jaap was niet leuk meer, brian en amanda vervelend en huub deed niets meer,dus iedereen keek uit naar einde dgk, zowel de streamers als de bewoners.
pi_60080752
quote:
Op zondag 13 juli 2008 18:10 schreef akveor het volgende:

[..]

Jaap naait Huub, Huub naait Brian, Brian naait Amanda, whatever.
Iedereen kreeg daar de opdracht de eigen karaktertrekken uit te vegroten zodat er beelden van gemaakt konden worden. Die opdracht vanwege het TV moeten maken houdt dan tegelijkertijd één op één in dat ze niet het spel konden spelen zoals ze dat misschien zelf het liefst gedaan zouden hebben.

Daarmee is een oneerlijke en ongelijke strijd/uitgangspositie een feit. Immers, de één scoorde wel bij TV kijkend Nederland of bij de PP en de ander niet. Regie en spel lopen daarmee een beetje door elkaar heen. De spelers hebben een beetje aangestuurd en naar eigen inzicht hun eigen karaktertrekken uit zitten te vergroten, daarmee denkend dat ze zouden scoren en altijd met stimulering/goedkeuring/beoordeling van de FEBO (kunnen er beelden van gemaakt worden ja of nee)

Die oneerlijke uitgangspositie voor de finale door die mix van regie en persoonlijke invulling van die spelers is ietwat ongedaan gemaakt door die halve finale. Jaap en Amanda scoorden slecht bij de PP's, die kregen dus wat voorsprong. Huub en Brian scoorden goed, die kregen wat achterstand en vervolgens mochten alle kijkers het uitmaken. Nogmaals, een complete mix van regie/aansturing/eigen invulling van spelers en spel. 100 procent eerlijk? Nee! Maar gezien de setting en de opdracht TV maken simpelweg "second best".

Jij blijft bij voortduring haken in dat spel. Dat spel was er ook wel, maar speelde een ietwat ondergeschikte rol, het ging om kijkcijfers, marktaandeel, verkoop programma, etc. Het ging niet om die paar spelers, het ging over het grote geld van JdM dat nog iets meer moest worden. Onder die paraplu heeft alles plaatsgevonden en is naar het beste vermogen iedereen een beetje aan z'n trekken gekomen.

Ze hebben, ieder op zijn manier en binnen de mogelijkheden, allemaal hun best gedaan. Jaap was tactisch alleen net iets slimmer dan de rest. Het is net zoals bij een race, niet degene die de snelste ronde rijdt wint, maar degene die, over een heel jaar gezien, alle rondes rijdt met de gemiddeld snelste rondetijd.

Ik heb altijd gevonden dat het er redelijk eerlijk aan toe gegaan is. Huub is vele malen gematst, zo ook Brian en soms ook Amanda. Jaap is maar één keer over de grens gegaan, kende z'n grenzen en heeft het binnen die limieten uitstekend gespeeld.

En over eerlijk gesproken, hoe kan een spel, waarin je elkaar weg moet pesten, in Godsnaam ooit eerlijk zijn Je zit met een soort van zuiver geweten te kijken naar die DGK terwijl de insteek nu juist was "Hoe speel ik het zo gemeen mogelijk, zodat ik boven kom drijven en de rest afhaakt!"
  zondag 13 juli 2008 @ 20:03:18 #289
2018 PC eend
relativist
pi_60081627
quote:

[..]

Ik vroeg me vaak af waarom Jaap door sommige laf gevonden werd, maar dat komt natuurlijk omdat hij nooit echt voor Heilige Huub koos

Gewoon mijn mening meer niet
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_60081790
quote:
Op zondag 13 juli 2008 20:03 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik vroeg me vaak af waarom Jaap door sommige laf gevonden werd, maar dat komt natuurlijk omdat hij nooit echt voor Heilige Huub koos

Gewoon mijn mening meer niet
Als je even goed zoekt vind je altijd wel iets waarop je iemand kunt pakken he lief schattig Eendje?
Ach wat zou ik je graag eens stevig knuffelen, héél stevig zelfs
  zondag 13 juli 2008 @ 20:32:57 #291
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_60082352
quote:

[..]

hehe je snapt het nog steeds niet.. door de positie die Jaap innam kreeg ie juist van beide kanten veel punten.. het was juist de zwakte van Huub dat Jaap zo makkelijk steeds kon switchen.. kijk dat Claire het pas doorhad toen ze thuis was dat snap ik want zij was een erg zwakke speler maar dat Huub het pas doorhad toen Claire op bezoek kwam tja dat was wel erg laat..

ik ben benieuwd naar Huub zn reactie als die de uitzendingen gaat terugkijken.. vaak waar hij dacht de touwtjes in handen te hebben was Jaap m steeds een stap voor en Huub had niks door
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_60082568
quote:
Op zondag 13 juli 2008 20:32 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

hehe je snapt het nog steeds niet.. door de positie die Jaap innam kreeg ie juist van beide kanten veel punten.. het was juist de zwakte van Huub dat Jaap zo makkelijk steeds kon switchen.. kijk dat Claire het pas doorhad toen ze thuis was dat snap ik want zij was een erg zwakke speler maar dat Huub het pas doorhad toen Claire op bezoek kwam tja dat was wel erg laat..

ik ben benieuwd naar Huub zn reactie als die de uitzendingen gaat terugkijken.. vaak waar hij dacht de touwtjes in handen te hebben was Jaap m steeds een stap voor en Huub had niks door
Anders had Jaap ook wel punten gehad.Brian en Huub gaven elkaar al geen punten en van Amanda kreeg Jaap amper wat.
  zondag 13 juli 2008 @ 22:32:28 #293
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_60085005
quote:
Op zondag 13 juli 2008 20:43 schreef rooie3 het volgende:

Anders had Jaap ook wel punten gehad.Brian en Huub gaven elkaar al geen
punten en van Amanda kreeg Jaap amper wat.
Ik ben een hoop vergeten, had het graag na willen kijken op een filmpje,
alle 460 filmpjes zijn weg van petermarjan, ik zal eens kijken bij Talpafan1.
pi_60085931
quote:
Op zondag 13 juli 2008 22:32 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Ik ben een hoop vergeten, had het graag na willen kijken op een filmpje,
alle 460 filmpjes zijn weg van petermarjan, ik zal eens kijken bij Talpafan1.
Welke zoek je ,dan help ik je wel met zoeken.
  zondag 13 juli 2008 @ 23:14:21 #295
162917 tuinfluiter
pi_60086035
quote:
Op zondag 13 juli 2008 23:10 schreef rooie3 het volgende:

Welke zoek je ,dan help ik je wel met zoeken.
Je had het over punten verdeling.
pi_60086160
quote:
Op zondag 13 juli 2008 23:14 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Je had het over punten verdeling.
Wat wil je dan precies weten.Misschien weet ik het wel
  zondag 13 juli 2008 @ 23:26:03 #297
162917 tuinfluiter
pi_60086320
quote:
Op zondag 13 juli 2008 20:43 schreef rooie3 het volgende:

Anders had Jaap ook wel punten gehad.Brian en Huub gaven elkaar al geen punten
en van Amanda kreeg Jaap amper wat.
Hoeveel punten ze elkaar gaven.

Ik heb dit wel gevonden.

zondag 13 juli 2008 @ 23:27:07 #298
156669 Lady-night
dames eerst
pi_60086352
Hier heb je een site met filmpjes, maar ook niet de oude filmpjes.
http://www.youtube.com/profile_favorites?p=r&user=KleineFrankie&page=15
Hangplek voor vrije gedachten
  zondag 13 juli 2008 @ 23:35:04 #299
156669 Lady-night
dames eerst
pi_60086572
Even lachen
Hangplek voor vrije gedachten
  zondag 13 juli 2008 @ 23:43:08 #300
162917 tuinfluiter
pi_60086772
quote:
Op zondag 13 juli 2008 23:27 schreef Lady-night het volgende:
Hier heb je een site met filmpjes, maar ook niet de oude filmpjes.
http://www.youtube.com/profile_favorites?p=r&user=KleineFrankie&page=15
Dank je wel, dat is handig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')