quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mooi, nou dan gaat ik zo maar eens onderweg
Aaah zo'n winkeltjequote:Op donderdag 10 juli 2008 11:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee dat is als ik mijn gebouw uitkom 10 meter lopen....is handig wel als je even snel iets nogig hebt.... Maar als je fatsoenlijk wil avond eten moet je daar niet zijn.... en ze zijn aan het opruimen omdat ze vanaf volgende week een maand dichtgaan(vakantie he)
quote:
Ik moet zeggen dat ik het echt een klein stukje vindquote:
Hij is wel buitenlands, maar praat beter nederlands dan mij .....quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Aaah zo'n winkeltjeVan allachtonen zeker?
maar 2 uur ofzoquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh klein stukkie maar.
Nou dat valt best mee toch?quote:
dicherbij dan de winkelquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het echt een klein stukje vind
Opzichquote:
Nou, bijnaaaaaaaaaa wel. Maar goed in de winkel hebben ze niet zulks een plezant gezelschapquote:
Afstand is relatief.quote:
Beide waarquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou, bijnaaaaaaaaaa wel. Maar goed in de winkel hebben ze niet zulks een plezant gezelschap
[..]
Afstand is relatief.
Hahaquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:38 schreef Californium het volgende:
[..]
Hij is wel buitenlands, maar praat beter nederlands dan mij .....en hij is cool (en rond mijn leeftijd ofzo)
En brood is binnen....Ik alleen droog nu en nu twijfel ik of ik toch nog even langs de winkel ga om alvast wat in te slaan voor volgende week...dat kan ik ook morgen doen
![]()
Ik leg keiharde feiten op tafel johquote:
vanavond waarschijnlijk Biosquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik leg keiharde feiten op tafel joh
Jij geen plannen voor de dag dan? Behalve binnen zitten?
Denk dat ik dat ook ga doenquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
HahaGewoon morgen doen; meer kans op droogheid
Biosquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:47 schreef Californium het volgende:
[..]
vanavond waarschijnlijk Bios![]()
en verder beetje binnen blijven, hier met me huisgenoten socializen en tour kijken en beetje Fokken![]()
![]()
Jij?
quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Bios![]()
Verder gaat ik zo dus in de trein zitten en beetje FOK!ken etc
Ies goeie plan meisjequote:
Voor je het weet sta ik echt op de stoep hoorquote:
quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Voor je het weet sta ik echt op de stoep hoor![]()
Heb al wel eens eerder bewezen dat te doen.
goedemorge.... Goedemiddagquote:
Dat is pas liefdequote:Op donderdag 10 juli 2008 11:55 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg....
heb wel 2 verschilllende soorten 1 persoons maaltijden dus kunnen we van allebei de helft nemen
![]()
whehe.. halve tammequote:Op donderdag 10 juli 2008 12:05 schreef jna het volgende:
[..]
Het heeft 4 dagen gekost om hem weer naar boven te halen
Oh verdomme, nu ben ik wel in de verleidingquote:
Je doet het toch nietquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oh verdomme, nu ben ik wel in de verleiding
quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oh verdomme, nu ben ik wel in de verleiding
Denk niet dat Hosti dat leuk vindquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:11 schreef nicomart het volgende:
kunnen jullie niet gewoon een kamer nemen samen?
quote:
Om naar Nijmegen af te reizen, ik had beloofd vanavond naar mijn ouders te gaan in Den Helder. Dus dat is even het dilemma. Anders was ik al in de trein gestaptquote:
hmm.. detailquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:12 schreef Californium het volgende:
[..]
Denk niet dat Hosti dat leuk vind
Voelt ie niets van.quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:12 schreef Californium het volgende:
[..]
Denk niet dat Hosti dat leuk vind
quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
[..]
Om naar Nijmegen af te reizen, ik had beloofd vanavond naar mijn ouders te gaan in Den Helder. Dus dat is even het dilemma. Anders was ik al in de trein gestapt
quote:
Gewoon omdat het mooie quotes zijnquote:
quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
[..]
Gewoon omdat het mooie quotes zijn
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |