Neem een pilletje?quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:19 schreef zomgmoz het volgende:
fak men, en ik heb geen idee hoe het komtIk slaap genoeg, en eet genoeg enzo.. Welke dingen spelen er nog meer mee bij zoiets?
klacht: moe zijn
Slik je wel genoeg?quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:19 schreef zomgmoz het volgende:
fak men, en ik heb geen idee hoe het komtIk slaap genoeg, en eet genoeg enzo.. Welke dingen spelen er nog meer mee bij zoiets?
Wat doe je op 1 dag?quote:
quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:38 schreef beverton het volgende:
neem een snikker of post nog een paar keer je leuke smily
Daar moet jij tegenwoordig niet voor in Klaagbaak zijn.quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:25 schreef zomgmoz het volgende:
nee maar even serieus nu
ik zit toch niet niet in ONZ?quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
Daar moet jij tegenwoordig niet voor in Klaagbaak zijn.
Iedereen weet toch dat de echte ONZ niet in ONZ zit maar in KLBquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:46 schreef zomgmoz het volgende:
[..]
ik zit toch niet niet in ONZ? [ afbeelding ]
Dat dus.quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:48 schreef padlarf het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat de echte ONZ niet in ONZ zit maar in KLB
Je moet meer blowen dude.quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:19 schreef zomgmoz het volgende:
ik kreeg een PM van biogardequote:Op donderdag 10 juli 2008 23:47 schreef Breathtaking het volgende:
Eh sorry. maar je hebt een op gemaakt zonder je favo smiley? Ga krassen ofzo!
Zoenen, bahquote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:45 schreef tonja het volgende:
Pfeiffer, 'the kissing disease'. Extreme vermoeidheid is een symptoom daarvan. Ik weet niet hoe oud je bent, maar onder pubers is het geen zeldzaamheid, omdat je het door zoenen op kan lopen.
Gelukkig zoenen mensen na hun pubertijd niet meerquote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:45 schreef tonja het volgende:
Pfeiffer, 'the kissing disease'. Extreme vermoeidheid is een symptoom daarvan. Ik weet niet hoe oud je bent, maar onder pubers is het geen zeldzaamheid, omdat je het door zoenen op kan lopen.
Jawel hoor, maar dan hebben ze al Pfeiffer gehad, of zijn nooit in aanraking met het virus geweest, of zijn er niet gevoelig voor.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:21 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Gelukkig zoenen mensen na hun pubertijd niet meer
Hoeft niet.. Het komt voor dat mensen in een later stadium alsnog Pfeiffer oplopen.. Je wordt er niet blij van, maar het kan dus...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:27 schreef tonja het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar dan hebben ze al Pfeiffer gehad, of zijn er niet gevoelig voor.
Damn..quote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:29 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Hoeft niet.. Het komt voor dat mensen in een later stadium alsnog Pfeiffer oplopen.. Je wordt er niet blij van, maar het kan dus...
quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:19 schreef zomgmoz het volgende:
Of schildklier problemen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:22 schreef tonja het volgende:
Pfeiffer
jij moet een boeiend leven hebbenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 02:20 schreef rinzzz het volgende:
Slaap minimaal 8 uur per dag. Stop met dagelijks blowen, stop met dagelijkse alcoholconsumptie. En o ja, stop met kamillethee (geen grapje). Blow ik niet, drink ik spa blauw, dan ben ik de volgende dag sowieso 3x zo fit...
vraag en antwoord.... De reden dat ik een antwoord op deze vraag heb, is niet omdat ik iedere avond met een goed boek en een spaatje blauw op de bank zit.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |