Ik zoek 2 films uit de jaren 90 ... Wat ik mij dus nog herinner (want ik was nog maar een kleine jongen van 8-9 jaar ofzo)
De film speelde zich af in de toekomst waarbij één of andere agent ingevrozen was omdat hij een misdaad had begaan, zoveel jaren later ontsnapt er een ingevrozen crimineel en de enigste die hem zou kunnen vangen is de ingevrozen agent en besluiten ze deze ook terug te ontdooien.
Een fragment dat ik mij nog herinner (jaja

als 8-9 jarige weet je waar je moet naar zien

) is dat hij op een gegeven moment seks wilt hebben met een meisje en dat ze een speciale helm moeten opzetten om 'virtuele' seks te hebben maar dat hij dat maar niets vind ...
De andere film speelt zich ook af in de toekomst (denk ik) en gaat over goeden & kwaden die moeten vechten tegen elkaar, elke goede / kwade had bepaalde talenten (denk ik) ... Het was allesinds populair in die tijd want ik weet dat er van men klas waren die er ook 'kaarten' van verzamelden zoals nu pokémon kaarten etc ... en dat er ook een stickerboek was etc ... Ik weet dat er een slechte was die gekleed was in zekere japanse keizer stijl ... soit tis beetje vaag ... I know
Ik kwam, ik zag ... ik overwon! ... en kwou terug zien ...