mensen die dat denken en daardoor links blijven rijden:quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:36 schreef eNaSnI het volgende:
Er was weinig noodzaak tot inhalen, want iedereen reed de maximumsnelheid.
Op een tweebaans provinciale weg?quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:39 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
mensen die dat denken en daardoor links blijven rijden:
Hij heeft zich niet voorgesteld, dus ik weet zijn naam niet.quote:
Zucht treurpijp.quote:
Ik neem aan dat je het succesentrepreneur-equivalent bedoelt?quote:
Als de max. snelheid 80 km/h is en mijn km/h-tellertje geeft al 85 km/ aan en ik niet harder kan, doordat mijn voorganger zich met dezelfde snelheid voortbeweegt, wie zit er dan traag te wezen?quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:53 schreef Gluckskafer het volgende:
Kortom TS: jij was dus een slak in het verkeer en vertoonde daarmede gevaarlijk weggedrag?
Ik vermoed een gevalletje van Marokko laakt discussie dubbele nationaliteit , maar dat heeft hij niet gezegd. Zijn vingerafdrukken staan nu wel op mijn raam trouwens, moet ik weer door de wasstraatquote:Op donderdag 10 juli 2008 18:01 schreef Koewam het volgende:
Maar ik wil er de donder opzeggen dat het gewoon een nederlander was.
Of zal ik jou ook maal galliër, bourgondiër, weet ik het noemen?
Mwa, wat moet je eraan doen? Aangifte helpt toch niet tegen zulke lui, die kunnen beter zichzelf tegen een boom parkeren zonder dat ik er last van heb. Krijgen ze een reprimande of zitten ze een paar uur op het bureau. Dat zal vast indruk makenquote:Op donderdag 10 juli 2008 18:06 schreef Nobu het volgende:
Bied die kerel aan om er wat aan te doen, kom jij in plaats daarvan een beetje lafjes klagen op Fok. Je vond het toch wel goed?
Tssss, alsof iedereen zo agressief is. Ik heb hem vriendelijk verzocht om door te rijden en niet van die verkeersonveilige situaties te creërenquote:
Veel. Tuig is het. En die X5? Die heeft ie vast met keihard werken verdiend, denk je niet, meneer de linkse boomknuffelaar?quote:
Nou ja zeg,quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:48 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Nou is toch best kut, in de tussentijd hadden ze kunnen loverboyen of drugs runnen.
Jij bent officier van justitie en eist dan chemische castratie?quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:02 schreef The_Dogfather het volgende:
ik plaats van aangifte doen ga je dus maar een topic op fok openen?
doordat baklappen als jij geen kwartier willen uittrekken om aangifte te doen lopen ze nog vrij rond en reproduceren ze zich!!!
Wat een puike ideëen allemaalquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:06 schreef Scoobysnacks het volgende:
[..]
Jij bent officier van justitie en eist dan chemische castratie?
quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:53 schreef DroogDok het volgende:
Hij liet zijn paspport aan je zien toen hij stopte?
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:41 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Hij heeft zich niet voorgesteld, dus ik weet zijn naam niet.
Hoe weet je dan dat het een Marokkaan was?quote:
Nee, want dan was ik tegen mijn voorganger aangebotst (we reden allebei rustig op de cruise control op max. snelheid). De ruimte er tussen was fysiek iets meer als een BMW X5, maar geen gat van 50 meter (oftewel, het betere duw- en trekwerk om die lompe bak ertussen te krijgen)quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:58 schreef nogeenmaarten het volgende:
Ging je nou wat sneller rijden toen hij inhaalde of niet?
Dat zag ik aan zijn gezichtquote:Op donderdag 10 juli 2008 20:05 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat het een Marokkaan was?
Misschien was het wel een Tunesieër?quote:
Wrong again, jij mag alleen zeggen 'ik vind Ts een rascist'. Het klopt dat ik met deze medelander niet zo blij ben, maar evengoed was het iemand anders geweestquote:
wat een mafkees.quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:05 schreef eNaSnI het volgende:
Nee, want dan was ik tegen mijn voorganger aangebotst (we reden allebei rustig op de cruise control op max. snelheid). De ruimte er tussen was fysiek iets meer als een BMW X5, maar geen gat van 50 meter (oftewel, het betere duw- en trekwerk om die lompe bak ertussen te krijgen)
De verkeersregels zijn helaas niet het enige waar ze zich niet naar gedragen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:36 schreef eNaSnI het volgende:
Klacht: Marokkaan in BMW X5 die moeite heeft zich volgens de verkeersregels te gedragen in het verkeer en overige weggebruikers hiermee lastigvalt![]()
Ja, misschien wel, goed punt! Dan lees jij overal waar marokkaan staat geadopteerd, Tunesies, Berber-aapje, goed?quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:08 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Misschien was het wel een Tunesieër?
Of een geadopteerd Berber-aapje.
Daar kan ik door alleen dit incident niet over oordelen. Gezien de vulling van bepaalde justitiële complexen zou je wel een vermoeden in die richting kunnen hebben, ja.quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De verkeersregels zijn helaas niet het enige waar ze zich niet naar gedragen.En helaas vallen ze ook niet alleen weggebruikers lastig.
Het was maar een persiflage op wat de doorsnee allochtoon als reactie zou geven.quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:09 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Wrong again, jij mag alleen zeggen 'ik vind Ts een rascist'. Het klopt dat ik met deze medelander niet zo blij ben, maar evengoed was het iemand anders geweestHet valt alleen wel op dat het vaak bepaalde types zijn, die je in zulke situaties tegenkomt
Niets mis mee!quote:
Dat soort lui parkeert zich niet tegen bomen, maar tegen kleine kindertjes op driewielers. Nu hoort hij er helemaal niks meer van, dus denkt hij dat dat soort praktijken heel normaal zijn en zal zich daar in de toekomst ook naar gedragen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:19 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Mwa, wat moet je eraan doen? Aangifte helpt toch niet tegen zulke lui, die kunnen beter zichzelf tegen een boom parkeren zonder dat ik er last van heb. Krijgen ze een reprimande of zitten ze een paar uur op het bureau. Dat zal vast indruk maken
Totdat hij een keer iemand klemrijdt die twee koppen groter en drie keer zo breed als ik en die wel uitstapt voor 'een goed gesprek'quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:16 schreef Nobu het volgende:
[..]
Dat soort lui parkeert zich niet tegen bomen, maar tegen kleine kindertjes op driewielers. Nu hoort hij er helemaal niks meer van, dus denkt hij dat dat soort praktijken heel normaal zijn en zal zich daar in de toekomst ook naar gedragen.
verkapte ik scheet in mn broek maar hier op het forum heb ik wel een grote bek postquote:Op donderdag 10 juli 2008 18:49 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Tssss, alsof iedereen zo agressief is. Ik heb hem vriendelijk verzocht om door te rijden en niet van die verkeersonveilige situaties te creërenVond ik wel erg netjes, al zeg ik het zelf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |