Net zoals die Ferrari-sleutelhanger. Die staat al weken op 'sold out'. Wil er wel één hebben eigenlijkquote:Op maandag 28 juli 2008 15:28 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Hmm.. Okay, kan wel eens handig zijn..
Wilde vandaag wat hoesjes bestellen voor m''\n oordopjes etc, maar die staan gewoon al een hele week op sold out..
quote:Op maandag 28 juli 2008 17:21 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Haha, ik had deze post eerder moeten maken, TNT post stond net voor de deur. Heb ook de befaande oordopjes erbij zitten, maar de linkerkant functioneert niet
En mijn telefoon heeft nu ineens een ander mooi kleurtje
Whahahaquote:Op maandag 28 juli 2008 19:07 schreef tonja het volgende:
Ik heb net die shockpen binnen.
En dan toch uitproberen he...
en hoe voelt hetquote:Op maandag 28 juli 2008 19:07 schreef tonja het volgende:
Ik heb net die shockpen binnen.
En dan toch uitproberen he...
Onaangenaamquote:
Heb je die dingen wel eens bekeken? Dat is allemaal zo klein dat je dat echt niet uit elkaar krijgt en als je het al uit elkaar krijgt, dan nooit meer in elkaar... Ik heb maar even een melding gemaakt op de site dat het item defect is, met wat geluk sturen ze dan een nieuw setje op.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:16 schreef dgbw het volgende:
@Metalfreak: probeer ze open te 'punneken' dan en het losse contactje te solderen................
Dacht ik dus ook.. Totdat ik de achterkant van het doosje goed bekeek en wat bleek..? Allemaal taalfouten, en gewoon Chinglish.quote:Op maandag 28 juli 2008 18:36 schreef MacorgaZ het volgende:
Pro Duo-memorystick dat de 21ste Hong Kong heeft verlaten is hier vanmorgen aangekomen. Grappige is wel dat je op de productpagina niks ziet van Sony, allemaal gephotoshopt, maar het kartonnetje in het hoesje heeft zelfs zo'n Sony-echtheids stickertje. Ze halen dus gewoon de echte kaartjes uit de verpakking, doen de neppers erin en verkopen ze weer
.
Maar ik ben blij, 4GB voor 14 euro geshipped en al bij DX, of 20 euro excl. voor een 2GB kaartje bij een NL webshop
Ja, en dat vind ik dus zo jammer.. Bij sommige items staat er een ETA.. En bij anderen dan weer helemaal niets, en geen bericht wanneer en of het überhaupt nog binnen komt. Zo staan er al items maanden lang op sold out op de site. Ik bedoel verwijder ze dan of zo..quote:Op maandag 28 juli 2008 18:45 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Net zoals die Ferrari-sleutelhanger. Die staat al weken op 'sold out'. Wil er wel één hebben eigenlijk
En dat doen ze inderdaad, kreeg net bevestiging dat ze de oordopjes opnieuw hebben verstuurd. Geen gezeik, gewoon opnieuw versturen. Wat een service!quote:Op maandag 28 juli 2008 21:54 schreef Stinosss het volgende:
Naja, de elektronica is nog wel te solderen. Zoals jij al zegt, het schilletje wat eromheen zit is het probleem.
Wsl sturen ze wel een nieuw setje op.
Kan menig webshop nog van leren, en die vragen zelfs ¤10,- verzendkosten. Dan ben je ook nog de kosten van het terugsturen kwijt. Echt geweldige site en goeie service, petje af!!quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:06 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
En dat doen ze inderdaad, kreeg net bevestiging dat ze de oordopjes opnieuw hebben verstuurd. Geen gezeik, gewoon opnieuw versturen. Wat een service!![]()
Gewoon letterlijk de Dealextreme producten tegen een veel te hoge prijsquote:Op donderdag 31 juli 2008 18:23 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Moet je anders eens op www.leukedingetjes.nl kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |