Iddquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:55 schreef Gellius het volgende:
Precies. In het verlengde zien we de Albert Cuyp. In het lage gebouwtje linksonder zit nu een Lidl. Het GEB-huisje staat er ook nog.
Dat lijkt me helemaal goed, plus 1 punt voor de snelste nieuwe binnenkomer.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:04 schreef Gellius het volgende:
Hmz. Dit lijkt me de hoek Ruysdaelstraat-Johannes Vermeerstraat. Daar hebben we in ieder geval nèt zo'n hoek.
omg, geen idee, komt me heel vaag bekend voor, ergens in oost?quote:
omgeving weesperzijde amstelstation denk ik..quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:41 schreef Gellius het volgende:
Randje Oost. Scrutinizer zou het moeten kunnen weten.
En ik ben in dromenland nu. Op weg, althans.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:45 schreef Manono het volgende:
[..]
omgeving weesperzijde amstelstation denk ik..
Moet je mij niet vragen...quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:33 schreef Omnifacer het volgende:
tvp!
Hoe KAN ik dit topic ooit kwijt geraakt zijn?
Da's helemaal goedquote:Op zondag 13 juli 2008 11:35 schreef Gellius het volgende:
Da's het kruispunt Rozengracht-Marnixstraat.
Eitjequote:Op zondag 13 juli 2008 11:35 schreef Gellius het volgende:
Da's het kruispunt Rozengracht-Marnixstraat.
Nee Hoorquote:Op woensdag 16 juli 2008 01:10 schreef Maizena het volgende:
Heb je haast?...
Ik wachtte op goedkeuring...
Hier is 't ie
[ afbeelding ]
"t is een prachtige straatnaam en het lijkt er een beetje op, maar nee...quote:Op woensdag 16 juli 2008 01:16 schreef vronie het volgende:
[..]
Nee Hoor![]()
Mijn goedkeuring heb je![]()
Pieter Lodewijk Takstraat
Zeker.quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:54 schreef Maizena het volgende:
Hacquartstraat...
Hoek Ruysdaelstraat Ceintuurbaan?quote:Op woensdag 16 juli 2008 01:10 schreef Maizena het volgende:
Heb je haast?...
Ik wachtte op goedkeuring...
Hier is 't ie
[ afbeelding ]
Gezien de hint.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:55 schreef Maizena het volgende:
Op een andere hoek van deze straat heeft een kerk gestaan.
Eind 2003 is men begonnen met de sloop.
Nu staat er nieuwbouw, met een architectuur die door Berlage geïnspireerd is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |