Woei! Dat was snel! De wijk heet Jerusalem en ik ken de straat omdat ik er altijd doorheen kom als ik ga fietsen langs het A-R kanaalquote:Op donderdag 24 juli 2008 09:58 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik kan hier wel naar vragen, maar ik ken daar alleen de Hugo de Vrieslaan en die is het niet en de Maxwellstraat omdat dat een halte is van de 15. Gok op de Maxwellstraat dan maar.
Uiteraard. Mooi op tijd ook, want ik moet zo naar een vergadering.quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:38 schreef Z het volgende:
Postjesweg.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:24 schreef UIO_AMS het volgende:
Is dat de oude Lindengracht met uitzicht op de kerk aan de Haarlemmerstraat?
Stap in de goede richtingquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:47 schreef Gellius het volgende:
Die kerk zal toch de Krijtberg zijn.
Je hebt gewoon de foto gevondenquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:10 schreef Maizena het volgende:
Nieuwezijds Voorburgwal, gezien naar het Spui (A. Jager). De achterzijde van het Burgerweeshuis en het Begijnhof stonden in het water.
Het Burgerweeshuis is thans het Amsterdams Historisch Museum.
Als je vanaf de Nieuwevaart komt gelopen (daar zat mijn klant toen) loop je er tegen aan. Aan het begin dus van de Hoogte Kadijk. Het heet 't Keldertje.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:22 schreef Gellius het volgende:
Ik noteer dat even. De Hoogte Kadijk ligt geregeld op mijn lunchwandelroute.
Is goedquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:58 schreef UIO_AMS het volgende:
Ha, daar ben ik vaak onderdoor gereden. De poort tussen Entrepotdok en de Laagte Kadijk. Geen idee of dat nog een andere naam heeft trouwens.
No can do.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:20 schreef cinnamongirl het volgende:
Duivendrecht, langs de Weespertrekvaart?
Ik betaalde op t laatst 188 euro huurquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:46 schreef Maizena het volgende:
Betaalde je ook maar één dubeltje huur per week?
Wow keurig afgewerktquote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:19 schreef Maizena het volgende:
Geefik mezelf wel een punt![]()
Anti-virus 1
Pappie_Culo 1
Fotoloog 2
L. Denninger 2
Lienelien 2
Gellius 5
Roi 5
Z 4
Lotjeb 3
Induskaai 4
Scrutinizer 4
Computergirl 7
Maizena 12
Manono 11
PhysicsRules 1
UIO_AMS 4
En de nieuwe...
[ afbeelding ]
Dat denk je dan helemaal goed...ook al eens doorgefietst zekerquote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:29 schreef Maizena het volgende:
Dat denk je dan helemaal goed...ook al eens doorgefietst zeker![]()
Zooooo die is goedquote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:48 schreef Roi het volgende:
Oosterpark (straat). Ben er NET nog langs gelopen
!
Aanvullend; het Witsenhuis zelfs. Witsen schilderde hier, Breitner schilderde hier, Paul Verlaine heeft er nog gelogeerd. Jessica Voeten heeft een boek over dit pand geschreven.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:45 schreef Maizena het volgende:
Klopt...daar was ik ook snel achter na uitvergroting foto![]()
Nieuwe...
[ afbeelding ]
Daarom heb ik het er ook opgezet...beetje cultuur is nooit weg...quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:34 schreef Gellius het volgende:
[..]
Aanvullend; het Witsenhuis zelfs. Witsen schilderde hier, Breitner schilderde hier, Paul Verlaine heeft er nog gelogeerd. Jessica Voeten heeft een boek over dit pand geschreven.
quote:Op zondag 27 juli 2008 00:23 schreef Maizena het volgende:
Daarom heb ik het er ook opgezet...beetje cultuur is nooit weg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |