abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 10 juli 2008 @ 17:15:42 #1
147316 crew  DJMO
#trut
pi_60023698
Ik had twee afspraken op dezelfde dag (5 augustus) gemaakt, omdat dat lichamelijk minder vermoeiend is en omdat het tijd en dus kosten uitspaart (ja ik ben Nederlander en bespaar graag waar het kan). Ik had het uitgelegd, en het was géén probleem. Twee dagen later liggen er twéé brieven van het ziekenhuis in de bus.(hoezo papierverspilling, met één brief had ik het ook wel begrepen ) De afspraak voor de echo was verzet naar 8 augustus.

Dus ik heb gisteren gelijk gebeld om de afspraak voor het algemene onderzoek ook op 8 augustus te zetten. Goed was geen probleem, zou geregeld worden, dus ik noteer de nieuwe tijden op mijn afsprakenkaartje. Krijg ik verdikkeme vandaag een brief dat die afspraak van 5 augustus naar 6 augustus is verzet, in plaats van naar 8 augustus, zoals de afspraak was. Nu kan ik wéér gaan bellen om te controleren of de afspraken kloppen en zonodig wéér te verzetten.

Het zal wel aan mij liggen, maar volgens mij werken er gewoon een stel blonde prutskippen bij de afsprakenbalie van de afdeling verloskunde in het dijkzigtziekenhuis :

Klacht: (blonde) prutskippen in het ziekenhuis
Subklacht: papierverspilling door een universitair ziekenhuis
Samenvatting: zie klacht en subklacht
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  donderdag 10 juli 2008 @ 17:56:14 #2
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_60024441
ach.... Maar je moet je ook bedenken dat de artsen enzo ook maar moeten kunnen.........
  donderdag 10 juli 2008 @ 19:37:59 #3
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_60026216
Subsubklacht: Digitale vervuiling van het internet door TS.
pi_60027970
DJMO probeer een ECHT ziekenhuis
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 10 juli 2008 @ 21:14:43 #5
147316 crew  DJMO
#trut
pi_60028258
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 20:59 schreef TJDoornbos het volgende:
DJMO probeer een ECHT ziekenhuis
Wat versta jij onder een ECHT ziekenhuis? Het Dijkzigt ziekenhuis is een academisch ziekenhuis, ik mag toch verwachten dat daar mensen zitten die hun werk goed kunnen doen
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_60028889
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 17:15 schreef DJMO het volgende:
Twee dagen later liggen er twéé brieven van het ziekenhuis in de bus.(hoezo papierverspilling, met één brief had ik het ook wel begrepen )

Subklacht: papierverspilling door een universitair ziekenhuis

Inderdaad slechte zaak. Je mag toch verwachten dat die afsprakenbaliemedewerkers gezamenlijk aan het eind van de dag even de adreslijsten van die dag vergelijken, om te kijken of ze met een investering van enkele honderden euro's aan salarislasten een postzegel van toch al snel 44 eurocent kunnen besparen.

Dijkzigt Academisch Ziekenhuis klonk me trouwens erg onbekend in de oren, maar ik begrijp dat je het Erasmus MC bedoelt.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  donderdag 10 juli 2008 @ 21:48:16 #7
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_60029021
Poging 2 en dan graag ONTOPIC.

Volgende lui die bashen etc etc gaan op de bon incl. een kekke mededeling in MED. Ben het gezeik een beetje zat.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 10 juli 2008 @ 22:00:58 #8
147316 crew  DJMO
#trut
pi_60029338
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 21:43 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Inderdaad slechte zaak. Je mag toch verwachten dat die afsprakenbaliemedewerkers gezamenlijk aan het eind van de dag even de adreslijsten van die dag vergelijken, om te kijken of ze met een investering van enkele honderden euro's aan salarislasten een postzegel van toch al snel 44 eurocent kunnen besparen.

Dijkzigt Academisch Ziekenhuis klonk me trouwens erg onbekend in de oren, maar ik begrijp dat je het Erasmus MC bedoelt.
klopt, ik gebruik nog altijd de "oude" naam maar het is idd het Erasmus MC

-edit-- ja ik begrijp dat je eerste gedeelte sarcastisch bedoeld was, maar dat was een subklacht he.. het gaat mij erom dat ze niet het ene zeggen en beloven, en vervolgens het andere doen ...

pi_60029500
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 21:14 schreef DJMO het volgende:

[..]

Wat versta jij onder een ECHT ziekenhuis? Het Dijkzigt ziekenhuis is een academisch ziekenhuis, ik mag toch verwachten dat daar mensen zitten die hun werk goed kunnen doen
WTF die bedoelde ik eigenlijk hahahahaha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')