abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 juli 2008 @ 14:43:39 #251
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60075448
Hey sunny, je pm doet t niet. Ik heb een donker paars shirt aan en een grijs vest, zonnebril in mijn haar, spreek me even aan als je me ziet. Lijkt me gezellig!
pi_60075455
quote:
Op zondag 13 juli 2008 13:49 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

tv kijkers zijn geen debielen maar denken ook niet te lang over dingen na, maar waarom zouden ze ook, het is gewoon toch entertainment...vermaak. Als je daarover helemaal bij stil zou moeten staan dan zou het zijn entertainment functie ook verliezen (voor het grote gros van de tv kijkers iig dan)

ik ben ook heel vaak heel goed neer gezet, en ik mag ook niet klagen, net zo goed als brian dat niet mag, want had er ook al 10 keer uitgetiefd kunnen worden vanwege fysiek geweld
Jij hebt toch nog niet zoveel uitzendingen terug gekeken?

Maar op het eind, de laatste weken viel het wel mee.
  zondag 13 juli 2008 @ 14:46:28 #253
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_60075497
quote:
Op zondag 13 juli 2008 14:26 schreef Huubdgk het volgende:
hahahahaha,

de buurvrouw (die geklaagd had in het hotel in Rhodos) heeft het vannacht nodig gevonden om op mijn hyves een heel rot verhaal op te hangen, toen ze de reacties zag heeft ze hem er zelf vanaf gehaald, (het ging o.a. erover hoe trots ze erop was dat ze mij bijna het hotel had laten uitgooien of zoiets van die bullshit)

maar nu wilde ik even terug reageren (nadat ik via mijn gmail tussen al die berichten haar username had gevonden, jaja Huub Tracy in da house) maar heeft ze mij geblokkeerd...

willen jullie dit even doen?

http://daan1907.hyves.nl/

thnx, jullie zijn helden

ps dit zijn wat hyves reacties van mensen op mijn hyves

LaDinda (0)
vandaag, 08:02

Goh Danielle
Wat moet het heerlijk zijn dat je nu eindelijk in alle rust zo een enorm lang, azijnzeikerig, bitter, uitgedroogde pruimen stukje kan neer plempen op de hyves van die ene bnn'r die de aankomende 20 jaar gegarandeert jouw favoriete gespreksonderwerp zal zijn op ieder feestje waar je mag verschijnen.
Het orgastisch genoegen druipt er vanaf wanneer je omschrijft hoe het jullie bijna was gelukt ze uit het hotel te krijgen.
Gelukkig heb je na het moeten aanhoren van andermans seksleven (hadden jullie niet beter zelf kunnen proberen er weer wat passie in te blazen? Probeer het eens op z'n grieks ) tenminste weer iets om op te soppen, scheelt je partner (die schijnbaar ook liever naar de buurtjes luistert dan jou te moeten aanhoren/raken ook weer een hoop voorwerk.

Neem nog een zuurtje en kijk of je volgend jaar een heerlijk stille vakantie bij de nonnetjes kan boeken.
Die neuken ook niet en als ze het al doen dan houden ze het tenminste stil

En voor Huub
Fijn dat jullie het zo naar je zin hebben gehad en van elkaar hebben genoten.
Stel je voor dat je in zo een relatie zit waarin je uitgeluld en al, uit pure ellende maar opzoek gaat naar andermans tekortkomingen. Alles om de confrontatie met elkaar en een eenzame oude dag maar te bezweren.
Dat is toch zielig?

reageer

verwijder Joke (18)
vandaag, 01:17
Nou nou Danielle, jij bent toch ook jong geweest. Toch nog even je gram halen om dit naar buiten te brengen. En er dingen bij halen die nergens op slaan.Fijn dat je toch nog een fijne vakantie hebt gehad, Huub en Claire ook en zij hebben heus wel ingezien dat het wat rustiger kon.Je bent schijnbaar toch wel geinteresseerd in Huub want je leest zijn blogs op Rocketmiljonairs.
Doe de link naar je Hyves nog eens.
  zondag 13 juli 2008 @ 14:47:37 #254
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60075518
quote:
Op zondag 13 juli 2008 14:43 schreef sunny16947 het volgende:
Ik denk ook dat het beter is dat je niet bij Palma bent. Het zou denk ik teveel de aandacht van Palma afhalen en das nie leuk voor Palma.
Ik denk ook dat Huub en natuurlijk Claire dan alleen het laatste uurtje zouden moeten komen, anders wordt het idd een Huub festijn, das nu ook weer niet de bedoeling, Maar goed, als het niet gaat, dan is t jammer. Ik ga vooral omdat er de nodige mensen zijn die ik ken, en we elkaar dan weer eens allemaal tegelijk spreken, vooral om te ouwehoeren dus...
  zondag 13 juli 2008 @ 14:52:06 #255
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60075591
quote:
Op zondag 13 juli 2008 14:43 schreef akveor het volgende:

[..]

Ik vind dat acteerwerk idd negatief omdat het niet nodig was. Maar dat was zijn stijl. Vooral maar zo weinig mogelijk van zichzelf laten zien. Goede overlevingstaktiek voor TV als streamer prikte je daar zo doorheen. Meestal vond ik het niet om aan te zien.

Het hoefde inderdaad niet straight gespeeld te worden. En dat heeft ie dan ook niet gedaan. Ook dat had niet gehoeven. Ik bedoel te zeggen dat wanneer hij dat wel gedaan had en samen met Huub had gespeeld tegen B en A Jaap boven Huub was uitgestegen in de finale. Huub zijn rol was tegen B en A uitgespeeld. Nu was er een halve finale nodig waar van te voren al vaststond dat Huub genaaid zou worden. Daarbij bleef de onzekere factor bestaan of Jaap Brian zou kunnen verslaan. Daarbij denk ik dat het aandeel van de stemmende TV kijker overschat is. Deze hebben voornamelijk stemmen voor Brian en A opgeleverd door de in mijn ogen gekleurde uitzendingen. Ik geloof dat de anti Brian diehards zich onder de streamers bevonden. Veelal Huubfans. Mensen die ik tegenkwam en die alleen de TV uitzendingen volgenden vonden Huub een irritant mannetje en Jaap een viespeuk en nep. Zo kom ik tot de conclussie dat de streamers een groter aandeel hadden in het aantal stemmen en was het mogelijk voor Jaap uit te lopen.

Hij zat in een onmogelijke positie voor de halve finale. Een halve finale die Jaap 13 procent voordeel heeft opgeleverd. Hier mocht wel het spel gespeeld worden. Vreemd dat hij dan niet ontslagen mocht worden. Of dat er iig geen ontslagronde voor hem is aangevraagd. Dat zal ie dan wel verdient hebben met dat acteren. Oftewel gered door Flens. Zoals ook Huub, Brian en Amanda zijn gered. Waarom Jaap dan 13 procent voordeel moest krijgen is me een raadsel. Het was van te voren al duidelijk dat Huub de minste stemmen zou krijgen. Daarbij werd Huub consequent zwart neergezet op TV. Dat lijken me twee zware handicaps. Waarom werd dan toch voor dit concept gekozen? Daarbij komt dat Huubfans altijd trouw en fanatiek op Huub gestemt hebben en JdM inkomsten heeft opgeleverd. Door Huub een 13% achterstand te geven vind ik dat die SMS-ers (lees trouwe fans) geschoffeerd zijn door deze halve finale. Altijd fanatiek gebeld en nu mag je ook nog eens 13% extra ophoesten. Het is voornamelijk daardoor waarom ik erg bescheiden op Huub heb gestemt richting finale.

Tuurlijk heb je hem zien dansen. Maar niet Jaap maar acteerJaap. Het sneue mannetje wat achter een masker de ander belachelijk maakte. Ik blijf hem een parasiet van de emoties van de anderen vinden. Zelf niets tot weinig van zichzelf laten zien. Die stijl heb ik niets mee. Het is ook daarom waarom ik Huub waardeer. Hij speelde ook spelletjes maar durfde zichzelf wel te laten zien. Vele goede kanten maar ook nare trekjes. Ik vind dat hij gewoon zichzelf durfde te zijn.

Huub zocht idd vaak de grens op en ging er soms overheen. Vooral hoe hij kon spelen met woorden was hij onovertroffen. Als ik dan steeds maar hoor dat er van alles niet mocht als het tegen B en A ging en er wel steeds tegen hem gespeeld mocht worden dan had ie een statement moeten maken. Daarom vind ik hem politiek correct. Hij heeft zich de wil van de Febo op laten leggen. Al dan niet met beloftes voor pilots en een rol spelen in een toekomstig TV programma. Het is moeilijk bijten in de hand die je voed. Voor mij was Huub degene die de kar heeft getrokken. Veel kwam uit zijn koker waar de anderen slechts op anticipeerden. Hij heeft dan ook de waardering van TalpaMedia gekregen die hij verdient: Een pilot en een show. Misschien maakte dit dat het miljoen slechts een poedelprijs werd.
Akveor, wederom een mooie post! respect

Wist niets over mijn pilot en mijn nieuwe baan tot na de finale,

heb absoluut de waardering gekregen zowel tijdens als na De Gouden Kooi van Talpa die ik in jouw ogen verdien.

ben in mijn ogen gered door Talpa dmv de 25000 euro die ze erin deden waarvan iedereen wist dat alleen Claire die zou pakken, was anders gewoon exit geweest in de halve finale
http://www.rocketmiljonairs.nl
mundus vult decipi ergo decipiatur
Nil Volentibus Arduum
  zondag 13 juli 2008 @ 14:54:16 #256
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60075618
quote:
Op zondag 13 juli 2008 14:46 schreef akveor het volgende:

[..]

Doe de link naar je Hyves nog eens.
http://dgkhuub.hyves.nl/

Nil Volentibus Arduum
  zondag 13 juli 2008 @ 15:00:02 #257
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_60075704
quote:
Op zondag 13 juli 2008 14:26 schreef Huubdgk het volgende:
hahahahaha,

de buurvrouw (die geklaagd had in het hotel in Rhodos) heeft het vannacht nodig gevonden om op mijn hyves een heel rot verhaal op te hangen, toen ze de reacties zag heeft ze hem er zelf vanaf gehaald, (het ging o.a. erover hoe trots ze erop was dat ze mij bijna het hotel had laten uitgooien of zoiets van die bullshit)

maar nu wilde ik even terug reageren (nadat ik via mijn gmail tussen al die berichten haar
username had gevonden, jaja Huub Tracy in da house) maar heeft ze mij geblokkeerd...

willen jullie dit even doen?

http://daan1907.hyves.nl/

thnx, jullie zijn helden
Huub wat heb je uitgevoerd op het balkon boven haar dat jouw buurvrouw in Trianda zo boos is?
Naar beneden staan plassen . Liedjes gezongen. Jouw pilot geoefend?
Of gewoon met jouw bruid de huwelijksnacht in op het balkon?

Of is het voor haar nog meer kicken dat je een bekende Nederland bent en je op Rhodos
daar maar een toontje lager moest zingen?
  zondag 13 juli 2008 @ 15:02:23 #258
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60075752
quote:
Op zondag 13 juli 2008 15:00 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Huub wat heb je uitgevoerd op het balkon boven haar dat jouw buurvrouw in Trianda zo boos is?
Naar beneden staan plassen . Liedjes gezongen. Jouw pilot geoefend?
nix, check mijn blog maar, heb daar ook de foto van de brief van het hotel gepost ,

gewoon wat gedronken met mensen die we hadden leren kennen in mijn appartement en daarna uitgebreid ge sex et met Claire, ja oeps, iets te hard, maar daarna de rest van de vakantie er ook op gelet dat we geen kabaal meer maakten.... zeikwijf
Nil Volentibus Arduum
  One tough cookie zondag 13 juli 2008 @ 15:02:25 #259
169210 liesje1979
pi_60075754
Wat ik me altijd af heb gevraagd is of jullie in de kooi meekregen hoe het er op sommige fora aan toe ging? Wisten jullie van de wederzijdse haat tussen de Brian en Huubfans? (niet iedereen deed daar aan mee, maar soms ging het gewoon erg ver!) En als jullie het al wisten, waren er dan dingen die jullie deden om de fora wat milder te stemmen?

Groetjes Annelies
  zondag 13 juli 2008 @ 15:03:22 #260
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_60075771
quote:
Op zondag 13 juli 2008 14:52 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

Akveor, wederom een mooie post! respect

Wist niets over mijn pilot en mijn nieuwe baan tot na de finale,

heb absoluut de waardering gekregen zowel tijdens als na De Gouden Kooi van Talpa die ik in jouw ogen verdien.

ben in mijn ogen gered door Talpa dmv de 25000 euro die ze erin deden waarvan iedereen wist dat alleen Claire die zou pakken, was anders gewoon exit geweest in de halve finale
TNX

Oww okay dat vermoeden bestond bij mij omdat je onstream een paar keer had gezegd dat je iets voor Stijn(?) zou gaan doen. Waar Amanda je nog op probeerde aan te vallen met een SL als gevolg.

Vertel eens waarom jij en/of Claire geen ontslagronde voor Jaap hebben aangevraagd?

Vond je die halve finale ook niet vreemd? Als meest 'gehate' tegenspeler moet het toch vreemd zijn dat plots je medespelers gaan bepalen hoe je de finale ingaat. Plots blijkt je taktiek te ontploffen in je gezicht door deze aangepaste finale.
  zondag 13 juli 2008 @ 15:06:26 #261
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60075815
Daantje moet via het reisburo het hotel maar aansprakelijk stellen. Moeten ze maar voor goede geluidsisolatie zorgen. Wat kun je anders verwachten van mensen die op huwelijksreis zijn.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  zondag 13 juli 2008 @ 15:06:49 #262
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_60075820
quote:
Op zondag 13 juli 2008 14:54 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

http://dgkhuub.hyves.nl/

lol
Onderhoud jij die? Nou toch nog maar even aangemeld.
  zondag 13 juli 2008 @ 15:06:54 #263
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60075824
quote:
Op zondag 13 juli 2008 15:02 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

nix, check mijn blog maar, heb daar ook de foto van de brief van het hotel gepost ,

gewoon wat gedronken met mensen die we hadden leren kennen in mijn appartement en daarna uitgebreid ge sex et met Claire, ja oeps, iets te hard, maar daarna de rest van de vakantie er ook op gelet dat we geen kabaal meer maakten.... zeikwijf
Ik had dan, juist de dagen daarna af en toe nog eens wat lawaai gemaakt, als mensen meteen zo gaan zeuren. Wacht dan eerst af of het de volgende nacht weer zo is of dat het een incident was, blijkbaar had ze gewoon een hekel aan jullie...
  zondag 13 juli 2008 @ 15:09:52 #264
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60075857
quote:
Op zondag 13 juli 2008 15:02 schreef liesje1979 het volgende:
Wat ik me altijd af heb gevraagd is of jullie in de kooi meekregen hoe het er op sommige fora aan toe ging? Wisten jullie van de wederzijdse haat tussen de Brian en Huubfans? (niet iedereen deed daar aan mee, maar soms ging het gewoon erg ver!) En als jullie het al wisten, waren er dan dingen die jullie deden om de fora wat milder te stemmen?

Groetjes Annelies
we kregen wel eens wat te horen, maar je speelt je spel vaak in de hitte van het vuur. en dan sta je niet echt stil bij de meningen van anderen.....
Nil Volentibus Arduum
  zondag 13 juli 2008 @ 15:11:00 #265
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60075872
quote:
Op zondag 13 juli 2008 14:52 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

En dat zie ik nu weer ff anders. Volgens mij is Jaap daarmee gered. Als jij er in de halve finale uitgegaan was, hadden jouw aanhangers denk ik eerder op Claire dan op Jaap gestemd.

Maar ja hadden is koffiedik kijken. Zonder die puntenverdeling was Amanda er het eerst uitgevlogen. kijk maar naar de publiekspercentages. Zo kunnen we oneindig doorgaan.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  zondag 13 juli 2008 @ 15:14:37 #266
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60075944
Nu ga ik echt, fijne dag!
Huub, veel plezier in Oldenzaal!
  zondag 13 juli 2008 @ 15:16:28 #267
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60075984
quote:
Op zondag 13 juli 2008 15:03 schreef akveor het volgende:

[..]

TNX

Oww okay dat vermoeden bestond bij mij omdat je onstream een paar keer had gezegd dat je iets voor Stijn(?) zou gaan doen. Waar Amanda je nog op probeerde aan te vallen met een SL als gevolg.

Vertel eens waarom jij en/of Claire geen ontslagronde voor Jaap hebben aangevraagd?

Vond je die halve finale ook niet vreemd? Als meest 'gehate' tegenspeler moet het toch vreemd zijn dat plots je medespelers gaan bepalen hoe je de finale ingaat. Plots blijkt je taktiek te ontploffen in je gezicht door deze aangepaste finale.
Stijn had al na een half jaar gezegd dat tv misschien iets voor mij was, achter de schermen, en dat hij mij niets beloofde maar ik hem maar eens moest bellen als ik eruit was. Thats all, Amanda begon heel stom te lullen over van alles en nog wat.

denk dat iedereen wel weet waarom ik geen ontslagronde voor Jaap heb aangevraagd,

de halve finale was een goed spel, ga er maar aanstaan. hoe bepaal je het einde van de gouden kooi?
Nil Volentibus Arduum
  zondag 13 juli 2008 @ 15:17:41 #268
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60076007
quote:
Op zondag 13 juli 2008 15:11 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

En dat zie ik nu weer ff anders. Volgens mij is Jaap daarmee gered. Als jij er in de halve finale uitgegaan was, hadden jouw aanhangers denk ik eerder op Claire dan op Jaap gestemd.

Maar ja hadden is koffiedik kijken. Zonder die puntenverdeling was Amanda er het eerst uitgevlogen. kijk maar naar de publiekspercentages. Zo kunnen we oneindig doorgaan.
uhm...maar daardoor ben ik toch nog steeds gered? anders was ik, zoals je zelf zegt, eruit geweest.....
Nil Volentibus Arduum
  One tough cookie zondag 13 juli 2008 @ 15:26:20 #269
169210 liesje1979
pi_60076162
Okay fair enough, en w.s kregen we door al die heftige reacties steeds vaker streamlocks, voordat 112 weer gebeld werd en de regeringspartijen overladen werden met mail....

Ik heb er nog 1, dkg is iets wat nog nooit eerder uitgezonden is, dus logischerwijs zaten er de nodige kinderziektes in het concept, stel er komt een dgk2 en jij zou de regie in handen krijgen (iets wat mij in de verre toekomst niet onmogelijk lijkt, zolang je geen calvados gaat drinken uit een koffiemok) wat zou jij dan anders doen? MBT tot regels, screening enzv?
  zondag 13 juli 2008 @ 15:26:55 #270
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60076176
mensen ik ga eraf! thnx voor een leuke middag check jullie later!
Nil Volentibus Arduum
  zondag 13 juli 2008 @ 15:28:42 #271
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60076200
quote:
Op zondag 13 juli 2008 15:26 schreef liesje1979 het volgende:
Okay fair enough, en w.s kregen we door al die heftige reacties steeds vaker streamlocks, voordat 112 weer gebeld werd en de regeringspartijen overladen werden met mail....

Ik heb er nog 1, dkg is iets wat nog nooit eerder uitgezonden is, dus logischerwijs zaten er de nodige kinderziektes in het concept, stel er komt een dgk2 en jij zou de regie in handen krijgen (iets wat mij in de verre toekomst niet onmogelijk lijkt, zolang je geen calvados gaat drinken uit een koffiemok) wat zou jij dan anders doen? MBT tot regels, screening enzv?
hahaha top post!

maar stel ik zou, puur hypothetisch, bij dgk2 komen te werken, dan zou ik wel een aantal dingen anders voorstellen,

maar....dat zou ik hier nooit vertellen....

Verkade houdt zijn koekjes recept ook geheim
Nil Volentibus Arduum
  One tough cookie zondag 13 juli 2008 @ 15:28:51 #272
169210 liesje1979
pi_60076204
Doei Huub! Hoewel ik niet vaak reageer is het altijd erg leuk je reacties te lezen!
  † In Memoriam † zondag 13 juli 2008 @ 15:28:59 #273
135305 beequeen
Lost.
pi_60076208
Op zondag 13 juli 2008 15:16 schreef Huubdgk het volgende:
quote:
Stijn had al na een half jaar gezegd dat tv misschien iets voor mij was, achter de schermen, en dat hij mij niets beloofde maar ik hem maar eens moest bellen als ik eruit was. Thats all, Amanda begon heel stom te lullen over van alles en nog wat.
Nou, nou. Zelfs de plasma gaf aan dat Amanda haar slabek moest houden, dat zal toch niet voor niets zijn geweest hè?
quote:
denk dat iedereen wel weet waarom ik geen ontslagronde voor Jaap heb aangevraagd,
Nee, eigenlijk niet Het enige wat ik kan bedenken is dat jullie al maanden met zijn vieren op affiches prijkten.
quote:
de halve finale was een goed spel, ga er maar aanstaan. hoe bepaal je het einde van de gouden kooi?
Je mag toch hopen dat de REDACTIE of wie dan ook daar over heeft nagedacht, nogal onprofessioneel als dat niet is gebeurd.

Fijne dag verder en de groetjes aan Claire.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  One tough cookie zondag 13 juli 2008 @ 15:30:40 #274
169210 liesje1979
pi_60076237
hahahhaha behalve dan je verkade-story

begrijpelijk, maar ik denk dat streamers ongeacht hun persoonlijke voorkeuren 1 ding gemeen hebben: nieuwsgierigheid!

Hoef jij geen lintjes door te knippen trouwens? Relaxed! Nou ja, ik lees je hier wel weer en zie je 3 aug!
  zondag 13 juli 2008 @ 15:39:41 #275
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_60076413
quote:
Op zondag 13 juli 2008 15:16 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

Wij hadden zoveel ideeën hier. Zelf dacht ik aan een finale met een soort van kwis. Iets zoals jullie ook gedaan hebben bij 1 jaar Gouden Kooi. En iets met de ex-wannabees. (jammer dat er weinig met de ex wannabees gedaan is).
De ex-wannabees zouden dan vragen stellen over jullie verblijf in DGK waardoor dus de langstzittenden het voordeel had dat ie veel meer had meegemaakt in het huis. Hierdoor zou je dan een paar extra's procentjes voordeel kunnen halen richting finale (En niet die belachelijk hoge achterstand van 13% van Jaap op jou).
Als je terugkijkt naar de halve finale ben je afgerekend door je mede miljonairs op jou speltaktiek en de fouten die je hebt gemaakt. het is vreemd om dat door hen te laten doen omdat het juist de bedoeling was elkaar de villa uit te krijgen. Zij hebben een instrument gekregen om een rekening te vereffenen. Die rekening hadden ze moeten vereffenen in het spel en niet in de halve finale. Ik zie dit als een bonus voor je tegenstanders. Want waarom zouden zij die kans moeten krijgen?
Je hebt je bijna anderhalf jaar ingezet bepaalde speltaktieken gehanteerd met juist de bedoeling dat ze zouden oprotten. Nu kon dat in een nare halve finale in 1 klap weer rechtgetrokken worden door je welhaast een kansloze uitgangspositie in de finale te geven. Ik vond die 13% onterecht veel te groot. Vind je dat zelf ook niet raar?
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')