Als het waar is: familie in Leeuwarden? En gefeliciteerd!quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:32 schreef Edwinuss het volgende:
niet te geloven, mijn oom heeft het gewoon gewonnen. Wat een held. Zijn naam is dik melein!
Dik Melein he?quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:32 schreef Edwinuss het volgende:
niet te geloven, mijn oom heeft het gewoon gewonnen. Wat een held. Zijn naam is dik melein!
ho, wacht ik heb ook nog een vijandquote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:14 schreef PDOA het volgende:
[..]
Dik Melein he?
Effe een busje regelen, wat touw, ductape... Ik ben binnenkort rijk!
quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:32 schreef Edwinuss het volgende:
als ik de berichten mag geloven heeft de heer Melein zijn geld nog niet geincasseerd.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:14 schreef PDOA het volgende:
[..]
Dik Melein he?
Effe een busje regelen, wat touw, ductape... Ik ben binnenkort rijk!
ik wou hier gaan reageren "die bestaan helemaal niet". Maar ik las dan ook suprise menuquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:11 schreef Fok_Fok het volgende:
een supersize mcdonald's menu bestellen (y)
ja, das ehm... kut.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:12 schreef Arclight-S het volgende:
Je zal maar onderweg zijn om je prijs te claimen en dan verongelukken!
Voor 25 miljoen wil McDonalds vast ook wel een surprise menu in elkaar zetten.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik wou hier gaan reageren "die bestaan helemaal niet". Maar ik las dan ook suprise menu
Of het staatslot kwijtrakenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:12 schreef Arclight-S het volgende:
Je zal maar onderweg zijn om je prijs te claimen en dan verongelukken!
Dan komt Ronald McDonald wel voor je strippen denk ikquote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Voor 25 miljoen wil McDonalds vast ook wel een surprise menu in elkaar zetten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |