Perfect Strangers met Bronson Pinchot ?quote:Op zondag 14 september 2008 11:17 schreef Pjotr-Dalski het volgende:
Ben op zoek naar een amerikaanse comedyserie uit de jaren negentig
Gaat over een man die samenwoont met een buitenlander.
JAAA, BALKI!quote:Op zondag 14 september 2008 13:55 schreef Patch het volgende:
[..]
Perfect Strangers met Bronson Pinchot ?
Idiocracyquote:Op zondag 14 september 2008 17:23 schreef Daeron het volgende:
Ik hoorde laatst iemand praten over een film waar iemand uit onze tijd in de toekomst terecht komt. In die toekomst is iedereen dom geworden doordat de slimme mensen meer om hun carriere dan om voortplanten gaven. Mensen zijn bijvoorbeeld zo dom geworden dat ze niet eens meer weten dat gras water nodig heeft.
Weet iemand hoe de film heet?
http://www.imdb.com/title/tt0125631/quote:Op zondag 14 september 2008 17:44 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik zoek een oudere serie over een jongen met een pratende hondDenk Amerikaans.
Ben je niet in de war met The Simpsons?quote:Op maandag 15 september 2008 01:38 schreef bersenka het volgende:
Ik zoek een aflevering van Family Guy. In deze aflevering drinkt Peter op een soort van buurtfeestje een sterk (pompoenen??) drankje waardoor hij gaat trippen. Je ziet peter de gehele aflevering in een trip wereld. Hij gaat er van alles doen terwijl hij dus gewoon in de normale stad rondloopt.
Weet iemand welk seizoen/aflevering dit is? Heb al heel wat afgezocht maar kan hem niet vinden.
Heel erg bedankt!! dat is hem, netjes dat je het nog weet. Dacht echt dat het family guy was maar zat blijkbaar verkeerd.quote:Op maandag 15 september 2008 16:56 schreef Patch het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met The Simpsons?
Homer tript namelijk na een hap genomen te hebben van extreem hete chili in de aflevering "El Viaje Misterioso de Nuestro Homer"
http://www.imdb.com/title/tt0701094/
Niks te danken, The Simpsons staan al sinds begin jaren '90 in mijn geheugen gegriftquote:Op maandag 15 september 2008 19:13 schreef bersenka het volgende:
[..]
Heel erg bedankt!! dat is hem, netjes dat je het nog weet. Dacht echt dat het family guy was maar zat blijkbaar verkeerd.
@Atreidez
Ook bedankt, zal die ook checken
The Descent?quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:59 schreef Wouser het volgende:
Mensen ben opzoek naar een film waarvan ik een trailer heb gezien @apple. Alleen kan die dus niet meer vinden...
Het is een avontuur film met 3 personages dacht ik, Een man, vrouw en een kind. Ze gaan samen op avontuur ofzo en dan vinden ze zo'n heel groot gat en vallen daar per ongeluk waarna ze naar een hele diep val in zo'n ondergrondse wereld terecht komen.
Iemand een idee?
Nee sorry die is het nietquote:
Journey to the center of the earth met Brendan Fraserquote:Op zaterdag 20 september 2008 22:59 schreef Wouser het volgende:
Mensen ben opzoek naar een film waarvan ik een trailer heb gezien @apple. Alleen kan die dus niet meer vinden...
Het is een avontuur film met 3 personages dacht ik, Een man, vrouw en een kind. Ze gaan samen op avontuur ofzo en dan vinden ze zo'n heel groot gat en vallen daar per ongeluk waarna ze naar een hele diep val in zo'n ondergrondse wereld terecht komen.
Iemand een idee?
Ook mijn eerste gedachtequote:Op zondag 21 september 2008 00:38 schreef starla het volgende:
[..]
Journey to the center of the earth met Brendan Fraser
quote:Op zondag 21 september 2008 00:38 schreef starla het volgende:
[..]
Journey to the center of the earth met Brendan Fraser
And........... Back to mequote:Op zaterdag 20 september 2008 19:53 schreef eileenvs het volgende:
Of ik in de goede topic zit is nog de vraag, maar het gaat om de volgende vraag:
Ik zoek de radioreclame van een automerk die promoot met 'nu eens andere extra's, zoals het deuntje van de parkeersensor'. Je hoort dan het standaard piepje van een parkeersensor, maar die gaat over in een muziekje.
Herkent iemand het en kan je mij vertellen van welk automerk dit is zodat ik het kan opzoeken?
Wild Childquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:40 schreef wobbel het volgende:
Ik zoek de titel van een film waarin een amerikaans meisje met teveel geld naar een britse kostschool wordt gestuurd..kan de titel alleen nergens meer vandaan toveren
yup, dank jequote:Op vrijdag 26 september 2008 20:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Surviving the Game?
Nee, dat is te oud. Ik denk jaren 90quote:Op zondag 14 september 2008 18:44 schreef Atreidez het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0125631/
Deze misschien
[ afbeelding ]
Fatherland.quote:Op zondag 28 september 2008 18:13 schreef Verstreujem het volgende:
Ik zoek de titel van een film waarin de tweede wereldoorlog is gewonnen door de duitsers en hitler nog leeft en dus een oud baasje is.
Iemand enig idee?
Bedankt voor je snelle reactiequote:
Is het misschien Achterwerk in de Kast van de VPRO?quote:Op zondag 28 september 2008 20:12 schreef Foeske het volgende:
Ik zoek een Nederlands tv programma, ik denk uit de jaren '90, waarin kinderen achter een soort poppenkast, in ieder geval achter een gordijntje, iets lieten zien. Ik denk dat het een onderdeel was van een programma, en of kinderen alleen iets lieten zien of soms ook alleen maar vertelden weet ik niet meer.
Ik ben specifiek op zoek naar een fragment waarin een klein jongetje één of andere glibberige vis (een aal ofzo) probeert te laten zien, maar die glipt keer op keer uit z'n handen. Tot ergernis van het kind, maar hij blijft proberen.
M'n vader vindt dat fragment geweldig en ik zou het hem graag nog eens laten zien.
Alvast bedankt!
Wow, ik krijg vaak snelle reacties op Fok, maar dit slaat alles! Geweldig! Ik ga meteen verder zoeken nu ik dit weet, maakt het een stuk makkelijkerquote:Op zondag 28 september 2008 20:13 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Is het misschien Achterwerk in de Kast van de VPRO?
Kan geen filmpje vinden, wel een plaatje:
[ afbeelding ]
Bedankt, ik heb het filmpje ook al.quote:Op zondag 28 september 2008 20:16 schreef Foeske het volgende:
[..]
Wow, ik krijg vaak snelle reacties op Fok, maar dit slaat alles! Geweldig! Ik ga meteen verder zoeken nu ik dit weet, maakt het een stuk makkelijkerDankje!
en die toetsen spellen dan het woord 'fuck' of 'fuck you' meen ik...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:58 schreef Brammie1 het volgende:
Ik zoek de film waar laatst in een FAIL-topic in ONZ een gifje van werd geplaatst. Het is een film over kantoormedewerkers en in het gifje wordt iemand in slowmotion met een keyboard tegen z'n hoofd geslagen en zie je allemaal toetsen vliegen. Het was een best nieuwe film volgens mij.
Skoda!quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:53 schreef eileenvs het volgende:
Ik zoek de radioreclame van een automerk die promoot met 'nu eens andere extra's, zoals het deuntje van de parkeersensor'. Je hoort dan het standaard piepje van een parkeersensor, maar die gaat over in een muziekje.
Herkent iemand het en kan je mij vertellen van welk automerk dit is zodat ik het kan opzoeken?
Ik weet niet of je deze film bedoeld, maar er zit wel een soortgelijke scène in Hero (2002).quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:02 schreef RustyTank het volgende:
Ik heb laatst een stukje van een film gezien waarin een vallend kopje word opgevangen met een zwaard, maar ik heb geen idee hoe de film heet.
Net voordat het kopje word opgevangen worden de touwen van stapels hout doorgesneden.
De scene werd gebruikt voor het testen van een dolby surround system.
Al gezocht via google etc. Wie helpt?
quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:26 schreef WammesWaggel het volgende:
Ik zoek de titel van een serie die dit jaar op de Amerikaanse TV in premiere is gegaan, hij speelt zich af in de jaren 70 en draait om verschillende families en hoe zij om gaan met de veranderende seksuele moraal.
Een hoofdpersoon is een piloot dat is oa wat ik mij nog voor de geest kan halen, iemand?
http://www.imdb.com/name/nm0000245/quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:17 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik zoek een film waarvan ik echt zeker wist dat Robin Williams de hoofdrol speelde, maar ik kan nergens vinden hoe de film heet. Het is een bekende film over dat een jongetje een muntje in een waarzegger-automaat doet (oid), en dan wenst dat hij 30 jaar oud was. Dit gebeurt vervolgens, en dan zit het begin van de film erop.
Weet iemand de titel van deze film? Volgensmij heette de film hetzelfde als dat waarzegger-apparaat, maar ik kan het echt niet vinden.
Bedankt, dat is hemquote:
Sorry, ik had moeten weten dat je daar al op gezocht had.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:37 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
En Tinuzzzz: daar had ik zelf ook al op gezocht.
Ja, dat had ik ook al bekeken, maar voor de rest vind ik het niet veel soeps, die film die hij geproduced heeft...quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Gewoon wat andere films waarmee Judd Apatow iets te maken had?
http://www.imdb.com/name/nm0031976/
Ik vond Superbad erg goed, er zitten wel wat vage scenes tussen maar bij bijna alle scenes met de 2 politie agenten heb ik dubbel gelegenquote:Op maandag 13 oktober 2008 00:21 schreef Game_Error het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook al bekeken, maar voor de rest vind ik het niet veel soeps, die film die hij geproduced heeft...
Jammer dat ik die alleen al 2 keer gezien heb, verder was ie natuurlijk super geniaalquote:Op maandag 13 oktober 2008 01:11 schreef Lister het volgende:
[..]
Ik vond Superbad erg goed, er zitten wel wat vage scenes tussen maar bij bijna alle scenes met de 2 politie agenten heb ik dubbel gelegen
Ik weet welke film je bedoelt, ik heb hem zelf ook vaker gezien, maar volgens mij was dat niet Robin Williams.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:17 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik zoek een film waarvan ik echt zeker wist dat Robin Williams de hoofdrol speelde, maar ik kan nergens vinden hoe de film heet. Het is een bekende film over dat een jongetje een muntje in een waarzegger-automaat doet (oid), en dan wenst dat hij 30 jaar oud was. Dit gebeurt vervolgens, en dan zit het begin van de film erop.
Weet iemand de titel van deze film? Volgensmij heette de film hetzelfde als dat waarzegger-apparaat, maar ik kan het echt niet vinden.
Die is al beantwoordquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:32 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik weet welke film je bedoelt, ik heb hem zelf ook vaker gezien, maar volgens mij was dat niet Robin Williams.
Anchorman: The Legend of Ron Burgundyquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:59 schreef Game_Error het volgende:
Ik vroeg me af of iemand nog meer goede films van het kaliber knocked up/forgetting shara marshall/40 year old virgin weet? tijdens sommige stukken heb ik me echt kapot gelachen namelijk
Gewoon even zoeken naar Judd Apatow.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:59 schreef Game_Error het volgende:
Ik vroeg me af of iemand nog meer goede films van het kaliber knocked up/forgetting shara marshall/40 year old virgin weet? tijdens sommige stukken heb ik me echt kapot gelachen namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |