Ja, dat bedacht ik me later ook, maar editten is nu eenmaal niet geoorloofdquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:23 schreef stbabylon het volgende:
(ook andere producten trouwens)
Stratosfeer is een van de vier lagen...als niemand binnen 5 minuten een van de overige drie lagen kan benoemen, krijgt stbabylon het puntquote:
Is goed.quote:Op zondag 13 juli 2008 01:19 schreef tong80 het volgende:
Fotoloog kennende ligt ie op bed.
Zal ik een vraag stellen. Dat we later terugkomen op de vraag van Fotoloog ?
De hoofdfiguur uit The Shawshank Redemption, een rol van Tim Robbins.quote:
Dat dacht e goed...quote:Op zondag 13 juli 2008 01:29 schreef Mark het volgende:
Racquel Welch, Rita Hayworth en Marilyn Monroe, dacht ik
Jazekerquote:
Ik weet niet waarom Tong80 die niet goedkeurt, maar Ted de Braak is goed!quote:Op zondag 13 juli 2008 05:38 schreef stbabylon het volgende:
Jos Brink (nee, die had het over zijn kroepoekje), gokje: Ted Braak
Ik weet het nog niet, ergens anders wordt een andere (nog niet genoemde) presentator genoemd. Alleen tong kan uitsluitsel geven, misschien tot die tijd maar doorgaan met een andere vraag.quote:Op zondag 13 juli 2008 11:52 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom Tong80 die niet goedkeurt, maar Ted de Braak is goed!
Om het spel op gang te houden ging ik kijken of ik mijn antwoord goed kon keuren, en kwam Ted de Braak tegen.
Ja... die andere 'nog niet genoemde' (maar in mijn tegelijkertijd gewijzigde bericht inmiddels wel genoemde) presentator was ik dus ook tegengekomen.quote:
Dan had je in het verleden een ander antwoord gegeven op je eigen vraagquote:Op zondag 13 juli 2008 19:08 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Ik dacht dat het Dick Paschier was
Fotoloog + 1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |