14.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:39 schreef Piles het volgende:
[..]
En alleen maar tekst hè
Maar oh ja, Feivel zit hier ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
Fievel spoiler niet klikkenDankjewel, ik kan die kloteherrie toch niet aanhorenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Die is nu intiem met zijn microfoonquote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
"Would somebody please think of the children?!"
Nou, intiem?!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die is nu intiem met zijn microfoon
die hangt er best bij, blijft gewoon een mooie dame.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:45 schreef Sersjee het volgende:
"Als ik blauw haar had, liet ik het wel verven!"![]()
En Fabienne was in de TMF-tijd best wel, geen idee hoe de vlag er nu bij hangt.
Nou. Zo dus.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:45 schreef Sersjee het volgende:
"Als ik blauw haar had, liet ik het wel verven!"![]()
En Fabienne was in de TMF-tijd best wel, geen idee hoe de vlag er nu bij hangt.
Nog meer synoniemen voor het woord 'borsten' te vinden?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:51 schreef on_air het volgende:
Holyfrickonastickhotdeng! Had ze altijd zulke jetsers? Juttperen. Meloenen. Jopen.
Lekkere tieten. Dat dus.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:51 schreef on_air het volgende:
Holyfrickonastickhotdeng! Had ze altijd zulke jetsers? Juttperen. Meloenen. Jopen.
Tieten?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:52 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Nog meer synoniemen voor het woord 'borsten' te vinden?
n00b.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:52 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Nog meer synoniemen voor het woord 'borsten' te vinden?
Je wil niet weten hoe ik er nou bij zit.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
Paul zou gelijk zijn joggingbroek aantrekken zonder zakken
Dat staat mij idd ook niet bij. In die goede tijd...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Lekkere tieten. Dat dus.
Nee, volgens mij is daar enig werk aan te pas gekomen. Voorzover ik 't me kan herinneren.
Doe is niet zo snel googlenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:54 schreef on_air het volgende:
[..]
n00b.
Tieten, tatten, titten, borsten, ballen, harries, prammen, lellen, yolanthes, sachas, ellemiekes, foezelknoezels, jopen, jetsers, joekels, kokosnoten, koplampen, hangzakken, ragappels, erwtjes, mameloezen, uiers, boebies, meloenen, tetten, knollen, ballonnen, pechugas, knuffelkussens, jugs, houtbossen, balkonnetjes, voorgevels, thelma & louise, neukheuvels, nenas, titties, lellen.
Flepjes heb je dan ook nog. Flapjes.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
theezakjes , ballonnen, prammen, harries, boobies
Been there, done thatquote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Ik heb handdoeken volgeblaft."
Michiel!
En zo hebben we wederom geen schone tour...quote:
een kijker meldtquote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:27 schreef Sersjee het volgende:
Het Gesprek... Daar kijkt toch he-le-maal niemand naar? Doen ze goed om haar aan te nemen
Alleen al de Popfoto... Christus te paard, da's lang geleden!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:28 schreef on_air het volgende:
Mensen komop... het is echt al meer dan tien jaar geleden. Mijn hemel...
Ik zap er wel eens langs en dan zie ik iemand die ik niet ken nog iemand die ik niet ken interviewen. Puike shitquote:
wat zei ik je nou van de week tour de doping waarvan er nog 12 uit de tour gehaald gaan wordenquote:
Onbegrijpelijkquote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:29 schreef on_air het volgende:
Vandaar dat ze Leukere en Jongere mensen aannemen ipv mij.
Staat al klaar.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
straks maar topic titel aanmaken met fabienne erin
Zenks.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk.
En ze zijn niet eens leuker.
Sigur Rósquote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:35 schreef Timo20 het volgende:
Door dat grote ding achter Gerard met "SALE" erop kreeg ik zin eens rond te neuzen bij de aanbiedingen op bol.com.
Besteld:
Janis Joplin - Pearl
Alanis Morissette - Jagged Little Pill
Sigur Ros - Takk -Special Packaging
Over Sigur Ros gesproken: morgen begint de verkoop voor het HMH concert![]()
Ik kijk vooral fc het gesprekquote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik zap er wel eens langs en dan zie ik iemand die ik niet ken nog iemand die ik niet ken interviewen. Puike shit
Kom er net achter dat ze de dag ervoor (zondag de 16e) in Vorst Nationaal staan in Brussel. Is korter bij, ga ik daar heenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Sigur Rós![]()
.
Heb de kaarten al besteld hoor.
Zo klinkt ie toch altijd?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:42 schreef TheVulture het volgende:
Piet klinkt alsof ie al 5 flessen heeft leeggezopen
Wat een kutbaan heeft die man!quote:
Wie willen we dan?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:48 schreef Cee het volgende:
Oooh BBQ!
Wanneer gaan ze weer eens een leuke vent in het programma gooien? Vind het een beetje vervelend worden, dat gezever over die 'babes'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |