In de voorbereiding trainen ze zelfs bij grote clubs hard.quote:Op zondag 13 juli 2008 22:53 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan natuurlijk, als Feyenoord lang europees blijft spelen krijg je wel een erg druk schema. Vooral in de grotere competitie's zie je dat er minder hard getraind word.
Maar het is hier natuurlijk anders, en ik hoop dat Verbeek me kan verrassen in dat opzicht.
Leuke fotoquote:Op zondag 13 juli 2008 22:56 schreef Happel het volgende:
Kijk die twee plezier hebben met elkaar:
[ afbeelding ]
Nou je het zegtquote:
Daar kun je leuke onderschriften bij makenquote:Op zondag 13 juli 2008 22:56 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
Ouwe-jongens-krentenbroodquote:Op zondag 13 juli 2008 22:56 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
Al zie je wel dat Verbeek zijn ploegen de seizoensstart missen en pas later op gang komen. Dat zou heel goed het gevolg kunnen zijn van de zware voorbereiding die Verbeek doet. Maar later in het seizoen heb je er wel weer profijt van.quote:Op zondag 13 juli 2008 22:51 schreef Juk het volgende:
[..]
In een voorbereiding lijkt me dat niet meer dan logisch.
Heerenveen is de afgelopen paar jaar ook niet helemaal kapot getraind. Zal ook wel niet gebeuren bij Feyenoord.
Dat zou dus betekenen dat we nu wel een 2e seizoenshelft kunnen spelen, en in plaats van daar de titel te verspelen, de titel binnen halen..quote:Op maandag 14 juli 2008 08:57 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Al zie je wel dat Verbeek zijn ploegen de seizoensstart missen en pas later op gang komen. Dat zou heel goed het gevolg kunnen zijn van de zware voorbereiding die Verbeek doet. Maar later in het seizoen heb je er wel weer profijt van.
Zelfde zie je vaak bij de ploegen van Adriaanse. Ook iemand met een zware voorbereiding waar de eerste wedstrijden vaak werden verkloot om pas later echt goed te gaan presteren.
Ik voorspel dan ook dat de seizoensstart niet geweldig gaat zijn, zeker gezien het feit dat deze selectie dus helemaal niet zo fit lijkt te zijn als zou moeten. Ik houd mijn hart vast voor 21 september.
Post dan gewoon even normaalquote:Op maandag 14 juli 2008 15:55 schreef DirkZz het volgende:
Arnautovic blijft bij FC Twente, jammer hé!
quote:Marko Arnautovic is ingegaan op de verbeterde aanbieding van FC Twente . De Oostenrijker blijft dus bij FC Twente. Voorzitter Joop Munsterman is verheugd met dit akkoord. “Het is voor de club goed een talentvolle speler als Arnautovic, die ook bij FC Twente is opgeleid, te behouden. Het contract loopt net als de vorige verbintenis tot 1 juli 2011, maar kent verbeterde voorwaarden.”
Arnautovic werd als jeugdspeler naar Enschede gehaald. Met FC Twente/Heracles A1 werd hij landskampioen en won hij de Supercup. Daarna werd hij bij de eerste selectie gehaald, waar hij bezig is aan zijn tweede seizoen. Vorig seizoen kwam hij tot 14 wedstrijden voor FC Twente. In de voorbereiding van dit seizoen speelde hij tot dusver zes wedstrijden, waarin hij kwam tot negen treffers.
quote:Op maandag 14 juli 2008 16:15 schreef EnactedChaos het volgende:
Peter Bosz
[..] Geschikt
[X] Ongeschikt
Daar gaat het niet om.quote:Op maandag 14 juli 2008 16:18 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..].
Munstermann is gewoon teruggekrabbelt, wist Bosz veel dat hij geen man van zijn woord was. Jammer, hopelijk komt er nog wel een lange spits bij.
geen idee, nooit zien spelenquote:Op maandag 14 juli 2008 15:55 schreef DirkZz het volgende:
Arnautovic blijft bij FC Twente, jammer hé!
Hoezo was er dan niets aan de hand geweest? Oke, sommige supporters hadden dan niet te vroeg gejuichd, maar verder was er niets anders gegaan?quote:Op maandag 14 juli 2008 16:20 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.
Dat ie niet komt vind ik helemaal geen ramp. Maar Bosz moet gewoon z'n smoel houden, dan had er nu niets aan de hand geweest. Maar daar heeft ie nu hopelijk wel van geleerd.
Zullen we hem ophangen aan het Maasgebouw.quote:Op maandag 14 juli 2008 16:15 schreef EnactedChaos het volgende:
"Op een haar na rond"
Hij komt "zeer spoedig"
Peter Bosz
[..] Geschikt
[X] Ongeschikt
quote:Op maandag 14 juli 2008 16:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
Die Contreao(?) lijkt mij de gewenste lange aanvaller en derhalve het alternatief voor Arnautovic?
quote:Op zondag 13 juli 2008 20:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, Contreao is geen spits, maar een linksbuiten.
naast de vlag die je vorig jaar hebt opgehangen toen Gio , Makaay, DeCler , Hofland kwamen ?quote:Op maandag 14 juli 2008 16:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Zullen we hem ophangen aan het Maasgebouw.
Ik was niet serieus hoor.quote:Op maandag 14 juli 2008 16:49 schreef elron het volgende:
[..]
naast de vlag die je vorig jaar hebt opgehangen toen Gio , Makaay, DeCler , Hofland kwamen ?![]()
beetje vertrouwen jongens, de transferperiode is nog niet voorbij.
gewoon jammer en weer doorgaan !
Alles buiten het Maasgebouw is primaquote:Op maandag 14 juli 2008 16:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Zullen we hem ophangen aan het Maasgebouw.
'quote:Op maandag 14 juli 2008 17:46 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Alles buiten het Maasgebouw is prima
Overigens doel ik niet alleen op Arnautovic maar ook Metgod zit me nog dwars. Gaan we m nu maar tot z'n pensioen in functie houden en betalen? Neigt er een beetje naar dat Peter een bekende van m de hand boven het hoofd houdt. Bedanken voor bewezen diensten en de mazzel
Hebben wij geld teveel? Peter wilt echt wel af van Metgod hoor, daarom wordt ie gedumpt in de scouting.. alleen contract afkopen gaat waarschijnlijk wat kosten (gepaard met een rechtszaak?) en dan zijn er hogere prioriteiten om geld aan uit te geven. Ik denk dat Bosz hoopt dat er een club komt en hem weghaalt.quote:Op maandag 14 juli 2008 17:46 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Alles buiten het Maasgebouw is prima
Overigens doel ik niet alleen op Arnautovic maar ook Metgod zit me nog dwars. Gaan we m nu maar tot z'n pensioen in functie houden en betalen? Neigt er een beetje naar dat Peter een bekende van m de hand boven het hoofd houdt. Bedanken voor bewezen diensten en de mazzel
Ja, natuurlijk gaat het wat kosten. Maar wat denk je dat het gaat kosten hem door te betalen tot ie t loodje legt?quote:Op maandag 14 juli 2008 18:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Hebben wij geld teveel? Peter wilt echt wel af van Metgod hoor, daarom wordt ie gedumpt in de scouting.. alleen contract afkopen gaat waarschijnlijk wat kosten (gepaard met een rechtszaak?) en dan zijn er hogere prioriteiten om geld aan uit te geven. Ik denk dat Bosz hoopt dat er een club komt en hem weghaalt.
Maar ze hebben wel geld hem het leven lang door te betalen?quote:Op maandag 14 juli 2008 18:14 schreef Happel het volgende:
Feijenoord heeft geen geld voor dat soort dingen simpel.
Je kan hem natuurlijk ook doorbetalen tot zn contract afloopt. Dat duurt misschien iets minder lang.quote:Op maandag 14 juli 2008 18:07 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk gaat het wat kosten. Maar wat denk je dat het gaat kosten hem door te betalen tot ie t loodje legt?
Hij heeft een contract voor onbepaalde tijd.quote:Op maandag 14 juli 2008 18:20 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Je kan hem natuurlijk ook doorbetalen tot zn contract afloopt. Dat duurt misschien iets minder lang.
Nou, heb t ff opgezocht. Hij is al sinds 1995 in dienstquote:Op maandag 14 juli 2008 18:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Hij heeft een contract voor onbepaalde tijd.
EC, hoe ga je een contract voor onbepaalde tijd afkopen? Aantal jaren dienstverband x jaarsalaris = teveel
Verwacht toch wel meer dan de modale mens. Metgod wordt de nieuwe Fred Blankemeijer.quote:Op maandag 14 juli 2008 18:40 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat veel korter was joh. Wordt wel erg veel dan jaWat zou ie verdienen per jaar?
quote:Feyenoord heeft maandagmiddag getoast op de 80ste verjaardag van John Metgod, de bij leven al legendarische senior manager van de club. Metgod kreeg bij die gelegenheid onder meer een fotocollage cadeau, die nog eens onderstreepte welk groot verleden hij bij de club heeft. Het gaf een beeld van John Metgod de voetballer, de jeugdleider, de scout, het bestuurslid en de senior manager.
In de 66 jaar dat hij Feyenoord dient - eerst als kopsterke stopperspil, later onder meer als scout en bestuurslid – maakte John Metgod zowel de glorietijd als de magere jaren mee. ‘Ik ging er soms via de voordeur uit, maar kwam altijd via de achterdeur weer terug’, zei hij in Feyenoords Brasserie bij de viering van zijn verjaardag.
John Metgod werd daar toegesproken door Peter Bosz, de Feyenoord directeur die nog samen met hem speelde. ‘Ik zie hem nog komen, Peter met zijn afgezakte kousen en zijn balonkuiten’, zei Metgod maandagmiddag, ‘het is onvoorstelbaar hoe snel de tijd gaat.’
In zijn dankspeech refereerde Metgod aan een andere oerFeyenoorder: Jonathan de Guzman, die hij als 10-jarig ventje ooit zag debuteren in het Erwin Koeman-elftal van Feyenoord. Ook de Guzman was in de Brasserie aanwezig om de jarige de hand te schudden. ‘Het is mooi om te zien dat er nog zo veel echte Feyenoorders binnen de club actief zijn’, zei John Metgod, die ooit op de vraag van de burgemeester hoe hij het toch zo lang volhield, antwoordde met één van zijn vele eigenzinnige uitspraken. ‘Het is een kwestie van niet dood gaan’, zei hij tegen de burgervader, ‘en de mazzel hebben dat je er niet uitgedonderd wordt.’
Zegt wie?quote:Op maandag 14 juli 2008 18:47 schreef RedGuy het volgende:
Metgod kan toch enorm goed wedstrijden van de tegenstanders lezen? Dan mag hij dat van mij blijven doen..
Het blijft een Feyenoorder.
Ik heb t met 10.000 per maand bruto berekendquote:Op maandag 14 juli 2008 18:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Verwacht toch wel meer dan de modale mens. Metgod wordt de nieuwe Fred Blankemeijer.
Bericht over Metgod in 2063 :
[..]
Wat een lachertje.quote:Supportersvereniging schrapt busreis naar Oostenrijk
De Supportersvereniging heeft vandaag laten weten dat het noodgedwongen de georganiseerde busreis naar het trainingskamp van Feyenoord in Oostenrijk heeft moeten schrappen. Er hadden tot nu toe slechts 11 supporters belangstelling getoond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |