Jamie is van 11-08-1985quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:49 schreef YPPY het volgende:
Jaimy is toch van 'morgen' Bluezz? Waarom staat zij eigenlijk niet in het rijtje in de OP?
quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:23 schreef moussy het volgende:
Idd fluf, zulke dingen zijn gewoon lastig. Zo zaten wij weer te dubben met de familiekalender, wel niet, wel niet, toch maar niet, er is geen verjaardag te vieren.
Om die reden wilde ik bijvoorbeeld niet het telefoonnummer van oma uit mijn telefoonlijst halen, voelde zo... tja.. gewoon niet goed. Nu heb ik nieuwe simkaart, dus alle telefoonnummers moesten er opnieuw op, maar dan staat ze er niet meer bij,k net zo goed al sommige andere nummers die niet meer gebruikt worden daar niet meer inkomen Verjaardagskalenders e.d. blijft ze wel op staan.quote:Op maandag 11 augustus 2008 07:41 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vind het altijd "mooi" (mooi is eigenlijk het verkeerde woord) als overleden mensen wel op de kalender staan. En dan niet 1 keer, maar 2 keer. Om te laten zien dat ze echt niet vergeten worden, ook al zijn ze niet meer in ons midden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |