Oude slogan van CenterParcsquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:19 schreef makkie88 het volgende:
Weer of geen weer....Het is altijd weer stage kan je beter zegge?
gejat van PBquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:19 schreef makkie88 het volgende:
Ging die niet iets anders?quote:
gudver.. waarom wist ik dat niet, ik dacht eindelijk wat goedsquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:22 schreef Californium het volgende:
[..]
gejat van PB![]()
![]()
En hij van centerparks
Kloptquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Ging die niet iets anders?
Weer of geen weer altijd centerparcs weer ?
Vond die van jou wel sterker eigenlijkquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:24 schreef makkie88 het volgende:
[..]
gudver.. waarom wist ik dat niet, ik dacht eindelijk wat goeds! verzonnen te hebben
moest er opeens aan denkenquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:22 schreef Californium het volgende:
[..]
gejat van PB![]()
![]()
En hij van centerparks
Waarom roepen die dislecten hier dan dat het gejat isquote:
Hoe retro is datquote:
Raider en Juice.... Nostalgiequote:
Hij heeft de zin gebruikt en stage erin gezet i.p.v. centerparcs????quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Waarom roepen die dislecten hier dan dat het gejat is
Ik ken het....wel voor de middag maar niet voor vanavond en moet er dus nog uit vandaagquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
En geen eten in huis.
En het woordje "weer" op een totaal andere plaats gezet, waardoor de zin niet te vergelijken is ?quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Hij heeft de zin gebruikt en stage erin gezet i.p.v. centerparcs????
quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Waarom roepen die dislecten hier dan dat het gejat is
Er staat alleen "het is" en "stage".quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Hij heeft de zin gebruikt en stage erin gezet i.p.v. centerparcs????
Het woord blijft op zn plek hoor:quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:29 schreef jackson het volgende:
[..]
En het woordje "weer" op een totaal andere plaats gezet, waardoor de zin niet te vergelijken is ?
quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het woord blijft op zn plek hoor:
Weer of geen weer ... altijd Centerparcs weer
Weer of geen weer ... het is altijd stage weer
quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:19 schreef makkie88 het volgende:
Ik heb gewoon niets in huis met het oog op een paar weken niet hier zijn. Maar goed was vandaag even vergetenquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ken het....wel voor de middag maar niet voor vanavond en moet er dus nog uit vandaag![]()
regen
quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
En geen eten in huis.
Op je stage etenquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ken het....wel voor de middag maar niet voor vanavond en moet er dus nog uit vandaag![]()
regen
dit noemen ze dus het echte topic schijten true?quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het woord blijft op zn plek hoor:
Weer of geen weer ... altijd Centerparcs weer
Weer of geen weer ... het is altijd stage weer
Thuis wonen, nou ben blij dat ik daar vanaf benquote:
pfoe, waarom werd dat dan in een reactie tegen mij gebruiktquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
We hebben het over de zin van PB en niet over die van makkie
Schlapen danquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:32 schreef Jipje het volgende:
Meldt.
Ik ben zo ongelooflijk godvergeten moe...
Oh, ik vond die van makkie juist sterk. Daar ging ik ook al eerder op inquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
We hebben het over de zin van PB en niet over die van makkie
Antwoord geven op een vraag?quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:33 schreef makkie88 het volgende:
[..]
dit noemen ze dus het echte topic schijten true?
Ik ben zo blij dat ik nog thuis woon. Kom thuis, eten staat klaar. 2 praatpalen die mij aanhoren. Mijn kleren worden gewassen, gestreken enzovoorts. Mn kamer wordt opgeruimd. Enige wat ik hoef te doen is eten,douchen, slapen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Thuis wonen, nou ben blij dat ik daar vanaf ben
Zelfstandig zijnquote:
dat dusquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
Thuis wonen, nou ben blij dat ik daar vanaf ben
Ik ben/heb alle drie, ondanks dat ik thuis woonquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:35 schreef Californium het volgende:
[..]
Zelfstandig zijn![]()
Een eigen leven hebben![]()
Niet meer afhankelijk zijn
quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:35 schreef Yesse het volgende:
Ik ben zo blij dat ik nog thuis woon. Kom thuis, eten staat klaar. 2 praatpalen die mij aanhoren. Mijn kleren worden gewassen, gestreken enzovoorts. Mn kamer wordt opgeruimd. Enige wat ik hoef te doen is eten,douchen, slapen.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:35 schreef Californium het volgende:
[..]
Zelfstandig zijn![]()
Een eigen leven hebben![]()
Niet meer afhankelijk zijn
wil je een handtekening?. zallik fobo maken kun je naar me kijkenquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Oh, ik vond die van makkie juist sterk. Daar ging ik ook al eerder op in
Ik voel hier een connectiequote:
Ik ben zo blij dat ik nog thuis woon. Kom thuis, eten staat klaar. 2 praatpalen die mij aanhoren. Mijn kleren worden gewassen, gestreken enzovoorts. Mn kamer wordt opgeruimd. Enige wat ik hoef te doen is eten,douchen, slapen.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:36 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ben/heb alle drie, ondanks dat ik thuis woon![]()
Je hoeft echt niet per se alleen te wonen om zelfstandig en volwassen te zijn hoor
quote:
Komt vanzelf dat je ook op de keuken tafel dingen wil doen die niet in huis kunnen als je ouders er zijnquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:35 schreef Yesse het volgende:
Ik werk thuis ...Ik ben in het weekend bij me moeder.....quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:37 schreef Yesse het volgende:
Oja... Hier heeft iedereen natuurlijk weinig contact met zn ouders.. Want ouders zijn ouders. En ouders zijn stom.
Mwoah ik heb geen hekel aan mijn ouders, maar goed langer dan een dag of 3/4 is wel weer genoeg.quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:37 schreef Yesse het volgende:
Oja... Hier heeft iedereen natuurlijk weinig contact met zn ouders.. Want ouders zijn ouders. En ouders zijn stom.
Je maakt er een bruut einde aan?quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik werk thuis ...Ik ben in het weekend bij me moeder.....waar binnenkort een einde aan zal komen
It's all love babequote:
Totaal niet mee eens. Ik woon nu nog heerlijk 3 weken thuis, ben al 25 en nog niet het huis uit. Het is me altijd prima bevallen, veel geld over en een auto altijd kunnen rijden. Ideaalquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:37 schreef Yesse het volgende:
9 maanden naar Schotlandquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je maakt er een bruut einde aan?
Dat is tenminste nog europaquote:
Zozo, je moeder 9 maandne naar Schotland sturen.quote:
Dat soort dingen doe ik niet op de keukentafel. Dat is onhygiënisch.quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Komt vanzelf dat je ook op de keuken tafel dingen wil doen die niet in huis kunnen als je ouders er zijn. Of dat je kunt gaan en staan waar je wil... Dan is op jezelf toch wel tofjes
Mee eens op het vrienden verhaal na. Die wonen inmiddels door heel Nederland. Ook sparen heb ik nooit echt gedaan. Nu doe je moeite om 1000 euro te sparen, die spaar je als je full-time werkt en nog even bij mams blijft per maandquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:40 schreef Yesse het volgende:
Ik kan trouwens met 100% zekerheid zeggen dat ik voor mezelf zou kunnen zorgen. Ik snap alleen het nut niet van op je zelf wonen als het nog niet hoeft.. Ik spaar nu zodat ik straks een mooi huisje kan inrichten op de manier dat ik het wil en niet met spullen die al 5 jaar door een ander zijn gebruikt. Daarnaast hoef ik nu niet zorgen te hebben over of ik onverwachte zaken wel kan betalen. Daarnaast heb ik mijn beste vrienden altijd bij me als ik thuis ben. Ik zal wel gek zijn weg te gaan. Geen geld, niet meer mn beste vrienden... Saaaaai
quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat soort dingen doe ik niet op de keukentafel. Dat is onhygiënisch.
Dan had BB toch gelijk... Ik had je wilder ingeschatquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar jij bent 25. Als ik 25 ben ga ik ook op mezelf. Maar ik ben daardoor echt niet minder volwassen of afhankelijker. Tuurlijk mijn eten staat klaar e.d. maar als het moet kan ik het allemaal prima zelf en daarnaast werk ik wel gewoon 4 dagen in de week.quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Totaal niet mee eens. Ik woon nu nog heerlijk 3 weken thuis, ben al 25 en nog niet het huis uit. Het is me altijd prima bevallen, veel geld over en een auto altijd kunnen rijden. Ideaal
Alsof een keukentafel wild isquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan had BB toch gelijk... Ik had je wilder ingeschat
Ik heb vrienden op 2 plekken en ik ben niet arm....Ik kan goed rondkomen en jah! zelfs nog sparen hoorquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:40 schreef Yesse het volgende:
Ik kan trouwens met 100% zekerheid zeggen dat ik voor mezelf zou kunnen zorgen. Ik snap alleen het nut niet van op je zelf wonen als het nog niet hoeft.. Ik spaar nu zodat ik straks een mooi huisje kan inrichten op de manier dat ik het wil en niet met spullen die al 5 jaar door een ander zijn gebruikt. Daarnaast hoef ik nu niet zorgen te hebben over of ik onverwachte zaken wel kan betalen. Daarnaast heb ik mijn beste vrienden altijd bij me als ik thuis ben. Ik zal wel gek zijn weg te gaan. Geen geld, niet meer mn beste vrienden... Saaaaai
Van mij van je, en hij mag dat ook. Of hij dan nog terug kan komen is een tweede (niet dus)quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
BB en ik zullen ons eens even goed misdragen volgende week op Melt!
Ik ben 4-7 weken alleen thuis per jaar, dan moet je toch ook watquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar jij bent 25. Als ik 25 ben ga ik ook op mezelf. Maar ik ben daardoor echt niet minder volwassen of afhankelijker. Tuurlijk mijn eten staat klaar e.d. maar als het moet kan ik het allemaal prima zelf en daarnaast werk ik wel gewoon 4 dagen in de week.
Agreequote:Op donderdag 10 juli 2008 10:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb vrienden op 2 plekken en ik ben niet arm....Ik kan goed rondkomen en jah! zelfs nog sparen hoorAlles hier is van MIJ uit de winkel! Nu wat lastiger met schotland wat eraan komt
Maar het is dikke onzin dat je altijd arm bent als je op jezelf gaat.... Ik kan hier om 5 uur in bed gaan liggen, en onverwacht vrienden uitnodigen eten wat IK wil en stappen waar en tot hoelaat IK wil
![]()
![]()
Maar op mezelf gaan is het beste wat me ooit is overkomen!
Ooh, hij doet dat trucje met die messen niet?quote:
Ik zal hem in de smiezen houden hoorquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
Van mij van je, en hij mag dat ook. Of hij dan nog terug kan komen is een tweede (niet dus)
IK daarintegen welquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Ooh, hij doet dat trucje met die messen niet?
Dat is inderdaad de andere kant. Ik ben/was zovaak alleen dat dat ook allemaal kon maar alleen is echt meesterlijkquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb vrienden op 2 plekken en ik ben niet arm....Ik kan goed rondkomen en jah! zelfs nog sparen hoorAlles hier is van MIJ uit de winkel! Nu wat lastiger met schotland wat eraan komt
Maar het is dikke onzin dat je altijd arm bent als je op jezelf gaat.... Ik kan hier om 5 uur in bed gaan liggen, en onverwacht vrienden uitnodigen eten wat IK wil en stappen waar en tot hoelaat IK wil
![]()
![]()
Maar op mezelf gaan is het beste wat me ooit is overkomen!
Nouja, ik vind het ook wel prettig zomaar een computer te kunnen kopen of een auto.quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Mee eens op het vrienden verhaal na. Die wonen inmiddels door heel Nederland. Ook sparen heb ik nooit echt gedaan. Nu doe je moeite om 1000 euro te sparen, die spaar je als je full-time werkt en nog even bij mams blijft per maand
Dat kan inderdaad... maar ik bedoel met sparen 4k of meer en niet 1000 euro. Want aan 1000 euro heb je voor een inrichting niks kan ik je meldenquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nouja, ik vind het ook wel prettig zomaar een computer te kunnen kopen of een auto.
Als het zou moeten zou ik beide kunnenquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nouja, ik vind het ook wel prettig zomaar een computer te kunnen kopen of een auto.
Aan die 4K kom ik wel. Tegen de tijd dat ik werk dan. Maar ik wil tenminste 5 of 6 hebben als ik het huis uitga.quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:48 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad... maar ik bedoel met sparen 4k of meer en niet 1000 euro. Want aan 1000 euro heb je voor een inrichting niks kan ik je melden
=Dquote:
Dat is knap maar je werkt begreep ik ook 4 dagen? Dat heb ik dan weer nooit gedaan, dus ook nooit zo kunnen sparenquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
Aan die 4K kom ik wel. Tegen de tijd dat ik werk dan. Maar ik wil tenminste 5 of 6 hebben als ik het huis uitga.
als ik geen OV meer hebquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
Rijbewijs haal ik wel als ik gewoon een vast inkomen heb en niet meer studeer.
Die heb ik dan weer gekregenquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ben ook al aan het sparen voor een huisje, maar woon nu gewoon nog lekker thuis. Terwijl ik zeker voor mijzelf kan zorgen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:48 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad... maar ik bedoel met sparen 4k of meer en niet 1000 euro. Want aan 1000 euro heb je voor een inrichting niks kan ik je melden
Ben je klaar voor een lijst argumenten ?quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:50 schreef Californium het volgende:
[..]
als ik geen OV meer hebwaarom een dure auto betalen als je gratis met OV kan
Daar dacht ik ook zo over, maar het is echt verdomme handig, ook al heb je niet een eigen auto tot je beschikking.quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
Heel veel mensen krijgen dat...Ik kreeg alleen de eerste les...die ik nu dus nog tegoed hebquote:
Ja.. Maar ik spaar ook al langer. Vroeger werkte ik 2 dagen bij de AH en in de weekenden / feestdagen als receptioniste. En in de vakanties werkte ik vaker.. Daarvoor ook vanaf mn 12e een krantenwijk gelopen totdat ik 18 was.. Uiteindelijk toch wel wat geld bij elkaar gespaard.quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is knap maar je werkt begreep ik ook 4 dagen? Dat heb ik dan weer nooit gedaan, dus ook nooit zo kunnen sparen
Hoi Bart =)quote:
Hoi Bart =)quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoi Bart =)
Heb ik nog wat gemist?
Als het OV staakt met de auto kunnenquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Ben je klaar voor een lijst argumenten ?
Ik begin:quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Ben je klaar voor een lijst argumenten ?
Er twee kampen zijn die of op zich zelf wonen niet een vereiste vinden of juist wel.quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hoi Bart =)
Weinig hoor, we zijn tot de conclusie dat opjezelf wonen keiheersende is.
Ik krijg een hoop.... maargoed, gezien de thuis situatie kan dat ook makkelijkquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Heel veel mensen krijgen dat...Ik kreeg alleen de eerste les...die ik nu dus nog tegoed hebVerder betaal ik ALLES zelf.....Krijg wel een auto als ik me rijbewijs heb
Me zus kreeg dat ook van me vader
![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hoi Bart =)
Weinig hoor, we zijn tot de conclusie dat opjezelf wonen keiheersende is.
Die zitten in de ontkenningsfasequote:Op donderdag 10 juli 2008 10:56 schreef Yesse het volgende:
[..]
Er twee kampen zijn die of op zich zelf wonen niet een vereiste vinden of juist wel.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:56 schreef Yesse het volgende:
[..]
Er twee kampen zijn die of op zich zelf wonen niet een vereiste vinden of juist wel.
Als OV staakt heb ik mijn fietsquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:55 schreef Yesse het volgende:
[..]
Als het OV staakt met de auto kunnen
Op vakantie met de auto
Muziek luisteren in de auto
Uit in Rotterdam zonder je zorgen te maken om de nachtbus![]()
Het OV in combinatie met je eigen auto vind ik het handigst. Voor de onbereikbare plekjes de auto en de bereikbare plekjes gratis met OV
In je auto jakker je gewoon naar de plaats van bestemming, je kan komen en gaan wanneer je wil, ook om 4uur snachts. Daarnaast is rijden tof, lekker muziekje aan. Het is gewoon een prettige manier om van a naar b te komen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:55 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik begin:
-OV is gratis
- Je kan overal in NL komen, met het OV GRATIS
- Auto kost geld en dat wil ik er gewoon niet voor uitgeven omdat ik OV heb
- Naar Nijmegen duurt het ong. 30 minuten langer met de trein dan met de auto.
- Trein heeft vaak vertraging, maar met de auto sta je in de file
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |