Quoted For Truthquote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:40 schreef Zelfspotter het volgende:
Wat betekent QFT
Zelfspot optima forma van die gastjesquote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:06 schreef ThaMadEd het volgende:
Hyves.
Heb het zelf niet maar kijk er heel af en toe op. Wat al helemaal triest is aan 'mijn merken' is dat alle jonge patsertjes die nog maagd zijn er Durex bij hebben.
2 in 1 voor het fappen natuurlijkquote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:06 schreef ThaMadEd het volgende:
Hyves.
Heb het zelf niet maar kijk er heel af en toe op. Wat al helemaal triest is aan 'mijn merken' is dat alle jonge patsertjes die nog maagd zijn er Durex bij hebben.
idd, van die kneusjes die je 20 jaar niet gesproken hebt, en dan ineens je als vriend toevoegen op hyves zodat ze kunnen pimpen met hun vriendenaantalquote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:47 schreef wolferl het volgende:
Hyves is de epidemie van de 21ste eeuw.
Mensen die bewust gaan zoeken naar 'vrienden' om zo hun vriendenlijst aan te vullen.
Facebook ken ik niet, maar je gaat toch niet serieus beweren dat je myspace overzichtelijk en mooi vindt?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:13 schreef MrKawada het volgende:
hyves ziet er niet uit vergeleken bij facebook en myspace
Myspace niet echt. Facebook is wel tof, snel en simpel.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:09 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Facebook ken ik niet, maar je gaat toch niet serieus beweren dat je myspace overzichtelijk en mooi vindt?
Jij fapt op 'meiden' (quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:08 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zag pasgeleden serieus bij een meid van 15: Durex staan.
Heb alleen geen zin meer om het te zoeken
4000 euro teveel.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:56 schreef Zelfspotter het volgende:
heeft nog 4000 Eurie betaalt voor die Clio
VERRAADquote:Op zaterdag 12 juli 2008 09:19 schreef De_Ananas het volgende:
Ik heb Jupiler bij merken staan!!!!!
Dat laatste kan ik bevestigen. Ik heb alweer 2 weken niks bekeken of gekrabbeld zoals dat dan heetquote:Op zondag 13 juli 2008 02:52 schreef servus_universitas het volgende:
Zelf doe ik niet aan Hyves maar af en toe kijk ik er wel eens op om te zoeken naar oude klasgenoten en jeugdvriendjes en -vriendinnetjes. Ik voel niet bepaald de behoefte om lid te worden, juist om redenen die ook in dit topic al zijn aangedragen, zoals het pontificaal tonen van het aantal vriendjes en de rubriek mijn merken. Maar verder heb ik ook het gevoel dat de hype sowieso alweer wat aan het afzwakken is. Ik hoor nu mensen al zeggen dat ze eigenlijk niet zo veel meer op hun Hyvesprofiel kijken en dat de lol er wat vanaf is. Ik verwacht dat Hyves hetzelfde lot te wachten staat als een website als CU2.
omg, wtf!quote:Op zondag 13 juli 2008 02:56 schreef zhe-devilll het volgende:
Ach ts heeft deze jongen je iets aangedaan?
Je vriendinnetje afgesnoept oid?
Ja, want meisjes vallen voor afgetrainde jongens zoals hier beschreven.quote:Op zondag 13 juli 2008 02:56 schreef zhe-devilll het volgende:
Ach ts heeft deze jongen je iets aangedaan?
Je vriendinnetje afgesnoept oid?
Yeah but no but....handgardes!quote:
Precies!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:05 schreef Robin__ het volgende:
de 2e reden waarom ik hyves boycot
1e is de kansloosheid van het online etaleren van je 'vriendjes'.niemand heeft 100 vrienden, en wat de fuck heb je er nou aan om alle mensen die je vaag kent op internet op een rijtje te gaan zetten
flikker toch op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |