Jullie positieve reacties op mijn aanwezigheid. Af en toe zitten jullie gewoon een beetje met mij te dollen. Maar dat heb ik wel door hoorquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En op basis van welke gegevens trek jij die conclusie?
Positieve reacties? Volgens mij is er je meerdere malen verzocht om normaal te reageren. Wat doe je met die "positieve reacties" dan?quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:57 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Jullie positieve reacties op mijn aanwezigheid. Af en toe zitten jullie gewoon een beetje met mij te dollen. Maar dat heb ik wel door hoor
quote:
Ow zijn aanwezigheid zal mij werkelijk aan mijn anus kunnen oxideren.quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:09 schreef Sgele het volgende:
Je zegt 1x goeiemorgen en de wereldvrede is meteen in stand gebracht...
Je weet toch Beller
Meuningquote:
Tja, maar het heeft gewoon geen zin om het tegen die gast te zeggen want hij heeft gewoon stront cactussen in z'n ogenquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ow zijn aanwezigheid zal mij werkelijk aan mijn anus kunnen oxideren.
Maar bedoel als zelfs Smokez het aangeeft, wow... dan is het wel heftug![]()
En ik weetsch
Uitstekend observatie verslag!quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tja, maar het heeft gewoon geen zin om het tegen die gast te zeggen want hij heeft gewoon stront cactussen in z'n ogen
Haaai damequote:Op donderdag 10 juli 2008 11:19 schreef Leanne het volgende:
mogge mensen![]()
* Leanne komt weer eens ff een kijkje nemen hier
Hoi belquote:
Wat gek zeg...daar hebben wij nou NOOIT geen last vanquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:27 schreef Leanne het volgende:
[..]
- ik-heb-alleen-maar-zin-om-onnuttige-dingen-te-doen-dag
jaah goed hoorquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:28 schreef Leanne het volgende:
Hey Sgele, Hey TripackAlles goed met jullie?
Haaaiquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:27 schreef Leanne het volgende:
[..]
Hoi bel![]()
Het gaat goed, maar ik heb vandaag een - ik-heb-alleen-maar-zin-om-onnuttige-dingen-te-doen-dag
Wat vind jij, dat kan toch wel een keertje?
![]()
& Hoest met u?
Onzin en relaties&psychologie gedoe zit een straatje verder opquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:50 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Het doet me gewoon goed dat jullie mij zo snel in de armen hebben gesloten. Ik ben zelfs licht geëmotioneerd
moggel lynquote:
Shoppen, sim-pelquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:40 schreef Leanne het volgende:
Eeehh ik denk dat jullie daar wel last van hebben, vandaar dit topic![]()
Tja, het is dat gevoel van: eigenlijk zou ik heel veel kunnen doen: dat scheelt me straks weer, anderzijds: het regent en ik zit thuis en ik heb ook de mogelijkheid om met me zus te gaan shoppen vanmiddag![]()
hmmm...decisions.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |