quote:
Sla ze!quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
.
haha.![]()
ik ontvang wel mail van mijn vorige provider, echter kan niets versturen.
Dat heb ik dus aangepast zoals het op hun site staat en nog krijg ik naam/ww klopt niet.![]()
Klopt echt wel. [ afbeelding ]
Hoiquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
.
haha.![]()
ik ontvang wel mail van mijn vorige provider, echter kan niets versturen.
Dat heb ik dus aangepast zoals het op hun site staat en nog krijg ik naam/ww klopt niet.![]()
Klopt echt wel. [ afbeelding ]
Smakelijk alvast.quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:10 schreef marcb1974 het volgende:
Rond een uuf of half 1 / 1. Dan eerst even snel ergens wat eten en dan aan de slag weer
Mja...quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:08 schreef Bengeltje het volgende:
Wat heb je er eigenlijk aan?
Ja leuk, fam bij de hand (tot irritant aan toe soms), oude bekenden ( buurmeisje, klasgenootjes) terug gevonden.
Maar wat doe je ermee? Behalve in de lucht kletsen? Het is niet zo dat ik iedereen ga opzoeken of dat
ze staan te springen om hier op bezoek te komen.
Dat doen die irl vrienden ook niet, zelfs fam. komt alleen als er een verjaardag is, of als je
ze zelf uitnodigd. Maar goed, dat doe ik ook.Dus zeg ik er ook niets van.
True true, alles is overbodig. Behalve bbq meets.quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:28 schreef Pheno het volgende:
Ik heb geen msn meer, doe niet aan hyves etc. Ik heb geen vrienden, so what's the use
Tot nu toe hebben we ons altijd prima vermaakt ja, zonder jouquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:53 schreef Bengeltje het volgende:
True true, alles is overbodig. Behalve bbq meets.Das gezellig.
Net zoals jij op fok zitten bedoel jequote:
Ze haat mequote:Op donderdag 10 juli 2008 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tot nu toe hebben we ons altijd prima vermaakt ja, zonder jou
Ik weet dat ik overbodige luxe ben.quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tot nu toe hebben we ons altijd prima vermaakt ja, zonder jou
quote:
Is meneer weer zijn vriendelijke ik?quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:18 schreef Ynske het volgende:
ow marc
het spijt me enorm dat ik je lastig gevallen heb met t virus dat ik op msn heb
k dacht dat ik t kwijt was
maareh je kunt zoiets ook op een andere manier melden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |