Nee het is Bogardequote:
Wie?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:32 schreef J.Herrer het volgende:
Hoe heet dit nummer van you'll be 40? leuke sample
Haha boatengerquote:
Dude heb jij enig idee waarvoor dit georganiseerd word?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit gaat veel te traag, begin gewoon.
Ten Cate vroeg inderdaad te veel.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:43 schreef Vidacz het volgende:
Ze wilden gewoon een zwarte trainer voor het neger-team, dan is Menzo de enige optie.
Waarschijnlijk heb ik daarover een beter idee dan jou, maar ik zie niet in hoe het omroepen van de 30 voetballers iets bijdraagt aan het goede doel.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:44 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dude heb jij enig idee waarvoor dit georganiseerd word?
Vast pikkie, als je daarover een beter idee had, begreep je dat als er 22 "onbekende" spelers stonden geen kip zou kijken.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:48 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb ik daarover een beter idee dan jou, maar ik zie niet in hoe het omroepen van de 30 voetballers iets bijdraagt aan het goede doel.
Zeg gozer. Is dit de eerste keer dat je naar een benefietwedstrijd kijkt of ben je daadwerkelijk zo wereldvreemd?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:51 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Vast pikkie, als je daarover een beter idee had, begreep je dat als er 22 "onbekende" spelers stonden geen kip zou kijken.
Maar ja jij weet het beter hoor
Als je denkt dat dit een serieuze wedstrijd is kan je beter weg zappenquote:
Davids is niet uitgenodigd door Seedorf.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:51 schreef J.Herrer het volgende:
Ik denk dat die vieze Ballack zelf in dit potje nog probeert te Schwalben.. zal me niks verbazen eigenlijk
Geen van jou aannames kloppen.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:52 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Zeg gozer. Is dit de eerste keer dat je naar een benefietwedstrijd kijkt of ben je daadwerkelijk zo wereldvreemd?
Ik neem aan het laatste.
Ik zie boula nog wel iemand afzagen eigenlijk.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:53 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Als je denkt dat dit een serieuze wedstrijd is kan je beter weg zappen
Beetje kleinquote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:58 schreef tong80 het volgende:
Vinden jullie dit een goed doel ?
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |