Dan ligt dat basisniveau dus niet te laag, dan ligt het dus aan de constantheid. Het basisniveau zou pas te laag spelen als hij de slagen gewoon niet heeft om het goede spelers lastig te maken, maar dat heeft Thiemo overduidelijk wel.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nou helaas, 6-3 6-4 voor Hewitt. De Bakker heeft een goeie techniek, alleen zijn basisniveau ligt te laag. Kan hele goeie ballen slaan, en die afwisselen met domme fouten. Zet ook vaak te weinig druk met z'n slagen. Blijft te veel achterin hangen.
Zit wel veel rek in
Jij ziet basisniveau als het niveau dat iemand kán halen als hij goed speelt? Tja. Ik zie het meer als het niveau dat iemand op z'n minst haalt, sommigen zijn altijd een 6, soms een 7 of hoger. Sommigen, zoals Thiemo, halen soms een 4, soms een 8. Lager basisniveau, hogere uitschieters. En ja nogal wiedes dat als er verschil tussen basisniveau en mogelijke niveau, dat het dan niet constant is.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dan ligt dat basisniveau dus niet te laag, dan ligt het dus aan de constantheid. Het basisniveau zou pas te laag spelen als hij de slagen gewoon niet heeft om het goede spelers lastig te maken, maar dat heeft Thiemo overduidelijk wel.
Hij gaat in principe wel vaak naar het net, vaak op onverwachte momenten, dat is goed. Alleen in sommige situaties had hij Hewitt achteruit/in de hoek gedreven, en vond ik dat hij naar het net moest gaan op het af te maken, maar dan bleef hij achterin hangen en liet Hewitt weer terug in de rally komen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
En ik heb de wedstrijd tegen Hewitt niet gezien, maar normaal gesproken gaat Thiemo regelmatig naar het net. Ook in de wedstrijd tegen Schüttler deed hij dat.
Basisniveau vind ik een lastig te omschrijven begrip en zou ik zeker niet willen opvatten zoals jij het doet. Federer speelt namelijk ook wel eens een hele slechte wedstrijd. Betekent het dan dat zijn basisniveau dermate laag ligt? Naar mijn mening niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Jij ziet basisniveau als het niveau dat iemand kán halen als hij goed speelt? Tja. Ik zie het meer als het niveau dat iemand op z'n minst haalt, sommigen zijn altijd een 6, soms een 7 of hoger. Sommigen, zoals Thiemo, halen soms een 4, soms een 8. Lager basisniveau, hogere uitschieters. En ja nogal wiedes dat als er verschil tussen basisniveau en mogelijke niveau, dat het dan niet constant is.
[..]
Hij gaat in principe wel vaak naar het net, vaak op onverwachte momenten, dat is goed. Alleen in sommige situaties had hij Hewitt achteruit/in de hoek gedreven, en vond ik dat hij naar het net moest gaan op het af te maken, maar dan bleef hij achterin hangen en liet Hewitt weer terug in de rally komen.
Zou dat misschien iets te maken kunnen hebben met het befaamde basisniveau.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:33 schreef Komakie het volgende:
Iets wat je kunt dromen en waarbij in ieder geval de tegenstander niet veel kan uitrichten (in de zin van, je helemaal zoek spelen) en waarbij je zelf weinig fouten maakt.
Waarschijnlijk tegen Mayer(2) uit Argentiniëquote:
Nee. Ik vind een basisniveau een rare uitdrukking.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zou dat misschien iets te maken kunnen hebben met het befaamde basisniveau.
Dat is hij ook...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
Als z'n stats op de RG-site kloppen (66 kilo bij 1.93) is ie wel erg skinny.
Onderschat die Argentijn nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:21 schreef Norrage het volgende:
Niet de Duitse Mayer hoo(alhoewel die momenteel lager staat)r!!! Zo goed is die argentijn niet....IK zie kansen
Zelfs het kwalificatietoernooi is hier gigantisch sterk. Maar dat is altijd zo bij de challengers die in de tweede weken van de Grand Slams vallen. Thiemo moet dus drie keer winnen en dat gaat nog knap lastig worden.quote:E.Schwank [ARG/1] vs. J-P.Amado [ARG]
G.Moraru [ROM] vs. M.Sieber [GER]
D.Metzger [GER/w.c] vs. T.Zib [CZE]
D.Thurner [GER/w.c] vs. J.Sirianni [AUS/7]
M-A.Lopez Jaen [ESP/2] vs. M.Mecir [SVK]
C.Zampieri [BRA] vs. R.Jouan [FRA]
G.Trujillo-Soler [ESP] vs. D.Matsukevich [RUS]
L.Sorensen [IRL] vs. J.Souza [BRA/6]
B.Pashanski [SRB/3] vs. V.Millot [FRA]
M.Kunnap [EST/w.c] vs. P.Torebko [GER/w.c]
J.Zopp [EST] vs. A.Kellner [HUN]
A.Miele [BRA] vs. T.De Bakker [NED/5]
P.Luczak [AUS/4] vs. P.Taubert [GER]
E.Chvojka [CAN] vs. J.Zietsman [GER/w.c]
C.Thomson [AUS/w.c] vs. N.Renavand [FRA]
G.Petrazzuolo [ITA] vs. A.Flock [GER/2]
quote:T.Gabashvili [RUS/1] vs. J.Jahn [GER/w.c]
F.Ferreiro [BRA] vs. G.Zemlja [SLO]
P.Riba [ESP] vs. F.Mayer [GER/S.E]
R.Hocevar [BRA] vs. S.Giraldo [COL/6]
S.Greul [GER/3] vs. A.Falla [COL]
D.Brown [JAM/S.E] vs. P. Luczak [AUS/Q]
L. Sorensen [IRL/Q] vs. P.Lorenzi [ITA]
E. Schwank [ARG/Q] vs. R.Ramirez-Hidalgo [ESP/7]
S.Ventura [ESP/5] vs. D.Gremelmayr [GER]
J-B.Brzezicki [ARG] vs. M.Meigel [GER/w.c]
J.Vanek [CZE] vs. T. de Bakker [NED/Q]
D.Marrero [ESP] vs. R.Karanusic [CRO/4]
D.Brands [GER/8] vs. L.Recouderc [FRA]
D.Munoz de la Nava [ESP] vs. F.Volandri [ITA]
P.Gojowczyk [GER/w.c] vs. A.Sidorenko [FRA]
O.Patience [FRA] vs. D.Koellerer [AUT/2/w.c]
quote:Op maandag 8 juni 2009 14:22 schreef Tim86 het volgende:
GSM Thiemo, winst in de tiebreak derde set (7-5)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |