abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60035909
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 09:14 schreef XiChico het volgende:
een berichtje vanaf mijn iPhone! Fijn ding, alles werkt meteen zonder irritante instellingen. YouTube filmpjes en gps werken snel! Wel nog even wennen aan het typen.
Kun je ons iets meer vertellen? Hoe is het bereik binnens-huis en buitens-huis? Heb je al dingen opgemerkt waarvan je dacht "jammer" (minpunten dus). Ben benieuwd!!
  vrijdag 11 juli 2008 @ 10:13:35 #52
3185 Adelante
To let it go now
pi_60036251
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_60036408
Kom net bij de belcompany vandaan. Ik was als 3e aan de beurt en heb een 16gig wit gekregen. Alleen ik kon hem nog niet meteen meekrijgen omdat het hele t-mobile netwerk (voor activatie/vertificatie) plat ligt

Dus ik haal hem straks op
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qB2UcWt8pFw[/youtube]
pi_60036568
hahaha een vriend van me bij the phone house heeft zelfde probleem! Activatiesysteem eruit. goeie grap!!
  vrijdag 11 juli 2008 @ 10:41:30 #55
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_60036809
In de rij gaan liggen om een fucking mobieltje te scoren

dan mag het nog zo'n mooi apparaat zijn en je er keihard de pimp mee kan uithangen in de plaatselijk hangjeugdopvang. dat je in de rij gaat liggen voor iets wat je in het weekend daarop zonder moeite gewoon kan ophalen is iIMO gewoon triest. en wat nog erger is is dat er gewoon mensen zijn die een vrije dag opnemen om maar te zorgen dat je vooraan in de rij kan staan.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 11:10:07 #56
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_60037314
Het was een vrij kansloos mediastukje, en ik heb ook echt 4 uur daar gestaan voor alleen een vriend van me die er eentje wilde Hij had hem rond kwart voor 3 vannacht
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  vrijdag 11 juli 2008 @ 11:12:15 #57
193875 thloreg
seni seviyorum NL & TR
pi_60037362
Slapen is geen geringe kunst: je moet er de hele dag voor wakker blijven.
pi_60037406
'k Moet zeggen dat de belangstelling toch groter is dan ik verwacht had zeg.. Kudo's to Apple's marketing dept.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_60037430
Ik stond om 9.15 uur in de rij bij de tmobileshop in Utrecht Overvecht en was ongeveer nummer 70. Sommigen in de rij hadden een sms gekregen en die hadden voorrang. Toen om 9.30 uur de deuren van de winkel opengingen, duurde het 50 (vijftig!) minuten voordat de eerste persoon naar buiten kwam met een iphone. Na nog een kwartier kwam er een werknemer naar buiten die vertelde dat er voor ongeveer 50 mensen een iphone was. Ondertussen was er nog steeds niemand naar buiten gekomen met een iphone: het systeem lag plat...
Uiteindelijk ben ik om 10.45 uur weggegaan, toen ik inzag dat het kansloos was en er nog steeds niemand naar buiten was gekomen.

Een hype creeren is 1 ding, omgaan met een hype is iets anders. Iets dat tmobile klaarblijkelijk niet in de vingers heeft.
So my mind was filled with wonder when the evening headlines read: "Richard Cory went home last night and put a bullet through his head."
pi_60037491
Maar light er iets bij T-Mobile plat of kan iTunes (weer!) de activaties niet aan zoals bj de iPhone 2G?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_60037501
Bewijst weer dat T-Mobile eigenlijk niet weet wat de iPhone uberhaupt inhoudt:
quote:
Functies
Camera: 2.0 megapixel camera met zoom
Games
Mms
Polyfone beltonen
PC synchronisatie: Apple Mac & MS Outlook
Gentegreerde GPS ontvanger: Navigatie
Spraakrecorder
Zielig zeg.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 11:19:03 #62
165633 eriksd
The grand facade...
pi_60037503
Hoe het ook door zo'n fanatiekeling op RTL werd gezegd: hij heeft een touchscreen. En je kan ermee internetten
HTC en Qtek hebben toch al 4 jaar van die toestellen?

En dan heb je een camera
Kan je de batterij vervangen
Gaat de batterij langer mee dan 1 dag
Heb je niet dat gekut met itunes

Kortom een weekje een hype, en daarna is t wel weer over
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_60037557
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 11:18 schreef Jarno het volgende:
Maar light er iets bij T-Mobile plat of kan iTunes (weer!) de activaties niet aan zoals bj de iPhone 2G?
Dat weet ik niet helaas...
So my mind was filled with wonder when the evening headlines read: "Richard Cory went home last night and put a bullet through his head."
pi_60037558
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 11:18 schreef Jarno het volgende:
activatiesysteem ligt er compleet uit bij tmobile.
belco,phone house etc,niemand kan een aansluiting doen

http://webwereld.nl/artic(...)der-iphone-druk.html
  vrijdag 11 juli 2008 @ 11:23:34 #65
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_60037584
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 11:19 schreef eriksd het volgende:
Hoe het ook door zo'n fanatiekeling op RTL werd gezegd: hij heeft een touchscreen. En je kan ermee internetten

En dan heb je een camera

Kortom een weekje een hype, en daarna is t wel weer over
ach, zo gat het ook al jaren met de MP3-spelers.
iedereen massaal aan de Ipod met dat klote Itunes. terwijl je voor minder geld een veel beter apparaat kan krijgen met een veel makkelijker systeem en veel meer functies.

maar ja,.. als je zo'n speler koop wordt je al snel met de nek aangekeken door de playermannetjes met nektasjes en gucci-oorbelletjes die vinden dat je dan een pauperspelertje hebt. daarom zijn de breezers en mooiboys massaal verslingerd aan de appels.
pi_60037591
Was net in hilversum
Apple premium seller had 2 iphones
Belcompany had er 8
En de t-mobile winkel zelf had er 12... en ik was nummer 14, ik heb hem wel gelijk besteld de 16 gig wit hopelijk heb ik hem volgende week
pi_60037657
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 11:19 schreef eriksd het volgende:

En dan heb je een camera
En dan snapt tante Truus van op de hoek er helemaal niks van waardoor het voor de doorsnee consument een waardeloos prulding is geworden. Hence het succes van de iPhone. Maar hey, veel plezier met je geile techspecs hoor.
pi_60037694
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 11:23 schreef RSie het volgende:

[..]

iedereen massaal aan de Ipod met dat klote Itunes. terwijl je voor minder geld een veel beter apparaat kan krijgen met een veel makkelijker systeem en veel meer functies.
Ik weet dat ik niet moet reageren maar ik vind iTunes toch het makkelijkste programma wat ik heb gehad voor MP3-spelers.
pi_60037754
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 11:23 schreef RSie het volgende:

[..]

maar ja,.. als je zo'n speler koop wordt je al snel met de nek aangekeken door de playermannetjes met nektasjes en gucci-oorbelletjes die vinden dat je dan een pauperspelertje hebt. daarom zijn de breezers en mooiboys massaal verslingerd aan de appels.
Ik weet niet of jij weleens buiten komt, maar ik zie amper mooiboys en breezers met echte iPods hoor. Dat is juist het volk van de Packard-Bell spelertjes.
pi_60037813
ach ik had iedereen voor kunnen zijn hier in Nieuw-Zeeland, ook hele radio shows aan besteed trouwens, wie o wie zou de eerste zijn!? naja mijn zwart wit nokiatje kan prima smsen en bellen, vooral dat laatste schijnt deze iphone nog wel eens moeite mee te hebben (volgens tweakers).
  vrijdag 11 juli 2008 @ 12:01:36 #71
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_60038298
Nou was om 11 uur weer thuis met lege handen en 50 euro lichter ( reserveren=aanbetalen ) heb je een t-mobile zaak in een stad met 80000 mensen en vele dorpen in de omgeving krijg je 12 telefoontjes. Alsjeblieft wat een armoe zeg. De eersten zaten er om half 5 trouwens. Uiteindelijk heeft er 1tje de winkel met telefoon verlaten . Stond 21e in de rij om kwart over 8 dus had nog wel hoop er eentje te krijgen.
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
Have you heard that the bird is the word?
pi_60038361
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 09:51 schreef sunmoonstar het volgende:

[..]

Kun je ons iets meer vertellen? Hoe is het bereik binnens-huis en buitens-huis? Heb je al dingen opgemerkt waarvan je dacht "jammer" (minpunten dus). Ben benieuwd!!
Binnenhuis is het sowieso erg goed. Buitenshuis ga ik zo even testen (GPS + Internet). Dit is mijn eerste ervaring met Apple. Het design is erg mooi, en ik merk niks van die plastic? achterkant. Voelt gewoon goed en stevig aan. Zeker geen speelgoedtoestelletje. Het gewicht is wat mij betreft precies goed. Voor vrouwen zou de grootte misschien een knelpunt zijn. (Ivm broekzak)

Vingers staan natuurlijk wel snel op het ding. Het menu is erg helder, zoals ik al zei is het mijn eerste keer dat ik zo'n ding vasthou en ik kon er meteen mee overweg. De telefoon is standaard gelockt, als je wilt bellen/internetten e.d moet je eerst je simcode invoeren, dit doe je dus niet bij het aanzetten van de telefoon. Mijn telefoon pakt alle draadloze netwerken hier netjes op, en toen ik vanochtend op de fiets zat pikte hij ook alle signalen goed op.

De camera vind ik best netjes, geen superkwaliteit maar het is dan ook maar 2MP.

Mailaccount heb ik direct ingesteld, werkt erg goed. Kwaliteit van bellen binneshuis op speaker is goed. Belde net een vriend van mij die de 3G ook heeft, beide op speaker, goed verstaanbaar.

Vanavond ga ik er een film opzetten, kijken of dat allemaal goed/snel werkt. Ohja, de snelheid van iPhone is goed! Ik heb talloze dingen openstaan maar dat vormt geen belemmering. Laatst had ik de HTC Diamond in gebruik en die vond ik erg traag, iets wat voor een telefoon enorm irritant is.

Als er nog vragen zijn hoor ik het wel
  vrijdag 11 juli 2008 @ 12:06:24 #73
200082 verified  poffu
Secret Story Guido
pi_60038378
ik haal hem lekker na mijn vakantie rond augustus hebben ze er genoeg
Lalalalala
pi_60038397
Hebben ze gister nog iets gekregen omdat ze een van de eersten waren??
pi_60038432
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 11:32 schreef Blaxje het volgende:

[..]

Ik weet niet of jij weleens buiten komt, maar ik zie amper mooiboys en breezers met echte iPods hoor. Dat is juist het volk van de Packard-Bell spelertjes.
volgens mij kom jij nooit buiten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')