quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:01 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die staat in mijn favorieten
Klik maar op mijn...dit is nog eens muziek linkje onder aan mijn post![]()
Vijf keer gedraaid @ 3FMquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:45 schreef Noortje. het volgende:
[..]
En dan meteen de regel erbij dat er minstens één keer per dag een liedje van The Cribs voorbij komt. Die heb ik echt nog nooit gehoord op 3fm.
Ik heb very high met michiel omdat ik een maand geleden een keer weezer en u2 en artic monkeys en muse geluisterd hebquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:05 schreef Sersjee het volgende:
[..]
![]()
![]()
En kom niet aan Michiel's smaak, het is haast eng hoe die overeenkomt met de mijne...
Je zou eigenlijk komende week kxradio moeten luisteren, de 1970 van de jaren 70quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:05 schreef Sersjee het volgende:
[..]
![]()
![]()
En kom niet aan Michiel's smaak, het is haast eng hoe die overeenkomt met de mijne...
Ik sta op Super, maar dat komt door een gezamenlijke liefde voor R.E.M., Johan en Crowded House...quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:08 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik heb very high met michiel omdat ik een maand geleden een keer weezer en u2 en artic monkeys en muse geluisterd heb
Check het morgen even op een snellere pc want mijn normale pc is nog altijd stuk en waar ik nu op werk heeft maar 128 mb en flipt als ik Youtube of andere streaming media (filmpjes) bekijkquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:05 schreef TheZapster het volgende:
Hans zie je die youtube link? klik er eens op en luister eens echte nederlandse muziek zoals het hoort
Volgens mij had ik het hier over een week geleden ofzo samen met The Shocking Blue nog een fantastische Nederlandse band
Eensquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:13 schreef IJsbergsla het volgende:
Ik vind dit best wel een mooi liedje
Ik heb medium met jou omdat ik muse en weezer wel eens geluisterd heb en vampire weekendquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik sta op Super, maar dat komt door een gezamenlijke liefde voor R.E.M., Johan en Crowded House...
O, en de Dizzy Man's Band draai ik soms wel eens, Jacques Kloes is een kennis van m'n vader.
En dit (Krause) klinkt op de plaat een stuk beter dan live bij de Radiobitches awards.
Gewoon klikken op mijn...dit is nog eens muziek linkje onder mijn postquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Check het morgen even op een snellere pc want mijn normale pc is nog altijd stuk en waar ik nu op werk heeft maar 128 mb en flipt als ik Youtube of andere streaming media (filmpjes) bekijk
quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:16 schreef Feivel1 het volgende:
Tot morgen!
Dat is maar van 22.00 tot 23.00quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:18 schreef Noortje. het volgende:
Ik vind 3fm juist minder tof worden vanaf 22:00. Die stomme discussies de hele tijd.
Muzikaal is het echter 100 keer beter dan voor 22:00quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:18 schreef Noortje. het volgende:
Ik vind 3fm juist minder tof worden vanaf 22:00. Die stomme discussies de hele tijd.
Valt best mee toch, het eerste uur 3v12R wel ja maar daarna toch niet zo erg of zit ik er nu zo erg naast?quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:18 schreef Noortje. het volgende:
Zodra die Andrew is vertrokken stijgt de kwaliteit 300%quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:19 schreef IJsbergsla het volgende:
[..]
Valt best mee toch, het eerste uur 3v12R wel ja maar daarna toch niet zo erg of zit ik er nu zo erg naast?
De dag dat Andrew vertrekt zouden jullie voor heilig verklarenquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zodra die Andrew is vertrokken stijgt de kwaliteit 300%
Geen idee, meestal zet ik dan de radio uit en ga ik muziek luistern op mijn computer.quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:19 schreef IJsbergsla het volgende:
[..]
Valt best mee toch, het eerste uur 3v12R wel ja maar daarna toch niet zo erg of zit ik er nu zo erg naast?
Dat betwijfel ik, Andrew zat altijd op de vrijdag avond bij de VPRO.Ze zullen wel gedacht hebben van tja hij moet toch wat doen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:22 schreef IJsbergsla het volgende:
[..]
De dag dat Andrew vertrekt zouden jullie voor heilig verklaren![]()
![]()
![]()
Is het idee eigenlijk van Eric Corton geweest om Mr. Makkinga erbij te halen?
Luister jij echt voor de goede muziek naar michiel ?quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:22 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Geen idee, meestal zet ik dan de radio uit en ga ik muziek luistern op mijn computer.
MetMichiel ftw. 8)
Idd. Dit zal wel de minste dure optie zijn om van die loser af te komen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:24 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, Andrew zat altijd op de vrijdag avond bij de VPRO.Ze zullen wel gedacht hebben van tja hij moet toch wat doen.
Dat denk ik ook ja, ik kan me niet voorstellen dat Eric er blij mee isquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Dit zal wel de minste dure optie zijn om van die loser af te komen.
Dat zei ik niet!quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:25 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Luister jij echt voor de goede muziek naar michiel ?
Oeh ben je in 2000 niet geweest? Ik heb ze toen 2 keer gezienquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:29 schreef Sersjee het volgende:
Zondag ga ik Doe Maar zien![]()
Was zo stom om in 2000 niet te gaan, dus moet het nu maar gebeuren. En dat ze op hetzelfde festival spelen alsCrowded House
is een mooi toeval.
3 keer buiten het voetbal in rotterdam geweest( en daar wil ik het bij houden! ), alle 3 keer in ahoy, 2 keer Doe Maar 1x Rage against the Machinequote:Op donderdag 10 juli 2008 23:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Oeh ben je in 2000 niet geweest? Ik heb ze toen 2 keer gezien![]()
Ze waren toen echt heel erg goed, zo goed dta ik ze nu niet meer wil zien.
Dat moet een heel sarcastische slogan zijn omdat ze alleen maar minder muziek draaien!quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:31 schreef IJsbergsla het volgende:
Oja, nu ik hier vanavond toch rondhang, heb ik nog een vraag aan de 3FM fans hier:
Weet een van jullie waar die nieuwe 'slogan' in de uuropener op slaat: als je van NOG meer muziek houd dan luister je naar 3FM, worden er meer platen in een uur gedraaid ofzo?
Geen idee wat de reden daarvoor is. Denk een 'sneer' naar een ander radiostation ofzo met een soortgelijke slogan. Maar het slaat helemaal nergens opquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:31 schreef IJsbergsla het volgende:
Oja, nu ik hier vanavond toch rondhang, heb ik nog een vraag aan de 3FM fans hier:
Weet een van jullie waar die nieuwe 'slogan' in de uuropener op slaat: als je van NOG meer muziek houd dan luister je naar 3FM, worden er meer platen in een uur gedraaid ofzo?
Of het zegt wat over de 3fm jocks van deze tijdquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:38 schreef TheVulture het volgende:
Kelly Clarkson met SYBG is geen slechte plaat, maar om hem nou in je top12 te zetten Bart
Zo TROS
je hebt wel een punt ja... ik vind Bart, Paul, Coen en Sander echt 3FM-onwaardigquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:40 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Of het zegt wat over de 3fm jocks van deze tijd
Is meer een guilty pleasure dan een topplaat.quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:38 schreef TheVulture het volgende:
Kelly Clarkson met SYBG is geen slechte plaat, maar om hem nou in je top12 te zetten Bart
Zo TROS
En Giel tegenwoordig en ik zal wel tegen menig zeer been stoten hier maar van MetMichiel kan ik ook niet echt genieten terwijl hij echt wel verstand van muziek heeft.quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
je hebt wel een punt ja... ik vind Bart, Paul, Coen en Sander echt 3FM-onwaardig
Ach, valt best mee. De lijstjes van Paul en Bart zagen er best oke uit. En Coen en Sander, die gasten hebben vaak hele goede platen in Praatje Plaatje, dus die geef ik het voordeel van de twijfel.quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
je hebt wel een punt ja... ik vind Bart, Paul, Coen en Sander echt 3FM-onwaardig
Ik vind Paul wel meevallen, al heeft hij wel z'n eigen smaak(Happy Hardcorequote:Op donderdag 10 juli 2008 23:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:43 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Altijd 100 keer beter dan Sigur Ross
Die paar minuten praatje plaatje kunnen de overige drie uur van hunquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ach, valt best mee. De lijstjes van Paul en Bart zagen er best oke uit. En Coen en Sander, die gasten hebben vaak hele goede platen in Praatje Plaatje, dus die geef ik het voordeel van de twijfel.
Tja, kwestie van smaak. Ik vind het een leuk programma, kan echt in een stuip liggen om de opmerkingen van Sander.quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die paar minuten praatje plaatje kunnen de overige drie uur van hunshow
niet compenseren
.
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
niet compenseren
.
Heb tijdens praatje plaatje ook wel eens een Smurfensingle voorbij horen komen, het ergste is nog wel dat die dan nog gekozen wordt ook. Verder is het natuulijk wel een kitserige show en ben ik die promotie belletjes met BNN collega's helemaal zat.quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
niet compenseren
.
Ik irriteer me tegenwoordig echt onwijs kapot aan Giel inderdaad...quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:43 schreef TheZapster het volgende:
[..]
En Giel tegenwoordig en ik zal wel tegen menig zeer been stoten hier maar van MetMichiel kan ik ook niet echt genieten terwijl hij echt wel verstand van muziek heeft.
Ik was echt een c&s show fan maar dat was best snel over, de irritatie sloeg toequote:Op donderdag 10 juli 2008 23:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tja, kwestie van smaak. Ik vind het een leuk programma, kan echt in een stuip liggen om de opmerkingen van Sander.
Is natuurlijk niet zo gek, het is altijd hetzelfde: liedje, de stem, niet/wel in de show, liedje, bellen met een goede bekende, liedje, liedje, nieuws enz...quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:49 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik was echt een c&s show fan maar dat was best snel over, de irritatie sloeg toe
quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:47 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Helemaal mee eens![]()
Wat mij nog het meest verbaasd is dat ik het zao eens ben met Roel terwijl onze muziek smaak echt het tegenovergestelde is![]()
Ik kots op Sigur Ross en hij heeft het al over kansloos geschreeuw bij The Foo Fighters
Ik vind gewoon dat je als je een programma doet van 1900 tot 200 dat je je moet onderscheiden van de programma's tot 19 uur en dat doet hij niet .quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik irriteer me tegenwoordig echt onwijs kapot aan Giel inderdaad...
Qua MetMichiel ben ik het niet met je eens
Mocht ik eens overkomen voor een weekend Maastricht zoek ff een kroeg zonder keet nash,sigur of 1 of andere amyquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Op Last.fm zitten we op 'Low'.
Eenschquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:58 schreef TheVulture het volgende:
Vette versie dit van C-Mon & Kypski feat Wouter Hamel
Ik ben het met betrekking tot de requests wel met je eens, die mogen echt veel avontuurlijker... maar ik snap dan ook de lui niet die een plaat gaan aanvragen die al drie keer voorbij is gekomen eerder op de dag.... maar M & M zouden dat soort requests inderdaad moeten negerenquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:53 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik vind gewoon dat je als je een programma doet van 1900 tot 200 dat je je moet onderscheiden van de programma's tot 19 uur en dat doet hij niet .
Ik hoor alleen maar dezelfde bagger die ik ook overdag hoor.Na 19 uur mag je best wat nieuwere shit draaien en dat mis ik bij Michiel, zelfs in de requests.WTF een uur requests enb ik hoor dezelfde shit die ik de hele dag hoor, niets leuks of verrassends maar dat is omdat iedereen die nummers aanvraagt als ik maricha moet geloven
quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:55 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Mocht ik eens overkomen voor een weekend Maastricht zoek ff een kroeg zonder keet nash,sigur of 1 of andere amy
Jup, uur requests is helemaal nutteloos in dit concept omdat de zelfde zeiknummers toch voorbij komen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben het met betrekking tot de requests wel met je eens, die mogen echt veel avontuurlijker... maar ik snap dan ook de lui niet die een plaat gaan aanvragen die al drie keer voorbij is gekomen eerder op de dag.... maar M & M zouden dat soort requests inderdaad moeten negeren
Lijkt mij gezelligquote:
*kots*quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:01 schreef IJsbergsla het volgende:
Ik ga ervandoor![]()
Toch jammer dat jullie deze stakker 2 weken moeten missen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:01 schreef IJsbergsla het volgende:
Ik ga ervandoor![]()
Toch jammer dat jullie deze stakker 2 weken moeten missen![]()
[ afbeelding ]
Genoteerdquote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:08 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Lijkt mij gezellig![]()
Dit jaar gaat nite lukken, komend jaar ben ik in voor een meet en Maastricht lijkt mij heerlijk
Bij Studio Sport hebben ze best wel kijk op muziekquote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Bij Studio Sport hebben ze best wel kijk op muziek
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:43 schreef Sersjee het volgende:
Hartstikke leuk allemaal, maar hier heb ik op dit tijdstip dus echt geen zin in.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ja, van slapen komt dus niets door die plensbuien.
Nieuwe poging...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |