veel plezierquote:Op donderdag 23 april 2009 08:47 schreef MCH het volgende:
Zometeen vertrekken naar Vietnam, we zijn wel 24 uur onderweg maar je moet er iets voor over hebben.
hou het maar op franse invloeden. En ik zou voor Hanoi kiezenquote:Op donderdag 7 mei 2009 08:59 schreef BeardedDragon het volgende:
Hanoi lijkt me interessant omdat het misschien veel Chinese invloeden...
Hanoi, qua stad leuker denk ik. Maar ook eventueel de omgeving zoals Sapa en Ha Long Bayquote:Op donderdag 7 mei 2009 08:59 schreef BeardedDragon het volgende:
Ik heb een kleine vraag...
welke stad is het leukste om te bezoeken?
Hanoi of Ho Chi Minh?
Ik zit zelf in Thailand en vlieg dan vanaf Bangkok...ben me eens aan het verdiepen...
Hanoi lijkt me interessant omdat het misschien veel Chinese invloeden...
Ho Chi Minh lijkt me weer interessant om andere redenen...
halong bay:3quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:59 schreef MoneyTalks het volgende:
Vraagje, hoeveel dagen heb je voor de volgende locaties nodig om ze te bezoeken:
Halong Bay
Hué
Hoi An
Mekong Delta
(dus niet in totaal, maar per plaats/locatie)
Nah ik heb de prijzen wel goed vergeleken hoorquote:Op zondag 10 mei 2009 00:01 schreef WooZ het volgende:
Als je per se naar het strand wilt zou ik eindigen op phu quoc en nha trang overslaan, want je moet zekers naar Sapa toe, 2 of 3 dagen. HCM heb je in 1 dag wel gezien en ik zou een easy rider trip van een dag of 3 (of 5) inplannen
Jammer dat je terug moet vliegen van HCM op Hanoi, kost je een dag en het is exact dezelfde prijs wanneer je van HCM terug naar NL vliegt
5 dagen Nha Trang is wel erg veel. Kan zeker 3 of 4 dagen korter en dan Sapa toevoegen aan je tripquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:30 schreef MoneyTalks het volgende:
Ik ga over 2 maanden met mijn vriendin 30 dagen naar Vietnam, we gaan met de rugtas en hebben tot nu toe alleen de vliegtickets geboekt. Ons plan is het volgende:
Dag 1: Aankomst Hanoi
Dag 2: Hanoi
Dag 3: Hanoi
Dag 4: Naar Halong Bay
Dag 5: Halong Bay
Dag 6: Halong Bay
Dag 7: Naar Hué
Dag 8: Hué
Dag 9: Hué of Naar Hoi An
Dag 10: Naar Hoi An of al in Hoi An zijn
Dag 11: Hoi An
Dag 12: Naar Nha Trang
Dag 13: Nha Trang
Dag 14: Nha Trang
Dag 15: Nha Trang
Dag 16: Nha Trang
Dag 17: Naar Ho Chi Minh
Dag 18: Ho Chi Minh
Dag 19: Ho Chi Minh
Dag 20: Naar Mekong Delta
Dag 21: Mekong Delta
Dag 22: Mekong Delta
Dag 23: Mekong Delta/naar Rach Gia-Phu Quoc
Dag 24: Naar Phu Quoc/of er al zijn
Dag 25: Phu Quoc
Dag 26: Phu Quoc
Dag 27: Naar Ho Chi Minh
Dag 28: Ho Chi Minh/Naar Hanoi met vliegtuig
Dag 29: Hanoi
Dag 30: Vertrek vanaf Hanoi naar Amsterdam
Wat vinden jullie ervan, hebben jullie misschien op- of aanmerkingen op ons reisplan? We kunnen nu nog dingen veranderen.
goede keusquote:Op zondag 10 mei 2009 23:45 schreef MoneyTalks het volgende:
Waarschijnlijk gaan we Nha Trang idd wat inkorten en proberen naar Sapa te gaan.
Eensquote:Op maandag 11 mei 2009 07:41 schreef krapula het volgende:
[..]
goede keusals ik terugkijk op de reis dan is Sapa toch 1 van de hoogtepunten, samen met de easyriders
Fanzipan beklimmen in Sapa is echt gruwelijkquote:Op maandag 11 mei 2009 13:54 schreef kepler het volgende:
Ik moet zeggen dat ik tijdens het reizen verschillende meningen hoor over Vietnam. Veel mensen vinden de Vietnamezen maar irritantIk ben benieuwd wat ik er van ga vinden
Sapa ga ik een weekje blijven denk, ik doe graag treks en dat kan daar prima
NIet irritanter als de gemiddelde Thai of Cambodjaan in ieder gevalquote:Op maandag 11 mei 2009 13:54 schreef kepler het volgende:
Ik moet zeggen dat ik tijdens het reizen verschillende meningen hoor over Vietnam. Veel mensen vinden de Vietnamezen maar irritantIk ben benieuwd wat ik er van ga vinden
Daar verschillen de meningen blijkbaar overquote:Op maandag 11 mei 2009 21:05 schreef Blik het volgende:
[..]
NIet irritanter als de gemiddelde Thai of Cambodjaan in ieder geval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |