quote:'Beltran betrapt op Epo'
AURILLAC - De Spanjaard Manuel Beltran is betrapt op doping. Dat meldt de website van de Franse krant L’Equipe.
In de urine van de renner van Liquigas werden na de eerste etappe van zaterdag sporen van Epo gevonden. De Italiaanse ploeg komt later vrijdagavond met een verklaring.
En ook in dit topic: Voorspel hier wie het als eerst op doping wordt betrapt!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:52 schreef franklop het volgende:
Sporza meldt het ook. is tevens bevestigd door de Tour directie
Waarschijnlijk doet heel de ploeg vrolijk mee, alleen is Beltran net iets te onzorgvuldig te werk gegaan met het doseren van de dope.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:59 schreef Breach het volgende:
Wat een kutstreek weer van zo'n renner. En weer een keiharde klap in het gezicht van het wielrennen en vooral zijn ploeg.
Er zijn vandaag wel 4 Fransen 'afgestapt' toch?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:59 schreef Rosbief het volgende:
Jammer dat het geen fransman is.![]()
Of worden die niet gecontroleerd?
Ja, die hebben er namelijk noooooooooooooooooooooooit iets mee te maken!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:59 schreef Breach het volgende:
Wat een kutstreek weer van zo'n renner. En weer een keiharde klap in het gezicht van het wielrennen en vooral zijn ploeg.
Kijk ik ben niet naïef, maar dit is natuurlijk een volledig onzinnige reactie en valt totaal niet te bewijzen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:01 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Waarschijnlijk doet heel de ploeg vrolijk mee, alleen is Beltran net iets te onzorgvuldig te werk gegaan met het doseren van de dope.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:57 schreef okee6 het volgende:
Word de Tour toch nog leuk.
2 afgestapt en 1 letterlijk uitgevallen (die was tegen een boom gereden volgens mij).quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:03 schreef Grulez het volgende:
[..]
Er zijn vandaag wel 4 Fransen 'afgestapt' toch?
En die waren allemaal "ziek" , op eentje na die had de streepjescodekunst van gisteren begrepen en wilde vandaag maar gauw een boom knuffelen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:03 schreef Grulez het volgende:
[..]
Er zijn vandaag wel 4 Fransen 'afgestapt' toch?
Allemaal opzetquote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:05 schreef Bartoli het volgende:
[..]
(die was tegen een boom gereden volgens mij).
op hoeveel zitten we nu?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:07 schreef Klopkoek het volgende:
Alweer een voormalig Armstrong knecht die door de mand valt.
Hamilton.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:10 schreef Rudieh het volgende:
[..]
op hoeveel zitten we nu?
Landis, Heras, Beltran...
help me out
Hoe naief kun je zijnquote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:59 schreef Breach het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |