Brickquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:49 schreef Xusje het volgende:
Ik ben opzoek naar de volgende film.
Een jongen is op zoek naar een vermiste vriendin.
Zij wilt niet gevonden worden.
Hij blijft zoeken, vraagt rond. Wordt een keer in elkaar gemept.
Hij vindt 'r uiteindelijk wel, maar ze vertelt 'm dat ie 'r met rust moet laten.
Later wordt het vermiste meisje dood gevonden bij een rioleringsdinggeval.
De jongen wilt de moord vervolgens oplossen.
Ik wil zo graag de titel van deze film weten!
Ik vermoed deze: Rules of Engagementquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:13 schreef Wouser het volgende:
Ben opzoek naar een zo'n militaire rechtszaken film zoiets als a few good men alleen dan wat moderner.
Wat ik weet...
In het begin gaat zo'n navy seals naar een ambassade in Jordanië dacht ik en brengen ze de ambassadeur in veiligheid omdat de ambassade aangevallen wordt. Daarna komt er een rechtszaak tegen de navy seals omdat er nogal 'veel' burgerslachtoffers zouden zijn gevallen.
Iemand?
http://en.wikipedia.org/wiki/Button,_Button_(The_Twilight_Zone)quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:44 schreef tntkiller het volgende:
op ben op zoek naar de titel van ik geloof een twilight zone episode dat gaat zo..
er kom en man op bezoek met een koffer met geld...het enige dat die mensen moeten doen is op die knop drukken alleen het nadeel is dat er iemand zal sterven die diegene die op de knop druk niet kent....na een paar dagen drukken de mensen op de knop omdat ze de persoon die dood gaat toch niet kennen......vervolgen kom die man weer binnen lopen en geeft het geld en gaat weg met die knop...waarop de mensen die de knop indrukte vragen waar hij nu heen gaat...antwoord hij...naar iemand die jullie niet kent.......
weet iemand de episode naam en of het de twilight zone was(er was nog een soortgelijke serie waar ik nu ff niet op de naam kan komen...
quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:49 schreef Croupouque het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Button,_Button_(The_Twilight_Zone)
http://www.imdb.com/title/tt0142097/quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:13 schreef Lyrebird het volgende:
Ik heb een jaar of tien geleden een Deense (!) TV-film gezien, waarschijnlijk op een van de Belgische zenders, over een jong Deens gezin dat helemaal op de computer gefixeerd is. Het gaat zelfs zo ver dat de nieuwe baby in het gezin als Emile (E-mail) ter wereld komt. Ik heb me suf lopen zoeken op imbd en google, maar kan niets vinden. Iemand?
Impressivequote:Op maandag 18 augustus 2008 19:17 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0142097/
En binnenkort in de bios met Cameron Diazquote:Op zondag 17 augustus 2008 20:44 schreef tntkiller het volgende:
op ben op zoek naar de titel van ik geloof een twilight zone episode dat gaat zo..
er kom en man op bezoek met een koffer met geld...het enige dat die mensen moeten doen is op die knop drukken alleen het nadeel is dat er iemand zal sterven die diegene die op de knop druk niet kent....na een paar dagen drukken de mensen op de knop omdat ze de persoon die dood gaat toch niet kennen......vervolgen kom die man weer binnen lopen en geeft het geld en gaat weg met die knop...waarop de mensen die de knop indrukte vragen waar hij nu heen gaat...antwoord hij...naar iemand die jullie niet kent.......
weet iemand de episode naam en of het de twilight zone was(er was nog een soortgelijke serie waar ik nu ff niet op de naam kan komen...
Niet te lang naar kijken....quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:53 schreef MacorgaZ het volgende:
Naar een post over dat iemand niet kon klaarkomen, ben ik wel benieuwd geworden naar de film waar dit plaatje bij hoort:
[ afbeelding ]
Een ander Fok!ker zei dat de dialoog iets was als "Wil je ze voelen? Dacht je soms dat ze zo hard als meloenen waren?".
Volgens mij zit die scene in Hocus Pocusquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:29 schreef Gutnre het volgende:
Ik heb al een aantal dagen een scene in mijn hoofd, ik zou niet weten waarvan het is.
Het zou een film of serie kunnen zijn, maar ook een toneelstuk of zelfs een stukje bij klokhuis oid. Ik heb wel het gevoel dat ik het vaker dan 1x heb gezien, dus ik hoop toch op een film of serie.
Wat ik weet:
Een aantal mensen (ik geloof vrouwen, misschien heksen?) staan bij elkaar.
Een vraagt: Kookt het water al?
Een ander stopt haar hand in de kookpot en zegt met een soort zucht van verlichting: "Ja, kookt".
Ik geloof dat het Nederlands was.
Als iemand iets weet hoor ik het graag!
Nu wil ik het dus ook wetenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:53 schreef MacorgaZ het volgende:
Naar een post over dat iemand niet kon klaarkomen, ben ik wel benieuwd geworden naar de film waar dit plaatje bij hoort:
[ afbeelding ]
Een ander Fok!ker zei dat de dialoog iets was als "Wil je ze voelen? Dacht je soms dat ze zo hard als meloenen waren?".
Die eerste is Demolition Man. Die tweede misschien Mortal Kombat?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:40 schreef Eisbaer het volgende:
Ik zoek 2 films uit de jaren 90 ... Wat ik mij dus nog herinner (want ik was nog maar een kleine jongen van 8-9 jaar ofzo)
De film speelde zich af in de toekomst waarbij één of andere agent ingevrozen was omdat hij een misdaad had begaan, zoveel jaren later ontsnapt er een ingevrozen crimineel en de enigste die hem zou kunnen vangen is de ingevrozen agent en besluiten ze deze ook terug te ontdooien.
Een fragment dat ik mij nog herinner (jajaals 8-9 jarige weet je waar je moet naar zien
) is dat hij op een gegeven moment seks wilt hebben met een meisje en dat ze een speciale helm moeten opzetten om 'virtuele' seks te hebben maar dat hij dat maar niets vind ...
De andere film speelt zich ook af in de toekomst (denk ik) en gaat over goeden & kwaden die moeten vechten tegen elkaar, elke goede / kwade had bepaalde talenten (denk ik) ... Het was allesinds populair in die tijd want ik weet dat er van men klas waren die er ook 'kaarten' van verzamelden zoals nu pokémon kaarten etc ... en dat er ook een stickerboek was etc ... Ik weet dat er een slechte was die gekleed was in zekere japanse keizer stijl ... soit tis beetje vaag ... I know
aha ... die eerste dat is hem iddquote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die eerste is Demolition Man. Die tweede misschien Mortal Kombat?
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:40 schreef Eisbaer het volgende:
Ik zoek 2 films uit de jaren 90 ... Wat ik mij dus nog herinner (want ik was nog maar een kleine jongen van 8-9 jaar ofzo)
De andere film speelt zich ook af in de toekomst (denk ik) en gaat over goeden & kwaden die moeten vechten tegen elkaar, elke goede / kwade had bepaalde talenten (denk ik) ... Het was allesinds populair in die tijd want ik weet dat er van men klas waren die er ook 'kaarten' van verzamelden zoals nu pokémon kaarten etc ... en dat er ook een stickerboek was etc ... Ik weet dat er een slechte was die gekleed was in zekere japanse keizer stijl ... soit tis beetje vaag ... I know
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |