quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:08 schreef Salsaneck het volgende:[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ja, daar krijg ik inderdaad een enorm warm gevoel van. Het enige dat ik vraag is of ik mijn lootjes mag checkenquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:13 schreef henkway het volgende:
moet je denken dat je toch geholpen heb om iemand gelukkig te maken en je hebt extra belasting betaalt en je houdt de mensen van de staatsloterij aan het werk,
En dan tegelijk denk ik aan het bedrag wat ik betaal voor een liter benzine, en hoeveel ik van mijn inkome doneer aan de staat.. En wat bakellende verdiend voor zijn slap gejank..quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:13 schreef henkway het volgende:
moet je denken dat je toch geholpen heb om iemand gelukkig te maken en je hebt extra belasting betaalt en je houdt de mensen van de staatsloterij aan het werk,
quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:08 schreef Salsaneck het volgende:[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
Epic transparantie fail @ JPEGquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:08 schreef Salsaneck het volgende:[ afbeelding ]
Dat is best zuur
quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:19 schreef Acinonyx het volgende:
welke fok!kers wonen er allemaal in den haag ?
Ik!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
2 x de helft 1/2de van 4/5de van 14,50quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:20 schreef Wickedangel het volgende:
Kan iemand even voor mij uitrekenen hoeveel eenvijfde van 14,50 euro is? Ik wil graag een avondje op stap.
2x de helft is toch 1, dus dan kom je op 14.50 uitquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:22 schreef deepart het volgende:
[..]
2 x de helft van 4/5de van 14,50
Oftewel... 2,90
Je hebt gelijk ik bedoelde natuurlijk 2 x 1/2dequote:Op donderdag 10 juli 2008 23:25 schreef slindenau het volgende:
[..]
2x de helft is toch 1, dus dan kom je op 14.50 uit [ afbeelding ]
hehehe.. je geld of je fok!quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:03 schreef Gluckskafer het volgende:
Ik heb 50 euro gewonnen.
Als ik m'n vrouw dan de helft geef, en de ander heflt hou ik zelf, dan heb ik dus 2 keer de helft.
En bij het nacalculeren hiervan zei m'n vrouw dat ik dus slecht 1/4 krijg??
Ze gaf me dus 12,50 en 37,50 hield ze zelf. Ik voel me bedrogenIets klopt er niet.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:19 schreef Acinonyx het volgende:
welke fok!kers wonen er allemaal in den haag ?
ik ken er wel een stuk of drie, maar die heb ik al gesmst, dus daar hoef je niet heenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
ja nou en ?quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:40 schreef Tita_NL het volgende:
Megawinaar: W. Bos Woonachtig te Amsterdam, Geld loopt binnen in Den Haag. Moet eens uitrekenen hoeveel dat ze (b)in(nen)halen en uitkeren maar de grootse winnaar is en blijft de staat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |