Is dit niet gewoon het design van VI.nl in een nieuw jasje?quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:57 schreef venomsnake het volgende:
Zo ziet het originele Concept voorstel design eruit:
[ afbeelding ]
klikbaar
[ afbeelding ]
klikbaar
Dat ziet er toch een stuk beter uit dan het prutwerkje wat je nu te zien krijgt.
Met name de linker kant is een stuk rustiger, nu zijn die hokjes groen met vage achtergrond foto's.
Tja...
Als ze zo met hun spelers omgaan is het niet zo raar dat ze bijna laatste staanquote:Op maandag 21 juli 2008 13:41 schreef detulp050 het volgende:
Geld opent alle deuren natuurlijk. Misschien vindt Gama een kans op een relatief flink bedrag wel meer waard dan dat die jongen twee wedstrijden meespeelt

We zoeken nog een Belg, een Sloveen, een Slowaak, een Oekraïner, een Groninger en nog een Uruguayaanquote:Op maandag 21 juli 2008 18:34 schreef The_Verve het volgende:
Op zich wel weer typisch Gronings. Twee Brazilianen (Hugo en Leonardo), twee Urugauyanen (Silva en Suarez) en dan nu twee Nigerianen (?). Blijkbaar werkt dat dan toch...
Ook slechts 4 assists. Hij speelt ook vaak wel erg diep. Maar goed, Gonzalo is ook gehaald omdat Lovre zo'n soort speler voor zich nodig zou hebben. Powel kan immers geen bal vasthouden.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:27 schreef venomsnake het volgende:
Toch is Lovre best belangrijk, hij heeft er afgelopen seizoen toch weer 9 gemaakt. Dat is best veel voor een middenvelder. Ook kon hij het aardig met Berg vinden heb ik het idee.
quote:Ajax, AZ en FC Groningen volgen Lyn-spits Ighalo
De Nigeriaanse aanvaller Odion Jude Ighalo heeft zich in Noorwegen in de kijker gespeeld van onder meer AZ, Ajax en FC Groningen.
'Ik kan bevestigen dat vertegenwoordigers van die drie clubs afgelopen zondag op de tribune hebben gezeten om Odion Jude aan het werk te zien', zegt Atte Aneke, de zaakwaarnemer van Ighalo, tegen Voetbal International.
'Hun aanwezigheid bevestigt de interesse in Ighalo, al heb ik nog geen persoonlijk contact gehad met de beleidsbepalers van die clubs', aldus Aneke. 'Mijn ervaring is dat Nederlandse clubs een speler liever wat vaker aan het werk zien voordat ze een beslissing nemen.'
Ighalo kwam zondag met SFK Lyn thuis in actie tegen Strømsgodset IF (3-2 zege) en tekende in de 83ste minuut voor de 2-2. Het was zijn vijfde doelpunt in twaalf competitieduels.
Meer clubs azen op de negentienjarige Nigeriaanse aanvaller die bezig is aan zijn tweede seizoen voor SFK Lyn. Het Russische Lokomotiv Moskou heeft belangstelling, terwijl het Noorse SK Brann een bod van twee miljoen deed. SFK Lyn wees dat bod af.
Hij is in ieder geval al gewend om in het groen/win te spelen:quote:FC Groningen wil Andersson
GRONINGEN - FC Groningen heeft zijn zinnen gezet op Petter Andersson (23). De middenvelder van Hammarby IF, die een gelimiteerde transfersom in zijn contract heeft van circa 500.000 euro, scoorde dit seizoen al vijf goals in veertien wedstrijden en kwam twee keer uit voor de Zweedse nationale ploeg.
De Groningers hebben in de strijd om de Zweed concurrentie van Nantes en Saint-Etienne, maar zijn tot dusver het meest concreet. Andersson staat bij Hammarby nog anderhalf jaar onder contract.
Telegraaf
Klinkt goed. Maar is het een linkermiddenvelder? Hij scoort daar namelijk met rechts...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:14 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval al gewend om in het groen/win te spelen:
[ afbeelding ]
link
![]()
link
Voorzover ik weet is het een aanvallende middenvelder. Zo werd hij tenminste op de SCH-forums omschreven..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:15 schreef venomsnake het volgende:
Kan deze Andersson links op het middenveld spelen Diepfries?
Want daar zoekt de FC nog wel een speler.
quote:21/06/2007 (14:19) sc Heerenveen heeft grote interesse voor middenvelder Petter Andersson. De Zweed speelt op dit moment voor Hammarby IF.
nieuws
Andersson is een aanvallende middenvelder van 22 jaar oud. Hij scoorde voor Hammarby in 69 wedstrijden dertien keer. Volgens de Leeuwarder Courant ziet sc Heerenveen in hem de opvolger van Paul Bosvelt, al ontkent de speler zelf dat hij contact heef gehad met sc Heerenveen.
Petter Andersson kwam twee keer uit voor het nationale team van Zweden. Voor Zweden Onder 21 speelde hij 20 interlands. Het is niet bekend of hij een clausule met een gelimiteerde transfersom in zijn contract heeft.
Hij zal wel op meerdere plaatsten op het middenveld uit de voeten kunnen.quote:'FC Groningen aast op Zweedse spits van Hammarby'
22/07/2008 10:33
FC Groningen is actief in Scandinavië. De club heeft niet alleen de Nigeriaanse aanvaller Odion Jude Ighalo van het Noorse SFK Lyn op het oog, maar ook de Zweed Petter Andersson van Hammarby IF.
Andersson is een middenvelder die dit seizoen zijn doelpuntjes meepikt. De 23-jarige middenvelder scoorde vijf keer in veertien competitieduels. De tweevoudige international is daarmee op koers om zijn meest productieve seizoen (2005, zes goals in 25 duels) te overtreffen.
Volgens De Telegraaf heeft Andersson een gelimiteerde transfersom van 500 duizend euro in zijn contract staan. Naast Groningen zouden ook de Franse clubs FC Nantes en Saint-Etienne op Andersson azen.
VI
Als ze wat Zweedse grietjes meenemen is daar niets mis mee.quote:
Dat van opvolger van Bosvelt zijn woorden van de Liwwadder Courant.. 't is een aanvallende middenvelder/spits, 2-benig en technisch begaafd. Een nummer10, zwervend om/achter de spits dus..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:04 schreef venomsnake het volgende:
Wazig allemaal.. Bij Heerenveen zou hij Bosvelt moeten vervangen, Bij Twente Engelaar. Controlerend op het middenveld dus. Maar je hoort dus ook geluiden dat hij aanvallend op het middenveld kan spelen. En tot slot komt VI aankakken dat het om een spits/middenvelder gaat. LOL![]()
[..]
Hij zal wel op meerdere plaatsten op het middenveld uit de voeten kunnen.
[..]
Als ze wat Zweedse grietjes meenemen is daar niets mis mee.![]()
Televaag zat er dus zoals zo vaak weer eens naast.quote:FC Groningen kiest tussen Braziliaan en Zonneveld
22/07/2008 13:55
FC Groningen heeft de selectie bijna rond. De enige vacature die nog moet worden ingevuld, is die van een speler die zowel links in de defensie als links op het middenveld uit de voeten kan. Daarvoor gelden twee spelers als voornaamste kandidaten: Ramon Fernandez Rezende en Mike Zonneveld.
Rezende traint de komende twee weken mee met de selectie van coach Ron Jans. De achttienjarige Braziliaan geldt als eerste optie. Mocht hij niet overtuigen, dán komt Zonneveld in het vizier, vertelt algemeen directeur Hans Nijland in de nieuwe Voetbal International.
'Zonneveld is ons natuurlijk bekend, dat is geen speler die we nog hoeven scouten. Voorlopig richten we ons echter alleen op Rezende', aldus Nijland. De 27-jarige Zonneveld staat nog tot medio 2011 onder contract bij PSV.
Het gerucht dat FC Groningen probeert Petter Andersson in te lijven, klopt niet. De clubleiding heeft VI.nl laten weten dat de Groningers niet van plan zijn de Zweedse spits van Hammarby IF aan te trekken.
VI
Precies. Niet dat hij nou zo denderend speelde, maar de spoeling is voorin wel erg dun. Nijland is jong en onbezonnen (als je hem al tot spits rekent dus) en Garcia-Garcia (een dubbele naam is juist stoer) is toch geen pure spits? Dan blijft Powel-Berg over als spitsenkoppel, waarvan die eerste last-minute gehaald is om het ineens ontstane gat na het vertrek van Nevland op te vullen. Was die ook gehaald als Nevland in de zomer was weg gegaan en er dus meer tijd was om een vervanger te zoeken? (toen moest het in een dag volgens mij) De kans dat twee, of zelfs drie, van die vier 'spitsen' geblesseerd raken is niet zo heel klein. Kijk maar naar de blessuregolf van afgelopen jaar. Dan wordt het weer Sankoh in de spits? In mijn ogen zou Powel de perfecte stand-in zijn en moet er nog iemand worden gehaald voor de basis.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:32 schreef Grunner het volgende:
Van mij hoeft ie niet zo nodig weg. Naast hem hebben we alleen nog Berg, Powel en Garcia als spitsen (Nijland vind ik daar niet tot z'n recht komen). Er hoeft dan maar één van die drie weg te vallen en hebben we geen stand-in meer...
Zie dat je hem nog ge-edit hebtquote:Op maandag 21 juli 2008 14:11 schreef detulp050 het volgende:
Voor een kans op 5 miljoen mag elke speler van Den Bosch wel twee weken op proef bij Chelsea denk ik
Inderdaadquote:Op woensdag 23 juli 2008 00:00 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
en Garcia-Garcia (een dubbele naam is juist stoer)
quote:SuperSport United players Katlego Mashego and Daine Klate have been invited to go for trials overseas.
Left midfielder Daine Klate will have a week's trial with Dutch side Groningen FC, while striker Mashego will try out with Israel's Maccabi Haifa.
Dutch Premier Division FC Groningen are best known for discovering the Koeman brothers, Ronald and Erwin. The brothers were part of the Dutch team that won the European Championship in Germany in 1988.
bron
Je bent wel erg positief al venom..quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:45 schreef venomsnake het volgende:![]()
..
[..]
Inderdaad
Erg jammer dat ze er Garcia van hebben gemaakt.![]()
Had wel een shirt met Gracia Garcia erop willen hebben.
Ach, Serve Kuijer zei ook dat Hleb een contract kon krijgenquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:25 schreef DarkShine het volgende:
Volgens Servé Kuijer heeft Groningen 2,75 miljoen geboden op Meeuwis en weigerde men ook maar één cent meer te betalen.
Groningen zou Meeuwis echter voor hebben gehouden dat Roda niet akkoord ging met 3,3 miljoen...
Hoezo?quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:00 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Je bent wel erg positief al venom..![]()
Hoe doet 'ie het trouwens vooralsnog in de voorbereiding?
Als zijn club geen spelletjes speelde had Hleb een contract gehad hier. Het is de onlangs gepresenteerde van Geel die Hleb niet wilt en versterking op andere fronten in de selectie wilt.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:26 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ach, Serve Kuijer zei ook dat Hleb een contract kon krijgen
Omdat je schreef (vetgedrukt kennelijk nog niet goed genoeg zichtbaar) GRacia GaRciaquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:30 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hoezo?![]()
Ik vind het gewoon een naam die lekker klinkt.![]()
Creatief is 'ie zeker wel.. Nu nog de assists en doelpunten ipv het 'doodlopen'.. Het oogt in ieder geval wel leukquote:Ik ben zelf niet bij de oefenwedstrijden geweest, dus ik heb hem nog niet in actie gezien.
Maar hij schijnt het vrij aardig te doen. Hij brengt in ieder geval wat creativiteit met zich mee, en dan heb ik vorig seizoen wel een beetje gemist.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:35 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Omdat je schreef (vetgedrukt kennelijk nog niet goed genoeg zichtbaar) GRacia GaRcia
Oopz.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:35 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Omdat je schreef (vetgedrukt kennelijk nog niet goed genoeg zichtbaar) GRacia GaRcia
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |