Ik heb gister gezien op de BBc dat alleen Osama die nog gebruikt.quote:
Vanavond pas. Ik moet nog naar de kapper en naar de Douglas enzo.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ooooooh, je bent er nog, gelukkig maar. Hoe laat vertrek je of zit je al in het Zillertal?
Aw! Ik ga je missen!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je bent er nog!
Ik wens je een hele fijne, relaxte, zonnige en soms een beetje stoute vakantie!
We doen een meidenavond hier!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik heb gister gezien op de BBc dat alleen Osama die nog gebruikt.![]()
wat mis ik?? Geen bloody clue waar je het over hebt![]()
![]()
Ik ben er nog wel als je terugkomt, hoor!quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:08 schreef CarOnline het volgende:
[..]
We doen een meidenavond hier!
Met cassettebandjes van Madonna en getoupeerd haar én paprika chips.
En Noekje neemt de cola mee![]()
Vergeet je make-up niet
Geniaalquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
Hoe kan ik dat gemist hebben![]()
Cool.![]()
* debuurvrouw armbanden opzoeken gaat
Ja en Dior spullies. Heel vervelend!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben er nog wel als je terugkomt, hoor!
Ga je lekkereClinique
dingetjes inslaan bij Douglas?
Uh... Ja weet ik veel!?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waar moeten de mannen heen dan.....?![]()
Hmmm, dat gaat je geld kosten dus. Verwen jezelf maar eens goed.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:07 schreef noekje het volgende:
Vanavond pas. Ik moet nog naar de kapper en naar de Douglas enzo.
Ja hè?! Vond ik ook een goed idee. Wanneer ga jij weg?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hmmm, dat gaat je geld kosten dus. Verwen jezelf maar eens goed.
Gniffel, ik vond hem in het algeméén heel erg leukquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Ha stomme Pietje! Ik moet nog steeds lachen om the stupid factory.
Ja, dat was wel de kers op de taart.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:16 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Gniffel, ik vond hem in het algeméén heel erg leuk![]()
Maar dat ik later zag dat Pietje achter t raampje zat was een bonus zeg maar![]()
whehe ja die caro is me eentjequote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:13 schreef noekje het volgende:
Ha stomme Pietje! Ik moet nog steeds lachen om the stupid factory.
Wat erg! Hoe lang waren de teennagels?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe bestaat 't![]()
Moeder sluit zoon 35 jaar op
MENTON - Een 50-jarige man is 35 jaar lang door zijn moeder opgesloten. Hij werd pas ontdekt nadat zijn moeder al geruime tijd overleden was en de politie een kijkje ging nemen in het huis... Daar troffen ze, behalve het lijk, plotseling een kleine bleke man met drie meter lang haar aan...
Wrs in augustus, datum weet ik nog niet precies. Vic is nog hardstikke druk maar komt goed.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:14 schreef noekje het volgende:
Ja hè?! Vond ik ook een goed idee. Wanneer ga jij weg?
Oh neeee he, hoe kan dat toch!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe bestaat 't![]()
Moeder sluit zoon 35 jaar op
MENTON - Een 50-jarige man is 35 jaar lang door zijn moeder opgesloten. Hij werd pas ontdekt nadat zijn moeder al geruime tijd overleden was en de politie een kijkje ging nemen in het huis... Daar troffen ze, behalve het lijk, plotseling een kleine bleke man met drie meter lang haar aan...
Al enig idee waarheen?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wrs in augustus, datum weet ik nog niet precies. Vic is nog hardstikke druk maar komt goed.
Die sushi vinnik ook leuk! Ik vind heel veel leuk.quote:
Jaja, die types ken ik maar niemand de erbij staat met een teller.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En ons Pietje in het nieuws, een echte winnaar....![]()
![]()
Rotterdamse studenten seksen het meest
AMSTERDAM - Studenten in Rotterdam claimen het vaakst seks te hebben. Met maar liefst 162 keer per jaar laten ze studenten in steden als Leeuwarden, Maastricht en Utrecht verbleken die ruim onder de honderd keer halen.
Ja ja, prima.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Die sushi vinnik ook leuk! Ik vind heel veel leuk.![]()
Zullen we het doen als ik wieder da ben?
Dat zou dus betekenen dat hij in het weekend nogal onproductief isquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En ons Pietje in het nieuws, een echte winnaar....![]()
![]()
Rotterdamse studenten seksen het meest
AMSTERDAM - Studenten in Rotterdam claimen het vaakst seks te hebben. Met maar liefst 162 keer per jaar laten ze studenten in steden als Leeuwarden, Maastricht en Utrecht verbleken die ruim onder de honderd keer halen.
Piet liegt nooit....die is zeer nauwkeurig in dat soort dingen.....quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:28 schreef noekje het volgende:
[..]
Jaja, die types ken ik maar niemand de erbij staat met een teller.
2 hele lange bergvolle weken!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja ja, prima.
Tis toch geen t-shirten weer![]()
Ga ik gewoon -eh hoe lang ben je weg? een paar weken keuzes maken.
Afstrepen he. Gewoon lijsten maken en afstrepen!
Nee, da's waar. Pietje liegt niet, dat mag die vast niet.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Piet liegt nooit....die is zeer nauwkeurig in dat soort dingen.....
Studenten rusten in het weekend uit van een zware studieweekquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat zou dus betekenen dat hij in het weekend nogal onproductief is
Ze houden dat tegenwoordig bij onder elkaarquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:28 schreef noekje het volgende:
[..]
Jaja, die types ken ik maar niemand de erbij staat met een teller.
Oh jaquote:
Het enige waar van uitgerust wordt is het zuipen op dinsdag/woensdag/donderdagquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Studenten rusten in het weekend uit van een zware studieweek
Ze zetten streepjes op de koelkastdeur op krassen ze in het vet op het gasstel...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ze houden dat tegenwoordig bij onder elkaar
En rubberen kaplaarzen!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Regenpakken mee......voor de Alpenlanden
http://www.wunderground.c(...)cast?query=innsbruck
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:30 schreef noekje het volgende:
Nee, da's waar. Pietje liegt niet, dat mag die vast niet.![]()
Ik kruip jankend die auto in vanavond. Hier heb ik Ben and Jerry's.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Boeiuh...alleen de schnitzels zijn al de moeite waard om er te zijn......
Nog meer nattigheid.....quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik kruip jankend die auto in vanavond. Hier heb ik Ben and Jerry's.
Weet je, Piet. Het is dat de auto bomvol zit anders mocht je echt met mee, als kutkind zijnde. Nog zo'n irritant joch erbij.quote:
Als je elke dag doucht valt 't best meequote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sow Piet, dat was een Amandaatje....qua douchlengtetijd ofzo...
wel alle randjes meegenomen?
Dikke doei. Ik ga nu ook. Moet ook nog naar de bieb.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:47 schreef CarOnline het volgende:
Nou succes Noekie, en tot over 2 weken!
Ik ga even wat doen hier
Ik doe ook even een Amandaatje.....quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je elke dag doucht valt 't best mee. En ik ben nog niet aangekleed
.
Lijkt me toch zo cool he, om dan ook echt het bloed onder je nagels vandaan te halenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:47 schreef noekje het volgende:
Weet je, Piet. Het is dat de auto bomvol zit anders mocht je echt met mee, als kutkind zijnde. Nog zo'n irritant joch erbij.Heb altijd al 3 zonen willen hebben. Van mij mag je liegen en hoef je niet voorzichtig te zijn. Denk er eens over na. Ik heb een fijne bank en lekkere ranja!
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Weet je, Piet. Het is dat de auto bomvol zit anders mocht je echt met mee, als kutkind zijnde. Nog zo'n irritant joch erbij.Heb altijd al 3 zonen willen hebben. Van mij mag je liegen en hoef je niet voorzichtig te zijn. Denk er eens over na. Ik heb een fijne bank en lekkere ranja!
De reden is simpel, je hebt nog geen Sly adoratie lied geschreven en gezongen. Schijnt een van de nieuwe voorwaarden te zijn om daar te mogen postenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:53 schreef JEEtjuuh het volgende:
tnxx noekje voor je link hierheen was jullie alweer kwijt en dat wil ik niet
nog even over NL
Ik poste gisteren over de baby van naad en dennix en ik kreeg gelijk een ban .......................... de reden....................al sla je me dood
Waarom zou ik jaloers zijn?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb je de hele nacht in de rij gestaan gekkie?Nou, gefeliciteerd dan maar, wat zal Dementor jaloers zijn. Die wil heel graag een witte.
Deze is voor CarO en de buuf.
Goedemorgen allen.
Terror pietje.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Lijkt me toch zo cool he, om dan ook echt het bloed onder je nagels vandaan te halen.
"mamma, ik moet plassen"
*gaat plassen, 2km later
"mamma, ik moet plassen"
"hoeveel km nog?"
"pappa, je rijdt te sloom"
"mamma, ik moet plassen"
"mamma, heb je nu alle ben en jerry's opgegeten, en ik dan?"
"mamma, ik heb honger"
Haat en liefde liggen toch zo dicht bij elkaar hequote:
Ik heb Sly effe gebeld en dat is helemaal niet waarquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
De reden is simpel, je hebt nog geen Sly adoratie lied geschreven en gezongen. Schijnt een van de nieuwe voorwaarden te zijn om daar te mogen posten
Vooral op de achterbank van een volgeladen autoquote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Haat en liefde liggen toch zo dicht bij elkaar he.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
De reden is simpel, je hebt nog geen Sly adoratie lied geschreven en gezongen. Schijnt een van de nieuwe voorwaarden te zijn om daar te mogen posten
koettttttmorning peter en je hebt gelijk helemaal in de roos heb je geschotenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:09 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik heb Sly effe gebeld en dat is helemaal niet waar![]()
Hij had gewoon nog geen geld gestort, en zonder contributie is het verboden
om te posten op NL !!!
GOEIEMORGEN
![]()
Zoals Sly zojuist zei: "Voor niets gaat de zon op !"quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:17 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
koettttttmorning peter en je hebt gelijk helemaal in de roos heb je geschoten
Ohquote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:21 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Zoals Sly zojuist zei: "Voor niets gaat de zon op !"
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:09 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik heb Sly effe gebeld en dat is helemaal niet waar![]()
Hij had gewoon nog geen geld gestort, en zonder contributie is het verboden
om te posten op NL !!!
GOEIEMORGEN
![]()
Sly weet toch niet dat JIJ de Schepper, de Barmhartige en de Verlosser bent !quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ohzo goedkoop ben ik helemaal niet hoor.
Hoe zal ik hem dat duidelijk maken?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:27 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Sly weet toch niet dat JIJ de Schepper, de Barmhartige en de Verlosser bent !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |