geschat een pubertje, mannelijk (soort van), tussen de 15 en 19 jaar, niet onwaarschijnlijk in gezelschap van nog 1-2 van gelijksoortige individuen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:07 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Vrouwen misschien niet maar gezien haar leeftijd en haar onmiskenbare breezserschrijfstijl en bijpassend gevoel voor drama (ik kan echt niet léven zonder hem!) is TS zelf nog een puber.
Ah, een professional. Diep respectquote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:03 schreef dr.dunno het volgende:
gelet op het feit, dat ik meer praktijkervaring dan iedereen bij elkaar in dit tipoc heb met dit soort zaken, mag wel enig gewicht worden toegekend aan deze observatie![]()
klopt, het is nu wel bekend denk ik.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
maar hoe vaak ga je nog roepen dat het een kloon is? Want een beetje eentonig wordt het wel.
Ik zal het maar houden bij lesgeven aan kindjes, waarvan er een aantal in soortgelijke situaties hebben gegeven. Maar als jij met jou posts je medische opinie geeft dan gebruik ik de menselijke kant en hopen we dat iig 1 van onze methodes werkt.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:07 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
als jij nou blijft bij erwten ontleden, zal ik het houden bij medische opinies over mensen ok?
in dit soort gevallen is confrontatie dé methode, op andere manieren dring je niet tot dit soort patiënten door, zeker niet met de fluwelen handschoen.
harder dan de hand van je vriendje?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:10 schreef ROCKS1990 het volgende:
en toch heb ik meer aan bioloogje dan aan dr.dunno..
wel een heel erg "harde" dokter..
stuk voor stuk in ernst te verminderen door er niet omheen te draaien en gewoon direct het probleem bij de naam durven te benoemen... en door professionele hulp te zoeken ipv zieltjes winnen van leken op een forum.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:10 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Ik zal het maar houden bij lesgeven aan kindjes, waarvan er een aantal in soortgelijke situaties hebben gegeven. Maar als jij met jou posts je medische opinie geeft dan gebruik ik de menselijke kant en hopen we dat iig 1 van onze methodes werkt.
Precies wat iemand in de door jou beschreven situatie nodig heeft. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:10 schreef ROCKS1990 het volgende:
als je dit topic overdag had gepost had je nog meer medestanders gehad, allemaal pubertjes met de broek op de knieeen, in de rij om jou die kindjes te bezorgen die je wilt.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:10 schreef ROCKS1990 het volgende:
Wat doe je als arts met het verpleegsterssyndroom?quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:47 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
verpleegstersyndroom wordt het soms ook wel eens genoemd: vrouwen kiezen uit een natuurlijke drive graag iemand waar ze zelf verbeteringsmogelijkheden in zien, hoe meer ze zelf voor elkaar krijgen hoe groter de overwinning is; een mep zo nu en dan mag de pret dan niet drukken.
doet verder trouwens niets af aan het feit dat TS hoe dan ook een zwaar beschadigde psyche heeft en zeer waarschijnlijk een kloon is.
Zo zacht ben ik toch niet? Ik heb alleen de situatie waar ze in zit voor haar geschetst, en haar gezegd waar het op uitdraait als ze in deze relatie blijft. Ik gebruik alleen iets meer woorden dan de meeste figuren hier die alleen maar zeggen: Hij is fout en jij bent dom ook fout als je bij hem blijft.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:14 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Precies wat iemand in de door jou beschreven situatie nodig heeft. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
Je hebt me door!quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:44 schreef MASD het volgende:
Dit topic zit vol met maagden die zich mateloos irriteren aan vrouwen die elke keer -tegen alle logica in- voor de bad guy kiezen in plaats van de goeierik. Want ja, avontuurlijk he.
wat ik graag doe met alle leuke verpleegsters en niet geheel onverrassend zij ook graag doen richting het artsenvolk.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:18 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Wat doe je als arts met het verpleegsterssyndroom?
dan moet je niet zo zwammen, denk je nou echt dat zij daar wijzer van wordt? en denk je nou echt dat artsen tijd hebben om een kraakheldere boodschap van tien seconden te verstoppen in een wazig monoloog van een half uur?quote:
Eh, je hoeft geen arts te zijn om in deze tot een gefundeerd en verstandig standpunt te komen, zo moeilijk is dit niet. Een beetje inzicht in het menselijk handelen is voldoende...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:18 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
als je dit topic overdag had gepost had je nog meer medestanders gehad, allemaal pubertjes met de broek op de knieeen, in de rij om jou die kindjes te bezorgen die je wilt.
heb je daar wat aan? nee natuurlijk niet, je probleem is (aangenomen dat je geen kloon bent, wat ik erg betwijfel) je relatie met iemand die je recreatief lens slaat... en kennelijk vind je dat prima, zeker ook dat hij dit naar je kinderen toe kan gaan doen als je die ooit met hem zou kunnen krijgen.
je ouders hebben gelijk, je bent echt verkeerd bezig en dat weet je zelf ook wel, daarom zoek je sympatisanten op een forum waar statistisch niemand inzicht heeft in dit soort situaties en je je eigen gevoel van verraad jegens je ouders kunt verminderen door goed te (laten) praten wat je allemaal voor onzin uithaalt.
als je mijn dochter zou zijn zou ik die kerel EN jou een opvoedkundige tik verkopen en je weer richting school sturen ipv je tijd te verdoen met dit soort onzin; sowieso heb je niets te zoeken wat betreft samenwonen, kinderen etc. als je amper 18 bent, dan moet je de wereld verkennen en volwassen worden op een gezonde manier.
Ik denk dat de mening van 'de mensen' hier wel duidelijk is. Ook ik vind dat dit geen normale manier van doen is. Als je van elkaar houdt sla, laat staan mishandel, je elkaar niet en al helemaal niet op die leeftijd. Ben eigenlijk verbaasd dat je dat zelf nog steeds niet inziet. Dat ' verdomde gevoel' gaat echt wel over hoor. Je zal er je hele leven nog dankbaar om zijn. Je familie en je vriendinnen ook nog laten vallen voor zo'n 'kerel', daar kom je straks nog wel achter hoe belangrijk die voor je zullen zijn.quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:29 schreef ROCKS1990 het volgende:
[..]
ik weet wel dat het niet goed is, maar het is het gevoel niet bij iemand weg te kunnen gaan omdat je echt van hem houdt.. het is niet zo dat ik niet weg durf omdat ik bang ben ofzo, maar het is dat verdomde gevoel van binnen..
Zet je ook de eendenbek nuttig in?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:20 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
wat ik graag doe met alle leuke verpleegsters en niet geheel onverrassend zij ook graag doen richting het artsenvolk.
idd, maar met jou treffen we het, met bioloogje niet, zo zie je maar weer.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:26 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Eh, je hoeft geen arts te zijn om in deze tot een gefundeerd en verstandig standpunt te komen, zo moeilijk is dit niet. Een beetje inzicht in het menselijk handelen is voldoende...
Wat ik zal zei, Ik gebuik gewoon een andere methode dan jij. Ik probeer het wat zachtaardiger en jij ramt het erin. en ik hoop dat iig 1 van onze methodes werkt, misschien wel een combi. Eerst het zachte wat inpraat op haar en daarna het harde om het af te maken En ik hoop dat artsen een keer de tijd zouden nemen om een boodschap goed over te brengen, anders is het wel erg triest gesteld met de zorg in Nederland. En ja ik weet dat dit een forum is en niet face to face want dat ze idd het beste zijn, als ze face to face hulp zou zoeken. Maar dat doet ze op dit moment nu eenmaal niet.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:21 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
dan moet je niet zo zwammen, denk je nou echt dat zij daar wijzer van wordt? en denk je nou echt dat artsen tijd hebben om een kraakheldere boodschap van tien seconden te verstoppen in een wazig monoloog van een half uur?
tssk, jij bent er zeker zoeen die de vriending in kwestie ook helemaal ophangt in tuigjes enzo?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:28 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Zet je ook de eendenbek nuttig in?
geloof me, de boodschap moet helder en simpel zijn, niet uitvoering en wijdgesproken; in het laatste geval hebben patiënten juist meer gelegenheid om eruit te halen wat ze zelf willen horen dan in het eerste geval, waarbij die vrijheid wordt ontnomen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:31 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Wat ik zal zei, Ik gebuik gewoon een andere methode dan jij. Ik probeer het wat zachtaardiger en jij ramt het erin. en ik hoop dat iig 1 van onze methodes werkt, misschien wel een combi. Eerst het zachte wat inpraat op haar en daarna het harde om het af te maken En ik hoop dat artsen een keer de tijd zouden nemen om een boodschap goed over te brengen, anders is het wel erg triest gesteld met de zorg in Nederland. En ja ik weet dat dit een forum is en niet face to face want dat ze idd het beste zijn, als ze face to face hulp zou zoeken. Maar dat doet ze op dit moment nu eenmaal niet.
ja dit is mijn eerste vriendje, ik was 16 toen we wat kregenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:31 schreef MinderMutsig het volgende:
Is dit trouwens je eerste vriendje TS?
Heb je mijn eerste post wel helemaal gelezen of niet??quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:34 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
geloof me, de boodschap moet helder en simpel zijn, niet uitvoering en wijdgesproken; in het laatste geval hebben patiënten juist meer gelegenheid om eruit te halen wat ze zelf willen horen dan in het eerste geval, waarbij die vrijheid wordt ontnomen.
en wat eerder ook al werd gezegd, zachte heelmeesters maken naar gangreen stinkende wonden, waarvoor achteraf altijd ledenmaten moeten worden afgezet.
Ik hoef geen gezwam van artsen te horen, maar dat komt misschien omdat ik bovengemiddeld intelligent ben.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:31 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Wat ik zal zei, Ik gebuik gewoon een andere methode dan jij. Ik probeer het wat zachtaardiger en jij ramt het erin. en ik hoop dat iig 1 van onze methodes werkt, misschien wel een combi. Eerst het zachte wat inpraat op haar en daarna het harde om het af te maken En ik hoop dat artsen een keer de tijd zouden nemen om een boodschap goed over te brengen, anders is het wel erg triest gesteld met de zorg in Nederland. En ja ik weet dat dit een forum is en niet face to face want dat ze idd het beste zijn, als ze face to face hulp zou zoeken. Maar dat doet ze op dit moment nu eenmaal niet.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:31 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
tssk, jij bent er zeker zoeen die de vriending in kwestie ook helemaal ophangt in tuigjes enzo?
serieus?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:36 schreef ROCKS1990 het volgende:
[..]
ja dit is mijn eerste vriendje, ik was 16 toen we wat kregen
Dat verklaard een hoop. Laat ik dan toch maar even lief grote zus-achtig doen:quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:36 schreef ROCKS1990 het volgende:
[..]
ja dit is mijn eerste vriendje, ik was 16 toen we wat kregen
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:48 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat verklaard een hoop. Laat ik dan toch maar even lief grote zus-achtig doen:
Het mag misschien nu zo voelen alsof je leven over is als je verkering uit gaat maar dat is echt niet zo. Miljoenen mensen hebben dit voor jou gedaan en zullen dit na jou doen en die hebben het ook allemaal overleefd.
Je hebt hem niet nodig om gelukkig te zijn, je hebt hem niet nodig om te overleven, je hebt hem niet nodig om van je ouders los te komen kortom: je hebt hem NIET nodig. Als hij een leuke aanvulling is op je leven zou dat mooi zijn maar dat hij is gewoon niet. Hij is een hufter die je stompt, duwt en schopt. Voor iedere hufter die er rondloopt zijn er 100 normale lieve jongens die wél weten hoe ze een meisje moeten behandelen (of in ieder geval een schattige poging doen)
Laat gaan die vent want het is een waardeloze klootviool. En ja, dat kan je. Je maakt het uit, zegt dat je hem niet meer wilt zien, neemt de telefoon niet op als hij belt en doet de deur niet open als hij langs komt. en mocht je hem per ongeluk zien dan zeg je hem nogmaals dat je hem niet meer wilt zien. Dat is niet moeilijk, dat vraagt geen bovenmenselijke krachten; je moet het gewoon doen.
Dat gemiep dat je niet zonder een man kunt, niet tegen je gevoelens in kunt gaan of geen 'nee' kunt zeggen doet het leuk in streekromannetjes maar in het echte leven slaat het helemaal nergens op.
/geitenwollensok
dus wij moeten zeggen waarom jou hersentjes zo doen, en wij moeten zeggen wat jij moet gaan denken?quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:59 schreef ROCKS1990 het volgende:
Ik lees het wel hoor.. ik wacht net zo lang tot er een serieus iemand komt die mij begrijpt en met iets komt zodat ik zelf eindelik snap waarom ik uberhaupt nog bij hem ben en waardoor mijn hersenen ineens zeggen van; JOEHOEE!! het klopt echt niet meer, ga weg!!
maar dat lukt me dus niet..
nah 80% ?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
dus wij moeten zeggen waarom jou hersentjes zo doen, en wij moeten zeggen wat jij moet gaan denken?
LOL
idd hersenloos
ohja en je hersentjes doen zo, omdat je kutje chronisch bij hem sopt....
net als 80% van de domme gansjes die in een vergelijkbare situatie zitten...
vrouwen
edit: kutsmiley's
grove schatting he?quote:
Daar staat er ook een.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
grove schatting he?
en dan van de breezahs die in vergelijkbare situatie zitten als TS
edit: hoort dit niet bij R&P?
het is maar een suggestie
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:42 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
ik laat ze wel altijd eerst een exoneratiebeding tekenen
ah, nou kijken welke open blijft danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |