Natuurlijk niet. Het is duidelijk dat TS een ernstig probleem heeft en we moeten hier serieus op reageren.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:06 schreef Strani het volgende:
TT en OP spreken elkaar zò tegen, dat ik ernstig twijfel aan de waarheid van dit hele verhaal. Deelt iemand die mening?
Zo duidelijk vind ik het niet eigenlijk. Maar goed, voordeel van de twijfel dan maar.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:09 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Het is duidelijk dat TS een ernstig probleem heeft en we moeten hier serieus op reageren.
ja maar 2x is wat overdrevenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:09 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Het is duidelijk dat TS een ernstig probleem heeft en we moeten hier serieus op reageren.
Of hij gaat een cursusje anger management volgens en gaan ze trouwens, krijgen ze 3 kindjes genaamd jan,piet en linda en sterven allebei op 80 en 84 jarige leeftijd door global warmingquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:57 schreef henkway het volgende:
stom wijf, eens zul je bloedend naar de politie lopen, tenzij ie je van het balkon afduwt
Geen keuze? Alleen kinderen die mishandeld worden hebben geen keuze.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:33 schreef Strani het volgende:
Ik heb er ook wat moeite mee. Er zijn zat mensen die mishandeld worden en daar helemaal geen keuze in hebben. Dìe mensen moeten worden geholpen. TS heeft dus wèl een keuze en kan zichzelf helpen.
Troetelbeertjes straal!!!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:36 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Of hij gaat een cursusje anger management volgens en gaan ze trouwens, krijgen ze 3 kindjes genaamd jan,piet en linda en sterven allebei op 80 en 84 jarige leeftijd door global warming
Spread the love mutsjequote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:39 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Troetelbeertjes straal!!!
[ afbeelding ]
Als ze niet zouden zeiken, zouden ze ook geen slaag verdiend hebben, is het niet?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:44 schreef GasTurbine het volgende:
Vrouwen die zich laten slaan zijn de tofste die er zijn. Meestal maken ze ook nog eens eten, wsagoed en de rest klaar zonder gezeik.
Mwah...som kan je zo ook slaan gewoon omdát het kanquote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:45 schreef Xennia het volgende:
[..]
Als ze niet zouden zeiken, zouden ze ook geen slaag verdiend hebben, is het niet?
Als we het hebben over huiselijk geweld dan is dat inderdaad vaak zo. Maar ik ben er nog niet uit of je mijn punt nou onderuit wilt halen of het juist wilt bevestigen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:37 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Geen keuze? Alleen kinderen die mishandeld worden hebben geen keuze.
Dat komt omdat mij nog niet helemaal duidelijk is wat je punt eigenlijk is.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Als we het hebben over huiselijk geweld dan is dat inderdaad vaak zo. Maar ik ben er nog niet uit of je mijn punt nou onderuit wilt halen of het juist wilt bevestigen.
Door die ene zin heb je je hele verhaal werkelijk tot het fake niveau gebracht.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:50 schreef ROCKS1990 het volgende:
En vriendinnen laat ik telkens barsten omdat hij niet wil dat ik met ze omga.
Wie kan mij helpen??
hopeloos meisje..
Haha..okayquote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:53 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat komt omdat mij nog niet helemaal duidelijk is wat je punt eigenlijk is.
idd.quote:
riep ik eerder ook al, maar bijna niemand wil het gelovenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:54 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Door die ene zin heb je je hele verhaal werkelijk tot het fake niveau gebracht.
Zo schrijft iemand zijn *eigen mijn geheim verhaal* niet.
Fake dus.
True, dan had ze gezegd dat haar vriendinnen haar lieten vallen omdat ze niet begrepen dat haar vriend heel belangrijk voor haar is.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:54 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Door die ene zin heb je je hele verhaal werkelijk tot het fake niveau gebracht.
Zo schrijft iemand zijn *eigen mijn geheim verhaal* niet.
Fake dus.
Ik geleuf d'r ook niet zoveel van hoor.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:58 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
riep ik eerder ook al, maar bijna niemand wil het geloven
Ik heb een uur geleden al een topic report geplaatst maar er komt maar geen reactie. Ik zeg volbaggeren.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:59 schreef Loedertje het volgende:
Slotje dus (of wachten we tot het in boekvorm gaat uitkomen?)
welke kutnewbie ga je in elkaar meppen? heeft die ook backups nodig? genoeg kutnewbie's denk ik zo.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 02:07 schreef MinderMutsig het volgende:
Mag ik haar vriendje spelen?
als wel, d'r vriendje gaat er toch niet minder hard van slaan door alles wat we hier zeggen en TS geen aandacht voor wil hebben; die zien we over 15 jaar wel weer in een blijf-van-mijn-lijf-huis en haar kids in de jeugdgevangenis.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 02:07 schreef Devrim_ het volgende:
Best lullig als TS geen relkloon is
Het is geen relkloon, het is gewoon een domme muts die denkt dat iedereen op FOK! achterlijk is en niet begrijpend kan lezenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 02:07 schreef Devrim_ het volgende:
Best lullig als TS geen relkloon is
emphasis on kan.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 02:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Moah, dan kan men in haar R&P topic alsnog serieus reageren.
Oei, dat is best moeilijk kiezen. Mag het er echt maar een zijn?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 02:08 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
welke kutnewbie ga je in elkaar meppen? heeft die ook backups nodig? genoeg kutnewbie's denk ik zo.
Nee, newbies mogen bij wet maar 2 uur per dag werken. Om een sluitend draaiboek te kunnen maken zullen we minstens acht of negen newbies moeten casten.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 02:15 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oei, dat is best moeilijk kiezen. Mag het er echt maar een zijn?
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 02:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, newbies mogen bij wet maar 2 uur per dag werken. Om een sluitend draaiboek te kunnen maken zullen we minstens acht of negen newbies moeten casten.
Nee. Die bek ken ik zelfs, die ziet er echt zo uit.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 02:29 schreef GasTurbine het volgende:
Die 2e van links is een fotoshop, toch?
Choi?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 02:29 schreef GasTurbine het volgende:
Die 2e van links is een fotoshop, toch?
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 02:33 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nee. Die bek ken ik zelfs, die ziet er echt zo uit.
gangbangklop?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 02:15 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oei, dat is best moeilijk kiezen. Mag het er echt maar een zijn?
geef het de tijd, dit tipoc is tenslotte eigenlijk zelf ook al een lemming.quote:
Niks mis met zieke humorquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:31 schreef Lekiamh het volgende:
Als het een kloon is, is het een misselijke grap.
Ik snap dat je je hopeloos voelt.. Maar dit hoort niet in seksualiteit thuis..quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:50 schreef ROCKS1990 het volgende:
Ik kwam dus via via hier op forum.fok.nl en ik zit met een probleem.
Ik ben net 18 jaar en heb al 2 jaar een relatie met een jongen. Hij is 22.
Hij is helemaal gek op mij en wil graag dat ik bij hem kom wonen.
Dit wil hij graag omdat hij mijn ouders niet leuk vind want zij niet willen dat ik met hem omga.
Ze willen dit niet omdat hij mij meerdere keren heeft geslagen.
Zelfs afgelopen week nog.
Toch hou ik heel veel van hem, kom ik elke keer weer bij hem terug, en kan ik niet zonder hem.
Meestal als we ruzie hebben zorgt hij ervoor dat ik hem diezelfde dag nog vergeef..
aan de ene kant weet ik dat ik niet gelukkig kan worden met hem, maar aan de andere kant kan ik hem niet laten gaan.
Dan doet ie zo lief, en is hij echt de ware voor mij. degene waarmee ik wil trouwen en kinderen krijgen..
Ik weet dat ik mijn ouders, broertjes en zusjes heel erg kwets door met hem samen te zijn.
En vriendinnen laat ik telkens barsten omdat hij niet wil dat ik met ze omga.
Wie kan mij helpen??
hopeloos meisje..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |