Er loopt nu 4 man beveiliging met hem meequote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:15 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Als die gast niet uitkijkt wordt hij straks nog geroofd in Rotterdam.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:17 schreef Sjimmie het volgende:
Feliciteer Edwin hier: http://edwindriessen.hyves.nl/
hij werkt veel in nijverdal. dus neem aan dat hij vanuit overijssel komt. Mooie eind terug rijden nogquote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:17 schreef Sjimmie het volgende:
Feliciteer Edwin hier: http://edwindriessen.hyves.nl/
GAY!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:20 schreef Blaxje het volgende:
Zielige vertoning dit. Steve Jobs had het zo niet gewild.
Ik heb 'm al lekker aangeraakt!
Plus dat na Utrecht de batterij leeg is en UMTS dekking ophoudt.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:22 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
hij werkt veel in nijverdal. dus neem aan dat hij vanuit overijssel komt. Mooie eind terug rijden nog
prijs 16gb black edition met alle abonnementen die ze hebben, dus.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:42 schreef Daklem het volgende:
Misschien wat tekst erbij wat je hiermee wil zeggen is wel handig Adelante....
je hebt helemaal gelijk.. en je nokia 6100 is nog steeds vet hoorquote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:51 schreef MarcoDiVaio het volgende:
iPhone vet overrated, als je em eenmaal heb is er geen ruk meer aan..
Dat denk ik dus ook. In het begin is het wow en vet, en daarna bel en SMS je er alleen nog maar mee.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:51 schreef MarcoDiVaio het volgende:
iPhone vet overrated, als je em eenmaal heb is er geen ruk meer aan..
En laat ie daar nou gewoon goed in zijn. (samsung of lg anyonequote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:56 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook. In het begin is het wow en vet, en daarna bel en SMS je er alleen nog maar mee.
Jelaas vergeet je in dat overzicht de speciale iphone abbo'squote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
prijs 16gb black edition met alle abonnementen die ze hebben, dus.
Om half zeven gaat bij mij de wekkerquote:
uit mijn hoofd 549 euro voor de 8 gig en 615 euro voor de 16gig.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 07:50 schreef HuubTuub het volgende:
volgens RTL Nieuws is het toestel "los" te koop in Belgie, weet iemand of ik daar dan gewoon mijn KPN kaart in kan doen hier in NL?
(ik heb nog geen losse verkoop prijs kunnen vinden, maar dat komt nog wel)
Schijnbaar hebben ze al iets laten horen:quote:Op vrijdag 11 juli 2008 07:47 schreef Jarno het volgende:
UnlockTVP.
Benieuwd wanneer zibri en devteam van zich laten horen. Gaarne één activatie en unlock voor een 2G iPhone met 2.0 firmware!
Mja, dat gebluf hebben we vaker gezien. Firmware 1.1 zou ook binnen 2 dagen gehackt zijn maar dat duurde weken.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:25 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Schijnbaar hebben ze al iets laten horen:
http://www.iphoneclub.nl/(...)are-20-unlock-klaar/
dankjewel.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:03 schreef nelisb het volgende:
[..]
uit mijn hoofd 549 euro voor de 8 gig en 615 euro voor de 16gig.
Schijnen wel gelockt te zijn voor buitenlandse simkaarten. Dus even wachten tot de unlock tool er is.
Tja begin is wel gemaakt.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:28 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mja, dat gebluf hebben we vaker gezien. Firmware 1.1 zou ook binnen 2 dagen gehackt zijn maar dat duurde weken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |