quote:KICK-OFF TO HELP
Charity match at the Allianz Arena to benefit ‘Goal4Africa’:
A football match between two all-star teams put together by Clarence Seedorf and Ronaldo.
On Saturday 12 July 2008 at 8 pm, football fans’ dreams will come true in the Allianz Arena in Munich: The 97-game, veteran Brazilian national player, two-time world champion, three time world-soccer player of the year and 1997 world goal-scorer of the year Ronaldo, will lead an all-star team composed of superstars. They will be challenging the all-star team led by the 86-game, veteran Dutch national player, four-time UEFA Champions League winner, Intercontinental Cup winner and FIFA Club World Cup winner, Clarence Seedorf.
quote:WORLD TEAM 1 (This players list is preliminary and subject to change)
Chelsea BALLACK, Michael
AC Milan GATTUSO, Gennaro Ivan
AC Milan KAKA, Ricardo
AC Milan NESTA, Alessandro
AC Milan PIRLO, Andrea
Arsenal VAN PERSIE, Robin
Chelsea TERRY, John
Chelsea SHEVCHENKO, Andrea
Juventus FC BUFFON, Gianluigi
Liverpool GERRARD, Steven
Real Madrid CANNAVARO, Fabio
Real Madrid RAMOS, Sergio
Real Madrid VAN NISTELROOY, Ruud
Bayern Munich VAN BOMMEL, Mark
Mohun Began BHUTIA, Baichung
Werder Bremen DIEGO, Ribas
Fenerbahçe Roberto Carlos
AS Roma Cicinho
Villa Real Edmilson
Atletico PR Paulo Rink
Lyon JUNINHO
Bayern Munich PODOLSKI, Lukas
Barcelona FC MESSI, Leonel
Barcelona FC MARQUEZ, Rafa
Inter FC CORDOBA, Ivan
Benfica RUI COSTA, Manuel
Hannover ENKE, Robert
Bayern Munich BUTT, Hans Jorg
AC Milan MALDINI, Paolo
CELEBRITY SCHUMACHER, Michael
CELEBRITY RAMAZOTTI, Eros
Hopelijk iets leuks op de tv.quote:WORLD TEAM 2 (This players list is preliminary and subject to change)
AC Milan DIDA, Nelson
Lille SYLVA, Tony
AC Milan SEEDORF, Clarence
Barcelona FC ETO'O, Samuel
Arsenal ADEBAYOR Emmanuel
Blackburn MC CARTHY, Benedict
Blackburn SAMBA, Christopher
Chelsea DROGBA, Didier
Chelsea ESSIEN, Michael
FC Bayern Munich ZE ROBERTO
Marsiglia ZUBAR, Ronald
Kaizer Chiefs BARTLETT, Shaun
Kaizer Chiefs MOTAUNG, Kaizer Jr.
Weder Breman NALDO
South Africa RADEBE, Lucas
Blackburn MOKOENA, Aaron
Hamburger SV DE JONG, Nigel
Everton FC PINEAAR, Steven
Borussia Dortmund BUCKLEY, Delron
Juventus FC SISSOKO, Mohamed
AC Milan RONALDO
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het zou schandalig zijn als hij niet bij team 1 zat.
Lijkt mij wel jaquote:
quote:
Duurt nog wel een half uurtje tot de aftrap denk ikquote:
Dit is nu al beter dan de EK openingsceremoniequote:
Blijft RTL hequote:
Je kan nog een kwartier iets anders gaan kijkenquote:
ff naar muziek luisterenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:35 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Je kan nog een kwartier iets anders gaan kijken
Seedorfquote:
Nee het is Bogardequote:
Wie?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:32 schreef J.Herrer het volgende:
Hoe heet dit nummer van you'll be 40? leuke sample
Haha boatengerquote:
Dude heb jij enig idee waarvoor dit georganiseerd word?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit gaat veel te traag, begin gewoon.
Ten Cate vroeg inderdaad te veel.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:43 schreef Vidacz het volgende:
Ze wilden gewoon een zwarte trainer voor het neger-team, dan is Menzo de enige optie.
Waarschijnlijk heb ik daarover een beter idee dan jou, maar ik zie niet in hoe het omroepen van de 30 voetballers iets bijdraagt aan het goede doel.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:44 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dude heb jij enig idee waarvoor dit georganiseerd word?
Vast pikkie, als je daarover een beter idee had, begreep je dat als er 22 "onbekende" spelers stonden geen kip zou kijken.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:48 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb ik daarover een beter idee dan jou, maar ik zie niet in hoe het omroepen van de 30 voetballers iets bijdraagt aan het goede doel.
Zeg gozer. Is dit de eerste keer dat je naar een benefietwedstrijd kijkt of ben je daadwerkelijk zo wereldvreemd?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:51 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Vast pikkie, als je daarover een beter idee had, begreep je dat als er 22 "onbekende" spelers stonden geen kip zou kijken.
Maar ja jij weet het beter hoor
Als je denkt dat dit een serieuze wedstrijd is kan je beter weg zappenquote:
Davids is niet uitgenodigd door Seedorf.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:51 schreef J.Herrer het volgende:
Ik denk dat die vieze Ballack zelf in dit potje nog probeert te Schwalben.. zal me niks verbazen eigenlijk
Geen van jou aannames kloppen.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:52 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Zeg gozer. Is dit de eerste keer dat je naar een benefietwedstrijd kijkt of ben je daadwerkelijk zo wereldvreemd?
Ik neem aan het laatste.
Ik zie boula nog wel iemand afzagen eigenlijk.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:53 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Als je denkt dat dit een serieuze wedstrijd is kan je beter weg zappen
Beetje kleinquote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:58 schreef tong80 het volgende:
Vinden jullie dit een goed doel ?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:59 schreef _Mike_ het volgende:
Emanuelson je kan ook niet voetballen ook he
Hij houdt zich alleen maar in hequote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:59 schreef _Mike_ het volgende:
Emanuelson je kan ook niet voetballen ook he
Ah dat dacht ik dus ook al, zijn innerlijke Boulahrouz moet nog naar buiten komenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:01 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Hij houdt zich alleen maar in he
Als hij echt gaat ballen stopt ie iedereen onder het gras
Polequote:
Pole Position.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:02 schreef Vidacz het volgende:
Wat is de positie van Schumacher?
Mn avond kan nu al niet meer stukquote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:08 schreef J.Herrer het volgende:
alleen al om die legendarische Paulo Rink aan het werk te zien![]()
Dida kon daar echt geen flikker aan doen hoor, die bal werd nog aangeraakt.quote:
Ik sta ook te fokkenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:15 schreef Valdivia het volgende:
Ik ben echt voetbalgestoord maar zo'n wedstrijd als deze kan ik echt niet zitten kijken.
gescheurde kruisbandquote:
die jankbal of die brazilliaan?quote:
De jonge is net geopereerd en de oude ligt tussen de tranniesquote:
Trannies.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:23 schreef J.Herrer het volgende:
die dikke Ronaldo zit aan de bier en bratwurst
Hij kan zich gewoon niet makkelijk aanpassen.quote:
Hadden ze maar zo'n instelling bij Ajax elke weekquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:27 schreef J.Herrer het volgende:
Gattuso denkt echt dat het om een WK finale gaat ofzo
Preciesquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:27 schreef J.Herrer het volgende:
Gattuso denkt echt dat het om een WK finale gaat ofzo
Ik snap ook niet welke idioot hem weer linksback heeft gezetquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:35 schreef Paaskonijn het volgende:
Emanuelson was wel echt slecht bezig in het begin ergens. Die bal die die zooo gemakkelijk miste en die blauwe doorkon lopen op de keepert. Volgens mij bij de 2e (?) goal.
Dat ik zijn naam niet goed spel zegt alles. Het is de moeite niet.quote:
Wanneer volgens mij niet hoor dat was Cannavaroquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:43 schreef tong80 het volgende:
Mijn haat tegen Gatuso is alleen maar gegroeid vanavond.
Speler van het jaar werd ie. Nooit is er iets onrechtvaardigers gebeurd in het internationale voetbal.
?quote:
Net best een paalbaar wijf redelijk lang in beeld en niemand die daar op reageerdequote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:04 schreef J.Herrer het volgende:
Waar moet ze dan zitten? op het dak?
Veel voetbalvrouwen zitten toch tussen het gewone publiek?
wat mot je?quote:
Kunnen die tepels nog groter?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat zo'n foto leuker is dan de wedstrijd.
Wat dacht je van de Business seats/vip boxen?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:04 schreef J.Herrer het volgende:
Waar moet ze dan zitten? op het dak?
Veel voetbalvrouwen zitten toch tussen het gewone publiek?
Zie mn reactie ergens bovenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:11 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Wat dacht je van de Business seats/vip boxen?
Tuurlijk.quote:
Zaten ook op de Business seats.quote:
naja zo VIP zijn de boxen waar de spelers vrouwen ook weer niet.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:11 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Wat dacht je van de Business seats/vip boxen?
Ja.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:07 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
wat mot je?
Sylvie (en al die andere vrouwen) zaten tijdens het EK ook gewoon tussen de josties, kan me nog herinneren dat zo'n jostie met haar op de foto ging, of dacht je dat ze speciaal voor die gast uit de skybox kwam huppelen?
Kenmerk van een echte vedette die er altijd plezier in heeft, net als Ronaldinhoquote:
Als hij Urby al te snel af is, dan zijn Stam en Maldini helemaal kansloos.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:24 schreef J.Herrer het volgende:
zelfs Stam of Maldini weten geen raad met zo'n legende, Rink is echt een killer
hij heeft een lachziektequote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:26 schreef J.Herrer het volgende:
Rink zou zelfs nog lachen bij de dood van zijn moeder/vrouw/kinderen
Onbegrijpelijk dat ie nooit voor Brazilie is opgeroepenquote:
Hij is Duits ex-international.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:31 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat ie nooit voor Brazilie is opgeroepen
Volgens mij wilde Pelé dat niet, omdat hij bang was dat Rink hem zou doen vergeten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |