Was dur al bang voor...quote:(overigens tomtomaat, zat Robert de Niro niet in Scarface, ze speelden eerder allebei in The Godfather II, maar hadden daar geen scene samen)
Die is ook zijn punt kwijt....quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:48 schreef qonmann het volgende:
@bobsqaud, volgens mij ben je een nieuwe speler.
Lees je de OP even ?
.welkom, en dan graag de volgende vraag
Jazeker, je ziet de Cubaanse kopie van het Capitool.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:15 schreef tomtomaat het volgende:
Nee. kan niet... Havanna?
Neen, ik ben weg hierquote:
OK, het was misschien meer de druppel, maar voorlopig hou ik het even voor gezien..quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:51 schreef tong80 het volgende:
Jeetje ik kick dit topic altijd omhoog als er niks gebeurd. Ik probeer altijd actueel te zijn.
Vaak zelf moeten wachten op een nieuwe vraag.
Als er niemand was stelde ik een nieuwe vraag
Ben nu door omstandigheden zelf 10 minuten te laat. Ik heb de laatste weken soms uren moeten wachten.
Maak mijn excuses.
Is dus niet genoeg.
Jammer als je er door mijn fout meestopt.
Ik heb ook wel eens een beslissing genomen waar ik later op terugkwam.
Hoop dat je ook de ballen hebt dat te doen.
Deze vraag staat er nogquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:55 schreef tong80 het volgende:
Wie zei als laatste zin in een film : 'I've got the bullets' ?
tomtomaat + 1quote:
Tong +1quote:
ik had even geen inspiratie, dus dan maar even zo....quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:06 schreef stbabylon het volgende:
Nou kan ik dat antwoord opzoeken en doen alsof ik heel veel van sport af weet, maar daar trapt niemand in(heb het ook nog eens al een keer of 20 gehoord op hetnieuws)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |