abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 juli 2008 @ 21:28:49 #126
207372 bastibro
I`ll get there
pi_60174967
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 21:10 schreef secunda het volgende:

[..]

Misschien heb je gelijk Johan555.

Wij zijn er niet bij geweest. Jij heb een ander idee erover.
Ik zal de Kalpoe's verder laten rusten want het geeft alleen maar irritaties.

Missschien komt de waarheid nog eens boven tafel. Laten we het hopen.
Dat is idd te hopen secunda. Ik weet niet of, wanneer Joran iets overkomt, de waarheid ooit nog boven water zal komen.
Ik schat zo in dat het leven van Joran wel eens zou kunnen eindigen binnen een jaar.
pi_60175184
Volgens mij moeten ze een keer aan de leugendetector
Of een keer wat zeggen als ze door de politie verhoord worden en niet hun Klep houden ,dat is Laf !
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_60175234
het blijft gewoon kleven aan deze drie jongens , zolang het raadsel niet is opgelost, of de kalpoe's en of joran nou onschuldig zijn of niet. het is aan hun om deze zaak tot een einde te brengen zodat ze weer een normaal leven kunnen leiden.

ze verpesten het dus helemaal zelf
pi_60175348
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 21:10 schreef secunda het volgende:

[..]

Misschien heb je gelijk Johan555.

Wij zijn er niet bij geweest. Jij heb een ander idee erover.
Ik zal de Kalpoe's verder laten rusten want het geeft alleen maar irritaties.

Missschien komt de waarheid nog eens boven tafel. Laten we het hopen.
beetje tegengewicht mag heus wel hoor secunda , niet zo gauw laten ompraten , voordat je het weet hebben we hier een tunnel visie te pakken
  donderdag 17 juli 2008 @ 21:53:18 #130
207372 bastibro
I`ll get there
pi_60175502
Het huis van S Croes (18 juni 2005)

pi_60176511
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 21:28 schreef bastibro het volgende:

[..]

Ik schat zo in dat het leven van Joran wel eens zou kunnen eindigen binnen een jaar.
vermist zou ook nog kunnen , kijken hoeveel invloed de vader en moeder van der sloot hebben bij de arubaanse en nederlandse regering
pi_60176652
Ik heb helemaal geen tunnelvisie duikkie
Zal mij echt een worst wezen wie wat gedaan heeft Als de waarheid maar boven tafel komt !
En als je het gedaan hebt zeg het gewoon als je een kerel ben en dan krijg je er straf voor .Klaar!
Deze zaak kost Aruba miljoenen $ aan inkomsten en dat gaat nog veel erger worden ,
als de boycot in heel Amerika doorgezet gaat worden .En als alle gouveneurs de mensen gaan oproepen tot een boycot van Aruba .(70% van de toeristen zijn Amerikanen)
Als deze zaak niet opgelost wordt zal het op de lange duur lijden tot een verloedering van heel Aruba .
Wat ik ook zorgelijk vind in deze zaak is de rol van Jusitie,regering ,en de toeristen industrie
weleens van de Aruba Promise gehoord ?
Dat is een speciaal training programma voor mensen die werkzaam zijn of belang hebben
in de toeristen industrie .
Ze krijgen instructies om alle negatieve publiciteit de kop in te drukken en daar hoort dus trollen op
reisforums en andere forums etc ook bij .
Aruba moet weer zo snel mogelijk "One Happy Island."worden dan vullen zij hun zakken weer .

[ Bericht 1% gewijzigd door johan555 op 17-07-2008 23:05:57 ]
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_60177451
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 22:41 schreef johan555 het volgende:
Ik heb helemaal geen tunnelvisie duikkie
Zal mij echt een worst wezen wie wat gedaan heeft Als de waarheid maar boven tafel komt !
En als je het gedaan hebt zeg het gewoon als je een kerel ben en dan krijg je er straf voor .Klaar!
Deze zaak kost Aruba miljoenen $ aan inkomsten en dat gaat nog veel erger worden ,
als de boycot in heel Amerika doorgezet gaat worden .En als alle gouveneurs de mensen gaan oproepen tot een boycot van Aruba .(70% van de toeristen zijn Amerikanen)
Als deze zaak niet opgelost wordt zal het op de lange duur lijden tot een verloedering van heel Aruba .
Wat ik ook zorgelijk vind in deze zaak is de rol van Jusitie,regering ,en de toeristen industrie
weleens van de Aruba Promise gehoord ?
Dat is een speciaal training programma voor mensen die werkzaam zijn of belang hebben
in de toeristen industrie .
Ze krijgen instructies om alle negatieve publiciteit de kop in te drukken en daar hoort dus trollen op
reisforums en andere forums etc ook bij .
Aruba moet weer zo snel mogelijk "One Happy Island."worden dan vullen zij hun zakken weer .
een tunnelvisie heb je nooit alleen johan , gaat denk ik niet zo slecht met aruba, alleen het rechtsysteem krijg flink wat klappen. men vraagt zich over het algemeen af "hoe is het mogelijk !!! dat "en vul hier maar de vele rare dingen in. er zijn veel misser begaan en gevechten tussen bepaalde overheids organen . dat is niet goed voor de beeld vorming. mensen gaan toch wel op vacantie ook al weet men nu dat je niet zoveel moet vertrouwen op de politie daar, maar in derde wereld landen is het niet anders.
pi_60177792
Het gaat niet slecht met Aruba zolang Nederland er giga veel geld in blijft pompen
Dat mag van mij stoppen ,want geld stoppen in een corrupt land is hetzelfde als in een
mandje melken (oud boeren gezegde )
pi_60180708
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 23:32 schreef johan555 het volgende:
Het gaat niet slecht met Aruba zolang Nederland er giga veel geld in blijft pompen
Dat mag van mij stoppen ,want geld stoppen in een corrupt land is hetzelfde als in een
mandje melken (oud boeren gezegde )
water naar de zee dragen , is dat niet bekender gaat ook makkelijker voor staten met veel kust zoals aruba en nederland.

ik geloof niet dat aruba corrupter is dan nederland hoor, het is kleiner dan valt het misschien eerder op , maar in nederland wordt ook veel afgedekt hoor. men wil het gewoon niet toegeven maar als in nederland een familie lid over de streep gaat , wordt het ook meestal niet opgeschreven en is het bij toeval dat de media erachter komt. zo ook de zaak holloway, ging lang goed totdat joran net iemand trof waarvan de ouders net iets meer hadden dan de gemiddelde americaan. de vermissing van natalee had gewoon het verhaal moeten zijn van een meisje dat na het uitgaan netjes was afgezet door drie jongens , zelfs de hotelkamer die nacht nog open maakte en omdat haar kamer aan het strand lag zo vermist was. DAT HAD HET VERHAAL MOETEN ZIJN. maar door invloed van buiten af geloofde men deze uitleg niet. en toen begon het gedonder
pi_60181778
dit zag ik ergens in een tijdslijn maar dit kan toch haast niet ???

May 29 - ~4:40 pm – Paulus arrives back in Aruba from trip to the NL
Depart:............. 12:40 pm Amsterdam, Holland
Carrier/Flight:.... KLM flight # 0785 / 9H 2964
Equip:............... 747/AT4
Freq:................. Sunday
Stop/Connection to Aruba:.... A57/Curacao 4:20 PM
Trip Time:......... 16:00 hours

May 29 – 5:00 pm – reported start of Texas Hold ‘Em tournament in which, Joran, Paulus & the Twitty twins participate

de vliegtijd is 10 uur toch ???

de paulus was ook in nederland, dat mag natuurlijk, maar was anita dan al hier ???
maar nog even los daarvan paulus komt dus om 4:20 aan ??
en gaat dan gelijk gokken om 5 pm , wat zijn dat voor boven natuurlijke mensen, of gok verslaafde.
ik zou een beetje moe zijn hoor, jetleg misschien ook wel
pi_60181987
en wat is dit ?? natalee had toch geen telefoon bij . dus met welk telefoon(nummer) is dat dan gebeld ??

May 30 - ~3:00 AM – Natalee reportedly made a phone call to a MB kid in which a voice is heard to ask “Are you calling home?” Call not heard until that afternoon by MB kid.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 14:15:25 #138
207372 bastibro
I`ll get there
pi_60189182
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 08:57 schreef duikkie het volgende:
dit zag ik ergens in een tijdslijn maar dit kan toch haast niet ???

May 29 - ~4:40 pm – Paulus arrives back in Aruba from trip to the NL
Depart:............. 12:40 pm Amsterdam, Holland
Carrier/Flight:.... KLM flight # 0785 / 9H 2964
Equip:............... 747/AT4
Freq:................. Sunday
Stop/Connection to Aruba:.... A57/Curacao 4:20 PM
Trip Time:......... 16:00 hours

May 29 – 5:00 pm – reported start of Texas Hold ‘Em tournament in which, Joran, Paulus & the Twitty twins participate

de vliegtijd is 10 uur toch ???

de paulus was ook in nederland, dat mag natuurlijk, maar was anita dan al hier ???
maar nog even los daarvan paulus komt dus om 4:20 aan ??
en gaat dan gelijk gokken om 5 pm , wat zijn dat voor boven natuurlijke mensen, of gok verslaafde.
ik zou een beetje moe zijn hoor, jetleg misschien ook wel

Lijkt me wel heel sterk allemaal duikkie
Ma vdS kwam op woensdag terug.
Waar heb je dat nu weer vandaan gevist?
pi_60189556
BEWIJZEN EN BRON DUIKKIE !!!! HaHa
pi_60189646
hieronder de link bastibro , deze timeline zal wel niet kloppen, maar het gaat mij om de gevens en 12:40 pm kan ook wel am zijn. maar hoe komen mensen erbij om zoiets in een timeline te zetten , zo ook in deze timeline dat de jongere broers mee waren.

je wordt gek van de onlogisch desinfo

verder weet iemand een site die looptijden van joran van strand naar huis aangeeft, volgens mij is het wel allemaal onderzocht door de politie. maar hebben ze het echt gelopen ??? met en zonder schoenen.

joran belde om 2:40 deepak dat hij aan het lopen was, er wordt verteld dat het maar tien minuten lopen is ??? laten we nu 20 minuten nemen voor au, au blootte voeten dat is dan 3:00 !!! heeft Joran dan gladiolen in ontvangst genomen in de montange buurt ofzo ??? hij belde (sms bericht) pas om 3:15. waar zat die joran al die tijd ???

hier de link wel bekend denk ik :
http://www.scrux.com/discuss/viewtopic.php?t=696&sid=b091ea052e04da0f2459f3ab26b3de87
pi_60189984
Amsterdam - Schiphol (AMS) Naar Aruba - Reina Beatrix (AUA).
vrijdag, juli 25, 2008 - donderdag, juli 31, 2008

vr za zo ma di wo do Vertrek om Aank./ om Vlucht Uitg. St Reis-
25 26 27 28 29 30 31 trans. door op tijd
AMS 14:35 AUA 20:00 KL769 KL 1 11:25
AMS 14:35 AUA 20:00 KL765 KL 1 11:25
AMS 15:50 AUA 19:40 KL733 KL 0 9:50
AMS 14:10 AUA 18:25 MP665 MP 0 10:15

reistijd dus tussen de 10 en 11 1/2 uur , helaas kan ik mei 2009 nog niet boeken maar ik mag aannemen ongeveer hetzelfde kl nummer dus 12:40 zou wel kunnen maar aankomen he

hoe zit het met de locale tijd ?? hoeveel uur vroeger -6 ?? of 5 in mei ???

12:40+11:25-6=18:00 uur
12:40+9:50-6=16:30

van het vliegveld wel bellen naar de gokhal dat je eraan komt

[ Bericht 7% gewijzigd door duikkie op 18-07-2008 14:53:53 ]
pi_60191838
heb weer wat

deze wel bekende zin :

3:13 am: Joran sends Deepak a text message saying: "Hey Swa, thanks, I am home now, I will see you tomorrow" (J 6/14, DZNH)

peter r de vriend vergruist deze zin , en zegt het is niet logisch dat je iemand een sms stuurt die je net heb afgezet.
ik ga het tegendeel proberen te motieveren

deepak zei dat hij niet voor niets achter de pc kroop om 1:50/2:00 am hij wachtte op bericht van joran dat hij veilig thuis was, deepak was ook al zo slim om te bedenken dat de computer afgetapt zou worden ook de telefoon.
OM 2:40 belde joran om hem op te halen !!! DIT KEER geeft deepak gehoor aan het gejammer van joran , rijdt naar joran en haalt hem op(2:50 am) , moppert wat over joran's blootte voeten en al het zand nu in de auto. om 3:00 zet joran af bij zijn huis, joran weet deepak doe er ongeveer 10 minuten over om thuis te zijn. om kwart over drie ( joran's mobiel loopt 2 minuten voor ) zend joran zijn sms een teken voor deepak om msn op te gaan. de sms is gelijk een alibi en plaatsbepaling. deepak vraagt op msn ben je daar om 3:25 am . het is moeilijk te bewijzen dat deepak zijn pc verlaten heeft zo om 2:00 am chatten om 2:40 telefoon en om 3:25 weer msn. maar als je alibi's aan het maken bent kan het allemaal net

dus ik daag een ieder uit dit te weerleggen ( ook PRDV )
  vrijdag 18 juli 2008 @ 19:37:17 #143
207372 bastibro
I`ll get there
pi_60195727
3:25 am: Deepak sends message to Joran. Message says: Anyways nice to hear you are home I will talk to you tomorrow I am going to bed (CRD)

3:25 am: Deepak sends message to Joran. Message says: Take care (CRD

Dan zou Joran Dirtpak dus geholpen hebben aan een alibi, terwijl dat Dirtpak juist slecht uit zou komen.
Of begrijp ik je nou verkeerd?

Van het strand naar vdS home is trouwens ruim 20 min lopen(met shoes on)
pi_60196741
Ik heb de route bekeken van het strand naar Joran's huis
Als je weet dat je naar huis moet lopen en dan stukjes kan afsnijden (dus niet over de weg )
dan loop je daar over een zeer rotsachtige bodem .
Met die wetenschap dat te gaan doen en om zo snel mogelijk thuis te zijn vergeet je Echt je schoenen niet hoor. Dus aan dat verhaal zit iets Krom's
Ook dat Deepak wel even de schoenen zou gaan halen van het strand ,denk je nou echt dat
dat Deepak even 20 a 30 km gaat rijden voor Joran;s Gymschoenen??????????
Van Deepak naar joran's huis is hemelsbreed 6 km
  vrijdag 18 juli 2008 @ 20:58:50 #145
207372 bastibro
I`ll get there
pi_60197089
Joran tells Satish what happened on the beach and Satish repeats "Fuck that bitch". Joran tells Satish that he will go to school in the morning and then look for his shoes after he goes to the Raquet Club. When they arrive at Joran's home Satish says not to worry, he will go and pick up Joran's shoes. Joran tells Satish where he left them, and Satish drives off (DZNH).

Volgens Joran`s leugenboekje was het S die zijn k-swiss wel even zou halen
Dat hij lopend op blote voeten naar huis is gegaan geloof ik helemaal niks van!
In een van de twee versies die hij PvdE verteld heeft hij die schoenen gewoon nog(overboord).

[ Bericht 8% gewijzigd door bastibro op 19-07-2008 00:48:16 ]
pi_60202709
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 19:37 schreef bastibro het volgende:
3:25 am: Deepak sends message to Joran. Message says: Anyways nice to hear you are home I will talk to you tomorrow I am going to bed (CRD)

3:25 am: Deepak sends message to Joran. Message says: Take care (CRD

Dan zou Joran Dirtpak dus geholpen hebben aan een alibi, terwijl dat Dirtpak juist slecht uit zou komen.
Of begrijp ik je nou verkeerd?

Van het strand naar vdS home is trouwens ruim 20 min lopen(met shoes on)
waarom zou een alibi om 325 deepak slecht uitkomen ?? hiermee kan deepak toch aantonen dat hij thuis was van 1:50 tot zeker 3:25, hij heeft zo meer alibi dan zijn broer satisch hoor

2:40 joran belt lopend deepak +20 minuten iets minder want was strand al niet meer dus voor 3:00 amis joran thuis. waarom dan wachten tot 3:13 met je sms ???? klopt toch ook niet

even een heel bizar idee je moet er maar opkomen. je snelheid van wandelen wordt langzamer als je een last bij je hebt.

joran was zwaar aan het ademen zei deepak in zijn verklarering wel nu ik ben eruit !!!!!!!!!!

JORAN LIEP MET NATALEE OP ZIJN RUG TERUG NAAR ZIJN HUISJE

dat verklaardt waarom de tijd langer was en hij zwaar ademde

( wordt tijd voor mijn boek : natalee over deknie )

[ Bericht 16% gewijzigd door duikkie op 19-07-2008 10:28:19 ]
pi_60202727
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 20:35 schreef johan555 het volgende:
Ik heb de route bekeken van het strand naar Joran's huis
Als je weet dat je naar huis moet lopen en dan stukjes kan afsnijden (dus niet over de weg )
dan loop je daar over een zeer rotsachtige bodem .
Met die wetenschap dat te gaan doen en om zo snel mogelijk thuis te zijn vergeet je Echt je schoenen niet hoor. Dus aan dat verhaal zit iets Krom's
Ook dat Deepak wel even de schoenen zou gaan halen van het strand ,denk je nou echt dat
dat Deepak even 20 a 30 km gaat rijden voor Joran;s Gymschoenen??????????
Van Deepak naar joran's huis is hemelsbreed 6 km
schoenen halen die niet eens op het strand zijn achtergelaten is zeker gekkewerk
pi_60202751
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 20:58 schreef bastibro het volgende:
Joran tells Satish what happened on the beach and Satish repeats "Fuck that bitch". Joran tells Satish that he will go to school in the morning and then look for his shoes after he goes to the Raquet Club. When they arrive at Joran's home Satish says not to worry, he will go and pick up Joran's shoes. Joran tells Satish where he left them, and Satish drives off (DZNH).

Volgens Joran`s leugenboekje was het S die zijn k-swiss wel even zou halen
Dat hij lopend op blote voeten naar huis is gegaan geloof ik helemaal niks van!
In een van de twee versies die hij PvdE verteld heeft hij die schoenen gewoon nog(overboord).

het schoenen verhaal is vreemd , net zoals de rondjes rond CNC doe je ook niet ook de bekkers weggooien 2 of 1

klink allemaal bizar
pi_60202797
nu even een hersenkraker voordat we gaan slapen , bij het gebouw waar deepak's auto is gefilmd ( bij CNC weg rijden STAAN 4 camera 's ????

wat zou de interval zijn ik mag aannemen dat er maar een band is, een snapshot van 15 seconden elke minuut ?? moet nog even opstoring verzocht kijken daarvoor,

als ze meer rondjes hebben gereden moet dat toch te zien zijn ???????, de andere camera's staan op de main street , is het onlogisch om aan te nemen dat daar ook enkele MB studenten op staan dan ??

die liepen links en rechts van de weg opweg naar bus station en deepak's auto aanhouden toch
pi_60215260
hier weer iets voor discussie ?? uit timeline holloway.com

Natalee says she saw sharks earlier in her trip (DZNH, 6/5/05 Deepak e-mail).

weten we van de MB studenten waar dat dan wel is , welke trip was dat en waar ??? volgens joran was natalee niet naar het lighthouse eerder geweest dus daar was de trip niet naar

maar stel natalee wou haaien zien , ze zegt ik heb ze eerder gezien , joran zegt geen haaien dan vraag je toch waar heb je ze dan gezien en geef. je orders aan de broers daarheen rijden ??

[ Bericht 0% gewijzigd door duikkie op 20-07-2008 00:36:13 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')