Dan ga ik lekker aanpappen bij die omaquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zie het ook wel gebeuren dat er vanavond een oma wint die niet eens de moeite neemt om de uitslag te checken en het staatslot toevallig heeft gekregen via een abonnement op een tijdschrift of iets in die richting.
Marjan Berk.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er was laatst toch een bekende schrijfster die al mooi binnen was en nog eens 1 miljoen euro won?
en wat dacht je van deze!quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er was laatst toch een bekende schrijfster die al mooi binnen was en nog eens 1 miljoen euro won?
Het boeit mij ook niet maar er was toen wel commotie overquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Marjan Berk.
En: nou èn?
Ik vind het een beetje onzin om bij loterijen te spreken van het wel of niet 'verdienen' om een grote prijs te winnen.
Gezegde ookquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:06 schreef RSie het volgende:
[..]
en wat dacht je van deze!
http://www.showbiznewz.nl(...)auto-in-loterij.html
We gaan teveel offtopicquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:09 schreef Mark het volgende:
Volgens mij was Marjan Berk allesbehalve binnen en kwam het haar prima uit.
Klopt ze moest haar huis verkopen omdat ze het niet meer op kon brengen, omdat ze dat miljoen won kon ze toch blijven wonenquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:09 schreef Mark het volgende:
Volgens mij was Marjan Berk allesbehalve binnen en kwam het haar prima uit.
Gelukkig. Die moeten ook hun geld niet aan loten verspillen maar aan eten en educatie.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:02 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Maar het klopt wel. Het gaat bijna nooit naar een arme achterbuurt met 15 kinderen in vodjes..
Geconfronteerd worden met een uitspraak die niet klopt is zeker geen favoriet?quote:
Kijk een bron, het ligt er ook aan hoe je word "geconfronteerd" met een bron, ik zie dat liever als een toevoeging.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:14 schreef Mark het volgende:
[..]
Geconfronteerd worden met een uitspraak die niet klopt is zeker geen favoriet?
Marjan Berk kon het geld goed gebruiken
'Dit type mens'. Asjeblieft, zeg.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:18 schreef _Flash_ het volgende:
Mensen die een financieel wanbeleid voeren mogen van mij best de gevolgen daarvan voelen. En wat ik in dat artikel van Elsevier leest over het gunnen aan dit type mens, ben ik het niet mee eens.
What's new?quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:30 schreef bleiblei het volgende:
Stelletje jaloerse geiten zijn sommigen zeg.
Fantastisch.
Dat en die mensen kunnen in 9 van de 10 gevallen ook echt niet omgaan met het hebben van zoveel geld, dat is er binnen de kortste tijd weer doorheen...quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:13 schreef _Flash_ het volgende:
[..]
Gelukkig. Die moeten ook hun geld niet aan loten verspillen maar aan eten en educatie.
Als jij maar 450000 netto per jaar aan rente beurt op 25 mln. dan doe je ergens wat verkeerd......quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:37 schreef darkie_blue het volgende:
Het eerste jaar niets uitgeven. Rente opbouwen (450k netto per jaar) Dan hypotheek aanvragen a 700.000 om een huis te kopen. Dit in 10 jaar tijden aflossen (70k/jaar + rente). De volgende jaren heb je 450K -70K te besteden. De helft ervan sparen (200k). De rest uitgeven. Na 5 jaar heb je weer genoeg gespaard om een 2e huis te kopen, terwijl je 25 miljoen nog steeds behouden blijft. Na 30 jaar heb je een huis of 5 om te verhuren. Goed plan?
Dat is echt het meest achterlijke plan dat ik ooit gehoord heb.quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:37 schreef darkie_blue het volgende:
Het eerste jaar niets uitgeven. Rente opbouwen (450k netto per jaar) Dan hypotheek aanvragen a 700.000 om een huis te kopen. Dit in 10 jaar tijden aflossen (70k/jaar + rente). De volgende jaren heb je 450K -70K te besteden. De helft ervan sparen (200k). De rest uitgeven. Na 5 jaar heb je weer genoeg gespaard om een 2e huis te kopen, terwijl je 25 miljoen nog steeds behouden blijft. Na 30 jaar heb je een huis of 5 om te verhuren. Goed plan?
slecht plan, zodra het huis volledig is afbetaald ga je er belastingtechnisch op achteruit.quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:37 schreef darkie_blue het volgende:
Maar financieel ga je er wel op vooruit, nooit bedacht zekerquote:Op donderdag 10 juli 2008 18:28 schreef RSie het volgende:
[..]
slecht plan, zodra het huis volledig is afbetaald ga je er belastingtechnisch op achteruit.
ook zal je over de 25 mln vermogensbelasating moeten gaan betalen na het eerste jaar.
25 miljoen winnen en dan een jaar lang niks uitgeven, jij bent zeker gestoord?quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:37 schreef darkie_blue het volgende:
Tja, maar ja, als jij de beschikking hebt over 25 miljoen euro zul je waarschijnlijk toch wel iets ruimer willen leven dan modaalquote:Op donderdag 10 juli 2008 18:28 schreef RSie het volgende:
maar ja,.. op zich is die 25mln al meer dan genoeg om de rest van je leven geen ruk uit te voeren. modaal inkomen ligt rond de 30.000 bruto per jaar en daar kan je je dus al mee redden in theorie.
Mooi! Ik ben namelijk de Pausquote:
Super plan ja, als je over tig jaar onder de grond ligt heb je nog mooi 25 miljoen op de bank staan en toch nog net boven de Balkenende norm geleefd!quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:37 schreef darkie_blue het volgende:
euhm.,.. loten kopen voor de trekking van Augustus en hopen dat je dan een andere leuke prijs wint!quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:35 schreef shroomer het volgende:
Hebben jullie nog tips voor me mocht het nou onverhoopt zo zijn dat ik die 25 miljoen niet win vanavond?
Ik bedoel dan sta je toch mooi zuur te kijken
dat worden ook dwergjes?quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:49 schreef zweefbij het volgende:
En neem dan een zooi dwerggeitjes, hangbuikzwijntjes van die dwergpaardjes en neem personeel in dienst
Geef het nou niet allemaal in 1 keer uit. Wees verstandig en praat eerst met de financieel adviseur!quote:
Als het waar is: familie in Leeuwarden? En gefeliciteerd!quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:32 schreef Edwinuss het volgende:
niet te geloven, mijn oom heeft het gewoon gewonnen. Wat een held. Zijn naam is dik melein!
Dik Melein he?quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:32 schreef Edwinuss het volgende:
niet te geloven, mijn oom heeft het gewoon gewonnen. Wat een held. Zijn naam is dik melein!
ho, wacht ik heb ook nog een vijandquote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:14 schreef PDOA het volgende:
[..]
Dik Melein he?
Effe een busje regelen, wat touw, ductape... Ik ben binnenkort rijk!
quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:32 schreef Edwinuss het volgende:
als ik de berichten mag geloven heeft de heer Melein zijn geld nog niet geincasseerd.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:14 schreef PDOA het volgende:
[..]
Dik Melein he?
Effe een busje regelen, wat touw, ductape... Ik ben binnenkort rijk!
ik wou hier gaan reageren "die bestaan helemaal niet". Maar ik las dan ook suprise menuquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:11 schreef Fok_Fok het volgende:
een supersize mcdonald's menu bestellen (y)
ja, das ehm... kut.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:12 schreef Arclight-S het volgende:
Je zal maar onderweg zijn om je prijs te claimen en dan verongelukken!
Voor 25 miljoen wil McDonalds vast ook wel een surprise menu in elkaar zetten.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik wou hier gaan reageren "die bestaan helemaal niet". Maar ik las dan ook suprise menu
Of het staatslot kwijtrakenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:12 schreef Arclight-S het volgende:
Je zal maar onderweg zijn om je prijs te claimen en dan verongelukken!
Dan komt Ronald McDonald wel voor je strippen denk ikquote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Voor 25 miljoen wil McDonalds vast ook wel een surprise menu in elkaar zetten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |