Sync met je oude foon met Outlook en dan via iTunes contactpersonen e.d. met je iPhone laten syncen?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:39 schreef LeonH het volgende:
wat een geyle bedoeling zeg die iPhone...
zo dat was mijn bijdrage weer en nu ga ik weer lekker verder spelen
weet iemand trouwens iets waarmee je alles kan omzetten van je oude gsm naar iPhone?
Fone2Phone moet je aanschaffen en was ik niet echt van plan voor dat eenmalige gebruik eigenlijk...
heb een Mac dus heb ik adresboek als enige waarmee ik kan syncen denk ik. En daar heb ik maar een paar adressen tot nu toe in staan. Of ik moet me gewoon eens een avondje er op gaan zitten om alles fatsoenlijk in te voerenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Sync met je oude foon met Outlook en dan via iTunes contactpersonen e.d. met je iPhone laten syncen?
Toen ik mijn iPhone kreeg is dat wat ik gedaan heb. Alles netjes ingetypt in het adresboek met alle gegevens die ik van die persoon heb. Email, adres, geboortedatum, tel.nr. enz . Staat een stuk netter dan die alleen een voornaam en die weer voor- en achternaam enzquote:Op zaterdag 12 juli 2008 15:35 schreef LeonH het volgende:
[..]
heb een Mac dus heb ik adresboek als enige waarmee ik kan syncen denk ik. En daar heb ik maar een paar adressen tot nu toe in staan. Of ik moet me gewoon eens een avondje er op gaan zitten om alles fatsoenlijk in te voeren
Misschien ga ik over een tijdje voor MobileMe kijken ja. Eerst even zien of het een beetje te doen is met syncen steeds... Ben vanmiddag al wezen zoeken voor een dock waardoor je als sneller geneigd ben om 'm "even" erin te zetten maar is uiteraard al overal weg.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Toen ik mijn iPhone kreeg is dat wat ik gedaan heb. Alles netjes ingetypt in het adresboek met alle gegevens die ik van die persoon heb. Email, adres, geboortedatum, tel.nr. enz . Staat een stuk netter dan die alleen een voornaam en die weer voor- en achternaam enz. En adresboek kun je gewoon via itunes syncen. Of via mobileme als je dat neemt, dan voer je onderweg een nieuw contact toe en als je thuiskomt staat ie er als het goed is op je mac ook al in
.
Denk dat je dat idd een keer moet doenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 15:35 schreef LeonH het volgende:
[..]
heb een Mac dus heb ik adresboek als enige waarmee ik kan syncen denk ik. En daar heb ik maar een paar adressen tot nu toe in staan. Of ik moet me gewoon eens een avondje er op gaan zitten om alles fatsoenlijk in te voeren
volgens de bron nietquote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:44 schreef Swetsenegger het volgende:
dat is volgens mij een 1st gen iphone.
MMS...quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:35 schreef TheComebackKid het volgende:
wat voorspellen jullie voor nieuwe functies voor de volgende generatie iPhone?
hoe kan dat, die dingen waren toch allemaal op..quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:40 schreef Rnej het volgende:
ik heb me vandaag kapotgelachen
ikke naar de t-mobile store om een iphone vragen..
"ja is goed, activatie kan pas morgen of overmorgen...."
contractje getekend en niet een hele dag en nacht in de rij hoeven staan in rotterdam... hehehe
Als je je daarom kapotlacht...is het eigenlijk nog erger dan snachts in de rij staanquote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:11 schreef TheComebackKid het volgende:
[..]
hoe kan dat, die dingen waren toch allemaal op..
ja hoorde vandaag een zelfde soort iets van een maat die bij een Apple dealer werkt. Was dus een gozer naar een winkel in Kerkade geweest en daar hadden ze ook nog ene liggen. Is gewoon echt mazzel hebbenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:11 schreef TheComebackKid het volgende:
[..]
hoe kan dat, die dingen waren toch allemaal op..
hoezo erger? leg uit.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als je je daarom kapotlacht...is het eigenlijk nog erger dan snachts in de rij staan
hangt vanaf waarquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:32 schreef FUCKlisa het volgende:
Heb 'm vanmorgen besteld. Gedachtes over levertijd?
Ga maar er vanuit dat het rond de 2 weken duurtquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:32 schreef FUCKlisa het volgende:
Heb 'm vanmorgen besteld. Gedachtes over levertijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |