abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 augustus 2008 @ 20:23:41 #101
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_61273640
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 20:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Klinkt als The Edge, alleen was dat geen koppel.
dat is 'm

En if I remember correctly was er ook een film waar ze dan niet neerstortten, waar wel een koppel in voorkwam? Ook met hunting lodge en alaska enzulks.. maar zonder beer dan
Huilen dan.
  zondag 31 augustus 2008 @ 20:26:49 #102
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_61273764
Ik herinner me alleen mannen die een berg op gaan omdat ze naar een kluizenaar moeten en zijn hutje woont ergens hoog. Onderweg komen ze langs een grot met een beer of zo. Bla bla bla ze vinden de kluizenaar

.
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  zondag 31 augustus 2008 @ 20:31:45 #103
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_61273918
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 20:26 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik herinner me alleen mannen die een berg op gaan omdat ze naar een kluizenaar moeten en zijn hutje woont ergens hoog. Onderweg komen ze langs een grot met een beer of zo. Bla bla bla ze vinden de kluizenaar

.
waar tover jij die beer nu ineens vandaan
Huilen dan.
pi_61275838
Hé! Ik heb er ook weer eentje

Het enige dat ik weet is het volgende:
- Film van rond of vóór 1995
- Gaat over een jongetje en een soort 'monster-vriend'. Deze vriend heeft een groene huidskleur, en is een beetje ge-dressed up als dat vismannetje 'Abe' uit de Hellboy films.
- Het enige wat ik me er eigenlijk van kán herinneren, is dat de vriend het jochie helpt om iemand terug te pakken? door de inhoud (appelsap ofzo?) van een flesje uit een koelkast in een donkere kelder ofzo? te vervangen door zijn eigen urine.

Zo.. Nu hopen dat iemand het iets zegt!
pi_61276882
Ben op zoek naar film die ik ooit als klein jongetje heb gezien...
Kan me er niet veel meer ovan herreineren behalve 1 scene die heel veel indruk heeft gemaakt op mij als klein jongetje..
Een man wordt door de stad achtervolgt door een soort van draaikolk.
De poort van de hel of zo iets.
Meer weet ik er niet meer van.
Weet zeker dat het niet Philadelphia experiment is...
Heb hem gezien bij vrienden van mijn ouders..die hadden toen " illegaal" filmkanaal via de antenne..
Ja , voor dat er sbs enzo was..zeker 25 geleden .
Op woensdag 21 januari 2009 01:53 schreef helldeskr de waarheid.
pi_61347063
Ik zoek een serie van best lang geleden. Het was een meisje met rood haar geloof ik, en als ze op dr navel drukte dan werd ze onzichtbaar...

was wel nagesynchroniseerd volgens mij..
  woensdag 3 september 2008 @ 14:37:38 #107
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_61347206
quote:
Op woensdag 3 september 2008 14:33 schreef MarkyB het volgende:
Ik zoek een serie van best lang geleden. Het was een meisje met rood haar geloof ik, en als ze op dr navel drukte dan werd ze onzichtbaar...

http://www.kindertv.net/index.php?option=com_content&task=view&id=2321&Itemid=358
Als Lotte Onzichtbaar Wordt
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_61347246
quote:

Als Lotte onzichtbaar wordt (1988)

psst: ff googlen op onzichtbaar en navel > 1ste hit is meteen de titel van de serie
I feel kinda Locrian today
pi_61347358
quote:

Komt net een collega binnen, die een andere collega riep: "Lotte"

Toen wist ik het weer
  woensdag 3 september 2008 @ 14:46:25 #110
22457 Patch
pi_61347484
Ikke zonder google
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_61353569
quote:
Op woensdag 3 september 2008 14:46 schreef Patch het volgende:
Ikke zonder google
Ik ook, maar ik zeg maar even hoe makkelijk het te vinden is
I feel kinda Locrian today
  vrijdag 5 september 2008 @ 18:13:35 #112
102735 Zoot
12:50, press return..
pi_61408310
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 21:34 schreef Eagor het volgende:
Hé! Ik heb er ook weer eentje

Het enige dat ik weet is het volgende:
- Film van rond of vóór 1995
- Gaat over een jongetje en een soort 'monster-vriend'. Deze vriend heeft een groene huidskleur, en is een beetje ge-dressed up als dat vismannetje 'Abe' uit de Hellboy films.
- Het enige wat ik me er eigenlijk van kán herinneren, is dat de vriend het jochie helpt om iemand terug te pakken? door de inhoud (appelsap ofzo?) van een flesje uit een koelkast in een donkere kelder ofzo? te vervangen door zijn eigen urine.

Zo.. Nu hopen dat iemand het iets zegt!
Ik doe een wilde gok op Little Monsters?
pi_61426317
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 19:48 schreef greatgonzo het volgende:
vandaag bij de media markt draaide een animatiefilm als demo voor een tv. Kon dus niet zin wat het was, het was:
- niet getekend, maar geanimeerd, beetje Pixar/dreamworks stijl
- het ging over dieren, zag iig een beer in beeld
- het was niet Barnyard, dat vond ik ff op IMDB

Kunf fu Panda?
The greatest thing you'll ever learn
is just to love and be loved in return
pi_61426776
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 14:29 schreef Ha6 het volgende:

[..]

Kunf fu Panda?

Denk over the hedge maar dat is al 20 dagen geleden geschreven ook.
Genieten is toegestaan!!!
pi_61443515
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 18:13 schreef Zoot het volgende:

[..]

Ik doe een wilde gok op Little Monsters?
Jeej! Dat was 'm
Dank je
pi_61480843
Ik zoek een filmtitel van een film die ik een paar jaar terug op tv zag. Vond het absoluut geen goede film maar kan het niet uitstaan dat ik niet kan vinden hoe die heet. De film heeft een soort saw gehalte. Een stuk of 10 mensen worden opgesloten in een groot huis (erg steriel en zwart wit interieur) en krijgen te horen dat degene die overblijft veel geld wint. En daar is maar een oplossing voor: elkaar vermoorden totdat er een overblijft. Wat ook gebeurt wat weer leidt tot een toch nog wel verassende plotwending
pi_61480872
quote:
Op maandag 8 september 2008 19:35 schreef bittersweetie het volgende:
Ik zoek een filmtitel van een film die ik een paar jaar terug op tv zag. Vond het absoluut geen goede film maar kan het niet uitstaan dat ik niet kan vinden hoe die heet. De film heeft een soort saw gehalte. Een stuk of 10 mensen worden opgesloten in een groot huis (erg steriel en zwart wit interieur) en krijgen te horen dat degene die overblijft veel geld wint. En daar is maar een oplossing voor: elkaar vermoorden totdat er een overblijft. Wat ook gebeurt wat weer leidt tot een toch nog wel verassende plotwending
House of 9?

pi_61481016
Yes! dat is em thnx
pi_61481046
quote:
Op maandag 8 september 2008 19:41 schreef bittersweetie het volgende:
Yes! dat is em thnx
Ik vond het trouwens wel een goede film, maar dat terzijde.
pi_61481127
quote:
Op maandag 8 september 2008 19:42 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:

[..]

Ik vond het trouwens wel een goede film, maar dat terzijde.
Nou ja goed film in dat opzicht dat ik wel moest blijven kijken tot het eind
pi_61496545
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 19:48 schreef greatgonzo het volgende:
vandaag bij de media markt draaide een animatiefilm als demo voor een tv. Kon dus niet zin wat het was, het was:
- niet getekend, maar geanimeerd, beetje Pixar/dreamworks stijl
- het ging over dieren, zag iig een beer in beeld
- het was niet Barnyard, dat vond ik ff op IMDB
Baas in eigen bos??
pi_61511997
Een tijd geleden heb ik een documentaire gezien over een jongen dat zichzelf en zijn familie is gaan filmen rond zijn 7e.
Zijn moeder was depressief en shizofreen als ik het me goed herinner.
Al op een jonge leeftijd was duidelijk te merken dat hij vrouwelijke trekjes had, en een goed gevoel voor theater .
Vond het erg interessant, omdat hij zo jong was en al zo ontzettend volwassen sprak en in zijn uppie een vreselijk dramatisch stukje film neer kon zetten.

Er is ook een soundtrack waar de film bekend om staat, maar ook daarvan ben ik helemaal de naam kwijt :|
Complete black out!

Iemand?!
pi_61512151
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 22:40 schreef Frappelsien het volgende:
Een tijd geleden heb ik een documentaire gezien over een jongen dat zichzelf en zijn familie is gaan filmen rond zijn 7e.
Zijn moeder was depressief en shizofreen als ik het me goed herinner.
Al op een jonge leeftijd was duidelijk te merken dat hij vrouwelijke trekjes had, en een goed gevoel voor theater .
Vond het erg interessant, omdat hij zo jong was en al zo ontzettend volwassen sprak en in zijn uppie een vreselijk dramatisch stukje film neer kon zetten.

Er is ook een soundtrack waar de film bekend om staat, maar ook daarvan ben ik helemaal de naam kwijt :|
Complete black out!

Iemand?!
"Tarnation".

pi_61512665
Danku danku!!!
pi_61518820
Laat ik ook maar eens mijn vraag stellen hier.

Ik heb een keer op Canal+ een aziatische (?) film gezien over een meisje dat achterna gezeten word in een bos, en ergens een zwaard vind waar vroeger iets in is "opgesloten". Ze trekt dat zwaard uit de grond, en verder is het wazig...

Ik weet nog wel wat losse scène's, bijvoorbeeld dat het/zij een man aanviel dat achter een bureau zat en twee mensen die in een ruimte liggen - die zijn ook de lul.

En, ik weet niet of dit bij deze film hoort of een andere film was (dan zou ik deze ook graag weten ), maar het was een scène met een executie... Ik weet niet meer of het bovennatuurlijk was (zou best eens kunnen), maar er lag een hoofd op de grond (of het persoon was ingegraven), en achter hem stond iemand rond te zwaaien met een katana (een ritueel), terwijl dat hoofd zijn ogen dichtkneep.

Het is allemaal een beetje vaag uitgelegd, maar ik heb toen maar een deel gezien en het is al een tijdje terug.
Weet iemand mischien hoe deze film, of films heten?
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_61523032
Vraagje

Heb een paar weken terug op televisie een film gezien die over het afluisterprogramma Echelon ging. Het nadeel was eigenlijk dat ik er middenin viel tijdens het zappen

Wat ik er van heb meegekregen:

Bedrijf probeert een afluisterprogramma te slijten aan de overheid, en volgens mij komt een Italiaans vrouwtje aan bepaalde papieren over dat programma. Bedrijf gaat over de jank en wil dat vrouwtje uit de weg ruimen. Alleen 1 oudere man bij de nsa (volgens mij) gaat haar redden

Heb het eind ook niet meer meegekregen

Kan iemand mij verder helpen?

bvd,

Bedaarten
Het scoreverloop was niet in ons voordeel - L. van Gaal
Understatement van de eeuw
pi_61523157
Net gepost en ik loop er zelf tegenaan.

The Listening.
Het scoreverloop was niet in ons voordeel - L. van Gaal
Understatement van de eeuw
pi_61527511
Hela,

ik zoek een youtube fragment waarin een vent op zijn werk (alcoholfabriek of zoiets) geinterviewd over of er op het werk alcohol genuttigd wordt. Die man zegt van niet maar op de achtergrond loopt een smerige vent onder de modder zo dronken als iets langs de camera. Fragment is ook eens bij jensen geweest....
Chill
  woensdag 10 september 2008 @ 17:19:54 #129
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_61528010
quote:
Op woensdag 10 september 2008 17:03 schreef samdeman1984 het volgende:
Hela,

ik zoek een youtube fragment waarin een vent op zijn werk (alcoholfabriek of zoiets) geinterviewd over of er op het werk alcohol genuttigd wordt. Die man zegt van niet maar op de achtergrond loopt een smerige vent onder de modder zo dronken als iets langs de camera. Fragment is ook eens bij jensen geweest....
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
pi_61528787
Thank you!
Chill
pi_61528877
Ik heb een jaar of 8 geleden een keer bij een vriendin een dvd gekeken, en ik weet alleen nog een scene met dat een meisje (of meerdere meisjes) naakt door een bos renden terwijl een of andere maniak (ik denk met een wapen of kettingzaag) achter hun aan rent. Op een gegeven moment vlucht één van die meisjes volgens mij een schuurtje in ergens.
Ik was toen een jaar of 11/12 en ik vond het echt doodeng
Maar ik kan nergens die film meer vinden. Ik heb nog zitten denken aan de Texas Chainsaw Massacre maar dat is 'm niet.
Vivre
pi_61552136
Ik heb al even gezocht op internet, YouTube geraadpleegd en wat liggen spitten in fora, maar tot nu toe geen resultaat...

Ik ben op zoek naar de titel van een jeugdserie die (ik gok) begin jaren '90 op Ned 1/2/3 liep, wat ik me er nog van herinner is dat de hoofdpersonages ratten waren, en dat het zich afspeelde op een vuilnisbelt. Het leek me een poppenspel. Ik weet niet of het een gedubde serie is of dat het op Nederlandse bodem gemaakt is...

Het zijn niet de Freggles!!

Het was veel donkerder, maar ik heb geen flauw idee meer hoe het heette. Ik ben wel nog een ander forum tegengekomen waar ook iemand er naar op zoek was, die claimde dat er ook uilen in meededen en het vrij luguber aandeed. Precies herinneren er toch veel mensen zich dit. (dus ik ben niet gek, of we zijn met veel)

Maar niemand kan een naam geven.

Ikzelf ben Belg, dus mijn kennissenkring kon me ook niet helpen...

Alle hulp is welkom!

Dankjewel!
  donderdag 11 september 2008 @ 15:41:32 #133
102735 Zoot
12:50, press return..
pi_61552483
quote:
Op woensdag 10 september 2008 17:53 schreef Strychnine het volgende:
Ik heb een jaar of 8 geleden een keer bij een vriendin een dvd gekeken, en ik weet alleen nog een scene met dat een meisje (of meerdere meisjes) naakt door een bos renden terwijl een of andere maniak (ik denk met een wapen of kettingzaag) achter hun aan rent. Op een gegeven moment vlucht één van die meisjes volgens mij een schuurtje in ergens.
Maar ik kan nergens die film meer vinden. Ik heb nog zitten denken aan de Texas Chainsaw Massacre maar dat is 'm niet.
Misschien was het Deranged?
  donderdag 11 september 2008 @ 15:58:01 #134
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_61552909
quote:
Op woensdag 10 september 2008 17:53 schreef Strychnine het volgende:
Friday the 13th?
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
  donderdag 11 september 2008 @ 20:58:58 #135
114460 Muzzie
Klein zijn lijkt me reuzefijn
pi_61560834
Evil Dead kan ook nog
Mens sana in corpore sano
pi_61561152
quote:
Op donderdag 11 september 2008 15:41 schreef Zoot het volgende:

[..]

Misschien was het Deranged?
quote:
Op donderdag 11 september 2008 15:58 schreef Plastic_Power het volgende:

[..]

Friday the 13th?
quote:
Op donderdag 11 september 2008 20:58 schreef Muzzie het volgende:
Evil Dead kan ook nog
Geen van allen volgens mij, al zou Friday the 13th misschien wel kunnen, ik ga nog even verder zoeken naar screenshots daarvan
Vivre
pi_61562502
Nu is mijn vraag net verstoten.
  donderdag 11 september 2008 @ 21:59:56 #138
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_61562619
quote:
Op donderdag 11 september 2008 21:56 schreef Quir het volgende:
Nu is mijn vraag net verstoten.
Misschien is het Versus, maar ik betwijfel het. Daar zaten namelijk ook zombies in en daar zeg je niets over. Maar dat was iig. Aziatisch, in een bos, met een meisje en met zwaarden. En onthoofdingen en dergelijke meer.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_61563239
Volgens mij is het hem niet nee, maar ik download hem mooi wel omdat hij er goed uitziet. Bedankt.
pi_61565527
Serie over kinderen uit een Britse familie uit de upper class. De ouders vertrekken naar het buitenland en laten de kinderen achter met een oppas (?). Maar dat loopt niet helemaal lekker en uiteindelijk besluiten de kinderen om in het bos te gaan wonen. Uiteindelijk lopen ze dan in konijnenvellen rond, totdat de ouders terugkomen. Deze Britse jeugdserie heb ik begin jaren 80 gezien. Iemand?
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  vrijdag 12 september 2008 @ 00:00:54 #141
22457 Patch
pi_61566145
quote:
Op donderdag 11 september 2008 15:28 schreef Sentient het volgende:
Ik heb al even gezocht op internet, YouTube geraadpleegd en wat liggen spitten in fora, maar tot nu toe geen resultaat...

Ik ben op zoek naar de titel van een jeugdserie die (ik gok) begin jaren '90 op Ned 1/2/3 liep, wat ik me er nog van herinner is dat de hoofdpersonages ratten waren, en dat het zich afspeelde op een vuilnisbelt. Het leek me een poppenspel. Ik weet niet of het een gedubde serie is of dat het op Nederlandse bodem gemaakt is...

Het zijn niet de Freggles!!

Het was veel donkerder, maar ik heb geen flauw idee meer hoe het heette. Ik ben wel nog een ander forum tegengekomen waar ook iemand er naar op zoek was, die claimde dat er ook uilen in meededen en het vrij luguber aandeed. Precies herinneren er toch veel mensen zich dit. (dus ik ben niet gek, of we zijn met veel)

Maar niemand kan een naam geven.

Ikzelf ben Belg, dus mijn kennissenkring kon me ook niet helpen...

Alle hulp is welkom!

Dankjewel!
eerste indruk is ook Fraggle Rock, maar heel heel misschien bedoel je Gophers?
http://www.kindertv.net/index.php?option=com_content&task=view&id=1949&Itemid=358
  vrijdag 12 september 2008 @ 10:52:27 #142
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_61571713
quote:
Op donderdag 11 september 2008 23:33 schreef Lyrebird het volgende:
Serie over kinderen uit een Britse familie uit de upper class. De ouders vertrekken naar het buitenland en laten de kinderen achter met een oppas (?). Maar dat loopt niet helemaal lekker en uiteindelijk besluiten de kinderen om in het bos te gaan wonen. Uiteindelijk lopen ze dan in konijnenvellen rond, totdat de ouders terugkomen. Deze Britse jeugdserie heb ik begin jaren 80 gezien. Iemand?
Brendon Chase
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_61592218
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 10:52 schreef victorinox het volgende:

[..]

Brendon Chase
Goed man! Dat is 'm. En als ik de commentaren lees, dan ben ik niet de enige die op zoek was naar de naam!

Nog eentje van dezelfde tijd, begin jaren 80:

Kinderserie die zich afspeelt voor WO2? Stel lagere schoolkinderen in Nieuw Zeeland die naar school gaan en avonturen beleven. Uiteindelijk bezoeken ze met een bootje een eiland voor de kust, waar ze op Maori's stuiten. Toen ik die eerst Maori zag, toen kreeg ik bijna een hartaanval. Maar dat blijken alleraardigste mensen te zijn. D'r speelt zich volgens mij ook nog iets met een vulkaan af, maar het is ondertussen bijna 30 jaar geleden, dus zo goed weet ik het niet meer.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_61594450
Ik zoek de titel van een film die nog niet uit is. Ik zag de trailer in de bioscoop, maar heb geen idee van de titel of spelers meer, en kan m ook niet vinden tussen het gros aan trailers wat online te bekijken is.

Wat herinner ik nog wel;
Een hoop soldaten, speelt zich af tijdens de tweede wereldoorlog en overduidelijk zijn het amerikanen tegen duitsers in Italie.. Volgens mij was ook de swastika in de naam verweven aan t einde van de trailer.

Het is niet veel, maar misschien weet iemand het?
Where facts are few, experts are many.
  zaterdag 13 september 2008 @ 10:47:45 #145
67640 SaintOfKillers
pi_61596397
Miracle at St. Anna? Geen swastika, maar toch.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_61599640
Idd geen swastika, maar het is wel de film die ik zocht Thanks!
Where facts are few, experts are many.
pi_61611246
Ik zoek de titel van een Nederlandse film. Het verhaal herinner ik mij als volgt. Man wil geen vastigheid maar uiteindelijk toch wel en het stel is gelukkig met elkaar. Dan ontdekken ze dat de vrouw ernstig ziek is. Hoe het precies afloopt weet ik niet, want ik heb het einde nooit gezien. In mijn herinnering is er ook een kind bij betrokken maar dat weet ik niet zeker.

Het is niet 'De kleine blonde dood' en volgens mij ook niet 'Turks Fruit'.
1 scene herinner ik mij nog vrij goed; het stel zit in de auto en het regent heel hard, ze stoppen ergens, de vrouw stapt uit en kleedt zich in de stromende regen uit voor de auto. Is er iemand die enig idee heeft welke film ik bedoen of haal ik toch 2 verhalen door elkaar?

Bedankt!

[ Bericht 3% gewijzigd door floor84 op 13-09-2008 23:25:58 ]
  zaterdag 13 september 2008 @ 23:34:09 #148
67640 SaintOfKillers
pi_61611609
Die laatste scene klinkt als De Passievrucht.
  zondag 14 september 2008 @ 10:22:28 #149
22457 Patch
pi_61615958
Angela Schijf kleedde zich ook uit in de stromende regen in "Ik Ook Van Jou"
pi_61616517
Volgens mij is het inderdaad De Passievrucht. Bedankt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')