Dat is idd te hopen secunda. Ik weet niet of, wanneer Joran iets overkomt, de waarheid ooit nog boven water zal komen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:10 schreef secunda het volgende:
[..]
Misschien heb je gelijk Johan555.
Wij zijn er niet bij geweest. Jij heb een ander idee erover.
Ik zal de Kalpoe's verder laten rusten want het geeft alleen maar irritaties.
Missschien komt de waarheid nog eens boven tafel. Laten we het hopen.
beetje tegengewicht mag heus wel hoor secundaquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:10 schreef secunda het volgende:
[..]
Misschien heb je gelijk Johan555.
Wij zijn er niet bij geweest. Jij heb een ander idee erover.
Ik zal de Kalpoe's verder laten rusten want het geeft alleen maar irritaties.
Missschien komt de waarheid nog eens boven tafel. Laten we het hopen.
vermist zou ook nog kunnenquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:28 schreef bastibro het volgende:
[..]
Ik schat zo in dat het leven van Joran wel eens zou kunnen eindigen binnen een jaar.
een tunnelvisie heb je nooit alleen johanquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:41 schreef johan555 het volgende:
Ik heb helemaal geen tunnelvisie duikkie
Zal mij echt een worst wezen wie wat gedaan heeft Als de waarheid maar boven tafel komt !
En als je het gedaan hebt zeg het gewoon als je een kerel ben en dan krijg je er straf voor .Klaar!
Deze zaak kost Aruba miljoenen $ aan inkomsten en dat gaat nog veel erger worden ,
als de boycot in heel Amerika doorgezet gaat worden .En als alle gouveneurs de mensen gaan oproepen tot een boycot van Aruba .(70% van de toeristen zijn Amerikanen)
Als deze zaak niet opgelost wordt zal het op de lange duur lijden tot een verloedering van heel Aruba .
Wat ik ook zorgelijk vind in deze zaak is de rol van Jusitie,regering ,en de toeristen industrie
weleens van de Aruba Promise gehoord ?
Dat is een speciaal training programma voor mensen die werkzaam zijn of belang hebben
in de toeristen industrie .
Ze krijgen instructies om alle negatieve publiciteit de kop in te drukken en daar hoort dus trollen op
reisforums en andere forums etc ook bij .
Aruba moet weer zo snel mogelijk "One Happy Island."worden dan vullen zij hun zakken weer .
water naar de zee dragenquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:32 schreef johan555 het volgende:
Het gaat niet slecht met Aruba zolang Nederland er giga veel geld in blijft pompen
Dat mag van mij stoppen ,want geld stoppen in een corrupt land is hetzelfde als in een
mandje melken (oud boeren gezegde )
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:57 schreef duikkie het volgende:
dit zag ik ergens in een tijdslijn maar dit kan toch haast niet ???
May 29 - ~4:40 pm – Paulus arrives back in Aruba from trip to the NL
Depart:............. 12:40 pm Amsterdam, Holland
Carrier/Flight:.... KLM flight # 0785 / 9H 2964
Equip:............... 747/AT4
Freq:................. Sunday
Stop/Connection to Aruba:.... A57/Curacao 4:20 PM
Trip Time:......... 16:00 hours
May 29 – 5:00 pm – reported start of Texas Hold ‘Em tournament in which, Joran, Paulus & the Twitty twins participate
de vliegtijd is 10 uur toch ???
de paulus was ook in nederland, dat mag natuurlijk, maar was anita dan al hier ???
maar nog even los daarvan paulus komt dus om 4:20 aan ??
en gaat dan gelijk gokken om 5 pm , wat zijn dat voor boven natuurlijke mensen, of gok verslaafde.
ik zou een beetje moe zijn hoor, jetleg misschien ook wel
waarom zou een alibi om 325 deepak slecht uitkomen ?? hiermee kan deepak toch aantonen dat hij thuis was van 1:50 tot zeker 3:25, hij heeft zo meer alibi dan zijn broer satisch hoorquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:37 schreef bastibro het volgende:
3:25 am: Deepak sends message to Joran. Message says: Anyways nice to hear you are home I will talk to you tomorrow I am going to bed (CRD)
3:25 am: Deepak sends message to Joran. Message says: Take care (CRD
Dan zou Joran Dirtpak dus geholpen hebben aan een alibi, terwijl dat Dirtpak juist slecht uit zou komen.
Of begrijp ik je nou verkeerd?
Van het strand naar vdS home is trouwens ruim 20 min lopen(met shoes on)![]()
schoenen halen die niet eens op het strand zijn achtergelaten is zeker gekkewerkquote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:35 schreef johan555 het volgende:
Ik heb de route bekeken van het strand naar Joran's huis
Als je weet dat je naar huis moet lopen en dan stukjes kan afsnijden (dus niet over de weg )
dan loop je daar over een zeer rotsachtige bodem .
Met die wetenschap dat te gaan doen en om zo snel mogelijk thuis te zijn vergeet je Echt je schoenen niet hoor. Dus aan dat verhaal zit iets Krom's
Ook dat Deepak wel even de schoenen zou gaan halen van het strand ,denk je nou echt dat
dat Deepak even 20 a 30 km gaat rijden voor Joran;s Gymschoenen??????????
Van Deepak naar joran's huis is hemelsbreed 6 km
het schoenen verhaal is vreemd , net zoals de rondjes rond CNC doe je ook niet ook de bekkers weggooien 2 of 1quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:58 schreef bastibro het volgende:
Joran tells Satish what happened on the beach and Satish repeats "Fuck that bitch". Joran tells Satish that he will go to school in the morning and then look for his shoes after he goes to the Raquet Club. When they arrive at Joran's home Satish says not to worry, he will go and pick up Joran's shoes. Joran tells Satish where he left them, and Satish drives off (DZNH).
Volgens Joran`s leugenboekje was het S die zijn k-swiss wel even zou halen
Dat hij lopend op blote voeten naar huis is gegaan geloof ik helemaal niks van!
In een van de twee versies die hij PvdE verteld heeft hij die schoenen gewoon nog(overboord).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |