Lijkt me Jason Xquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 08:17 schreef trigoo het volgende:
kent iemand de titel waar dit plaatje uit komt
[ link | afbeelding ]
Dat moet 'm zijn! Bedankt!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Die tweede klinkt als The Party met Peter Sellers.
"The house where evil dwells."quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:20 schreef vencodark het volgende:
Ik zoek een film die vroeger (in de 90's) weleens op tv kwam. Heb hm denk ik 2 á 3 keer gezien.
Gaat over een Amerikaans echtpaar dat naar Japan verhuisd. De beginscene speelt zich af in het huis waar zij later gaan wonen.
Een Japanse vrouw is vreemdgegaan met een man. Haar echtgenoot komt binnen en met een soort samuraizwaard jast hij ze allebei neer.
Dan begint het verhaal van dat echtpaar dat in het huis gaat wonen. De geesten van de Japanners zwerven daar nog rond en het gaat dus spoken. Verder weet ik niet meer precies wat er gebeurd. Er staat me nog wel een scene bij met een masker dat ze ergens komen en in de huiskamer ophangen.
Het einde loopt geloof ik niet zo goed af.
Iemand enig idee hoe deze film heet? Ik weet dat ik de film toen heel spannend en eng vond. Is al jaren niet meer op tv geweest.
Das was snel.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:28 schreef Croupouque het volgende:
[..]
"The house where evil dwells."
http://www.imdb.com/title/tt0084096/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Klinkt als The Edge, alleen was dat geen koppel.
waar tover jij die beer nu ineens vandaanquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:26 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik herinner me alleen mannen die een berg op gaan omdat ze naar een kluizenaar moeten en zijn hutje woont ergens hoog. Onderweg komen ze langs een grot met een beer of zo. Bla bla bla ze vinden de kluizenaar.
http://www.kindertv.net/index.php?option=com_content&task=view&id=2321&Itemid=358quote:Op woensdag 3 september 2008 14:33 schreef MarkyB het volgende:
Ik zoek een serie van best lang geleden. Het was een meisje met rood haar geloof ik, en als ze op dr navel drukte dan werd ze onzichtbaar...
was wel nagesynchroniseerd volgens mij..
Als Lotte onzichtbaar wordt (1988)quote:Op woensdag 3 september 2008 14:33 schreef MarkyB het volgende:
Ik zoek een serie van best lang geleden. Het was een meisje met rood haar geloof ik, en als ze op dr navel drukte dan werd ze onzichtbaar...
Komt net een collega binnen, die een andere collega riep: "Lotte"quote:Op woensdag 3 september 2008 14:33 schreef MarkyB het volgende:
Ik doe een wilde gok op Little Monsters?quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:34 schreef Eagor het volgende:
Hé! Ik heb er ook weer eentje
Het enige dat ik weet is het volgende:
- Film van rond of vóór 1995
- Gaat over een jongetje en een soort 'monster-vriend'. Deze vriend heeft een groene huidskleur, en is een beetje ge-dressed up als dat vismannetje 'Abe' uit de Hellboy films.
- Het enige wat ik me er eigenlijk van kán herinneren, is dat de vriend het jochie helpt om iemand terug te pakken? door de inhoud (appelsap ofzo?) van een flesje uit een koelkast in een donkere kelder ofzo? te vervangen door zijn eigen urine.
Zo..Nu hopen dat iemand het iets zegt!
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:48 schreef greatgonzo het volgende:
vandaag bij de media markt draaide een animatiefilm als demo voor een tv. Kon dus niet zin wat het was, het was:
- niet getekend, maar geanimeerd, beetje Pixar/dreamworks stijl
- het ging over dieren, zag iig een beer in beeld
- het was niet Barnyard, dat vond ik ff op IMDB
Jeej! Dat was 'mquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:13 schreef Zoot het volgende:
[..]
Ik doe een wilde gok op Little Monsters?
House of 9?quote:Op maandag 8 september 2008 19:35 schreef bittersweetie het volgende:
Ik zoek een filmtitel van een film die ik een paar jaar terug op tv zag. Vond het absoluut geen goede film maar kan het niet uitstaan dat ik niet kan vinden hoe die heet. De film heeft een soort saw gehalte. Een stuk of 10 mensen worden opgesloten in een groot huis (erg steriel en zwart wit interieur) en krijgen te horen dat degene die overblijft veel geld wint. En daar is maar een oplossing voor: elkaar vermoorden totdat er een overblijft. Wat ook gebeurt wat weer leidt tot een toch nog wel verassende plotwending
Ik vond het trouwens wel een goede film, maar dat terzijde.quote:Op maandag 8 september 2008 19:41 schreef bittersweetie het volgende:
Yes! dat is em thnx
Nou ja goed film in dat opzicht dat ik wel moest blijven kijken tot het eindquote:Op maandag 8 september 2008 19:42 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik vond het trouwens wel een goede film, maar dat terzijde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |