Jaja, u leest het goed, een marokkaan in een X5.
Rijd ik vandaag rustig naar huis over de provinciale weg, die in twee richtingen vrij druk is, komt er ineens een BMW X5 voorbij zeilen. Er was weinig noodzaak tot inhalen, want iedereen reed de maximumsnelheid. Alles leuk en wel, hoekt meneer zijn voiture ineens voor mijn neus naar rechts en begint af te remmen. Ik denken 'WTF is dit nou weer?'

. Komen we gezellig samen tot stilstand, stapt meneer uit. Ik denk 'WTF is dit voor een malloot?'

. Wie stapt er tenslotte uit op een provinciale weg zonder dat er een aanrijding plaats heeft gevonden? Hij probeert bij mij in te stappen, maar mijn deuren zijn niet van buiten te openen, dus helaas lukt dat niet. Om hem enigszins tegemoet te komen, open ik mijn raam een paar centimeter. Ik ben de beroerdste niet, dus ik sta deze marokkaanse topcoureur te woord. Vond meneer dat ik gevaarlijk rijgedrag vertoonde en dat hij zo tegen een boom had kunnen rijden (maar ja, wie haalde er nu met 100+ km/h in op een provinciale weg met zijwegen?

) Een zeker risico is er altijd, maar als je op een drukke provinciale weg in de spits op een dusdanige manier jezelf voortbeweegt, wordt het risico voor jezelf EN anderen natuurlijk wel extreem groot!
Ben ik tenslotte bijna thuis en sta voor het stoplicht, wordt ik nog even aangesproken door een meneer die voor mij reed toen de marokkaan mij tot stoppen dwong. Of ik nog van plan was om aangifte te doen tegen de betreffende bestuurder, want hij vond het ook een asociaal stelletje malloten en wilde wel als getuige optreden!

Ik heb maar aangegeven dat ik het wel goed vond en het hierbij wilde laten. Dat soort figuren komt zichzelf toch wel een keer tegen (en misschien inderdaad wel om een dikke boom heengevouwen in zijn stoere X5, wat zou ik daar rouwig om zijn

).
Klacht: Marokkaan in BMW X5 die moeite heeft zich volgens de verkeersregels te gedragen in het verkeer en overige weggebruikers hiermee lastigvalt
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>