abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60171379
dubbel post sorry yvonne
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_60171416
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 18:35 schreef johan555 het volgende:

[..]

er niks mee te maken hebben ? waarom liegen ze dan alles bij elkaar ?
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_60171613
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 18:37 schreef johan555 het volgende:

[..]

ze hebben er allemaal wat mee te maken

deepak/satisch vervoer van slachtoffer
joran het achterlaten van een meisje ( dan wel of niet in nood)
paul van der sloot , het lekker tegenwerken van het onderzoek
anita van der sloot, man achterlaten die geen orde kan houden in huishouden
enz,enz vul zelf maar in ieder heeft zijn/haar eigen rol gespeeld
pi_60171855
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 17:37 schreef secunda het volgende:
@ Duikkie,
[..]

Nee natuurlijk maakt het niets uit of je broers en zussen hebt maar als je je vriend met een meisje achterlaat en hij belt je later op is het logisch dat Deepak zijn jongere broertje niet gaat wakker maken. Deepak wist toen toch nog niet dat Natalee verdwenen was?

En dat Satish vertelt wat Deepak zei is ook normaal. Joran had immers met Deepak gebeld en niet met Satish.
en wie gezegt dat dat satisch aan het slapen was en wie zegt dat deepak toen al niet wist van de mogelijke verdwijnen van een meisje. satisch en joran zouden zomaar met natalee's warme lichaam opweg kunnen zijn naar een klein bootje met zeil erover.

ik weet wel dat joran met deepak belde ( alhoewel naar de telefoon van deepak ) , maar als je toch iets verklaard doe je dat toch over je eigen handelen. anders zeg je toch vraag dat mijn broer maar ik was er niet bij, ik sliep !!! dat telkens volgens mijn broer deepak was dit dat enz,enz , bewijst alleen maar dat de zaak heel goed is doorgesproken. en aan zo'n verklaring heb je dan ook geen moer. snap ook niet waarom de politie hier niet ingreep, zo van satisch vertel nou zelf je verhaal eens en niet dat van je broer
pi_60172417
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 18:56 schreef duikkie het volgende:

[..]

en wie gezegt dat dat satisch aan het slapen was en wie zegt dat deepak toen al niet wist van de mogelijke verdwijnen van een meisje. satisch en joran zouden zomaar met natalee's warme lichaam opweg kunnen zijn naar een klein bootje met zeil erover.

ik weet wel dat joran met deepak belde ( alhoewel naar de telefoon van deepak ) , maar als je toch iets verklaard doe je dat toch over je eigen handelen. anders zeg je toch vraag dat mijn broer maar ik was er niet bij, ik sliep !!! dat telkens volgens mijn broer deepak was dit dat enz,enz , bewijst alleen maar dat de zaak heel goed is doorgesproken. en aan zo'n verklaring heb je dan ook geen moer. snap ook niet waarom de politie hier niet ingreep, zo van satisch vertel nou zelf je verhaal eens en niet dat van je broer
Satish vertelde hoe die nacht verlopen is, wat is daar nou zo gek aan?
Als ik de verklaringen lees, krijg ik echt de indruk dat die jongen erin zijn geluisd.
Ik denk dat de broertjes Joran eerst (op verzoek van Joran) wilden helpen (denkend dat Natalee wel weer zou opduiken) en dat ze vervolgens niet meer anders konden.
Als ze de waarheid hadden verteld had niemand ze geloofd toch?

Lag de boot aan wal? Steve vertelt aan Deepak dat hij moest werken en dat hij daarom niet naar de politie ging, omdat zijn baas anders zou merken dat hij niet gewerkt had. Als de boot aan wal lag, was Steve toch vrij die avond?

Deepak 9 juni
quote:
Ik moet justitie op de hoogte stellen dat ik een paar dagen geleden door een jongen genaamd Steve benaderd ben. Steve had tegen mij gezegd dat hij ons op 30 mei 2005 had gezien, toen wij het meisje in de nachtelijke uren hadden afgezet. Het telefoonnummer van Steve is ………
Deepak 10 juni 2008
quote:
Op uw vraag hoe ik aan zijn mobiele nummer kon kan ik u het volgende zeggen. Ik had hem voor zijn nummer gevraagd en had aan hem gezegd dat ik het aan de politie zou geven als ik in de problemen kom, zodat ze jou kunnen bellen.
Op uw vraag hoe het dan mogelijk is dat ik verklaar dat Steve twijfelt om naar de politie te gaan omdat hij bang is dat hij zijn baan zal verliezen maar dat hij op de bewuste dag naar Carlos @ Charlie ging dat een publiek plaats is en ook nog geeft hij mij zijn nummer nu zodat hij als getuige ontboden kan worden, kan ik u het volgende verklaren. Dat moet je aan hem vragen.
Op uw vraag of Steve Joran kent kan ik u het volgende verklaren. Steve kent Joran niet.
Speurhond Spike hoort een lintje te krijgen in plaats van van fraude beschuldigd te worden.
pi_60172632
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 19:20 schreef secunda het volgende:

[..]

Satish vertelde hoe die nacht verlopen is, wat is daar nou zo gek aan?
Als ik de verklaringen lees, krijg ik echt de indruk dat die jongen erin zijn geluisd.
Ik denk dat de broertjes Joran eerst (op verzoek van Joran) wilden helpen (denkend dat Natalee wel weer zou opduiken) en dat ze vervolgens niet meer anders konden.
Als ze de waarheid hadden verteld had niemand ze geloofd toch?

Lag de boot aan wal? Steve vertelt aan Deepak dat hij moest werken en dat hij daarom niet naar de politie ging, omdat zijn baas anders zou merken dat hij niet gewerkt had. Als de boot aan wal lag, was Steve toch vrij die avond?

Deepak 9 juni
[..]

Deepak 10 juni 2008
[..]

joran vertelt ook zo vaak wat er die avond gebeurt is , daar is ook niets gek aan toch
maar we blijven het oneens over de onschuld van de kalpoe's
vergeet gewoon alle verklaringen van die drie, het zit te goed in elkaar, zelfs deepak verklaart eens dat hij verbaast was dat ze bepaalde zaken niet konden terug halen op z'n pc. het was wel zijn bedoeling dat de politie het zou vinden !!!! kortom door het niet vinden van bepaalde documenten , werd het alibi zwakker wat deepak had uitgedacht, ook winsten van te voren dat alles afgeluisterd en getapt zou worden.

weet je hoe een bootje op strand ( vooral van vissers ) beveiligd is ??? dus niet he, je kan gewoon zo'n bootje pakken de motor starten als je er geen met roeispanen wilt zeilje erover en varen of roeien maar. ook andere boten zijn niet echt beveiligd
pi_60172768
Deepak/satisch vervoer van slachtoffer ?
Die hebben wel meer op hun geweten hoor dat gaat vanzelf uitkomen !
pi_60172810
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 19:32 schreef duikkie het volgende:

[..]

joran vertelt ook zo vaak wat er die avond gebeurt is , daar is ook niets gek aan toch
maar we blijven het oneens over de onschuld van de kalpoe's
vergeet gewoon alle verklaringen van die drie, het zit te goed in elkaar, zelfs deepak verklaart eens dat hij verbaast was dat ze bepaalde zaken niet konden terug halen op z'n pc. het was wel zijn bedoeling dat de politie het zou vinden !!!! kortom door het niet vinden van bepaalde documenten , werd het alibi zwakker wat deepak had uitgedacht, ook winsten van te voren dat alles afgeluisterd en getapt zou worden.

weet je hoe een bootje op strand ( vooral van vissers ) beveiligd is ??? dus niet he, je kan gewoon zo'n bootje pakken de motor starten als je er geen met roeispanen wilt zeilje erover en varen of roeien maar. ook andere boten zijn niet echt beveiligd
Ik geloof niet dat Natalee in zee gedumpt is.

Ik geloof ook niet dat Natalee pas de volgende dag van de plek waar het gebeurd is verwijderd is.
Zo gek zijn ze ook weer niet. Als de plek waar het gebeurd is huize VdS was (wat er, gezien de diverse malen weigering van onderzoek daar, dik in zit) zal Natalee's lichaam wel dezelfde nacht daar zijn weggehaald.

Het was ook erg druk's nachts in huize VdS.
Speurhond Spike hoort een lintje te krijgen in plaats van van fraude beschuldigd te worden.
pi_60173035
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 19:39 schreef johan555 het volgende:
Deepak/satisch vervoer van slachtoffer ?
Die hebben wel meer op hun geweten hoor dat gaat vanzelf uitkomen !
quote:
Hoofdofficier van justitie Hans Mos moest glimlachen toen hem tijdens een persconferentie werd gevraagd naar de huidige status van de uit Suriname afkomstige Kalpoe-broers. ,,Ik denk dat zij dat met groot plezier hebben aangehoord.’’ Of dat werkelijk zo is, is onbekend, want de broers en hun advocaat lijken wel ondergedoken. Mos liet er echter geen twijfel over bestaan dat ze sinds 18 december 2007 verdachte-af zijn.
http://www.ad.nl/holloway(...).ece?pageNavType=all
pi_60173108
quote:
er zijn helemaal geen verdachten meer in deze zaak .

bijkomstig is dat het plubliek al een oordeel heeft gevormd

[ Bericht 0% gewijzigd door duikkie op 17-07-2008 20:06:01 ]
pi_60173337
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 19:41 schreef secunda het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat Natalee in zee gedumpt is.

Ik geloof ook niet dat Natalee pas de volgende dag van de plek waar het gebeurd is verwijderd is.
Zo gek zijn ze ook weer niet. Als de plek waar het gebeurd is huize VdS was (wat er, gezien de diverse malen weigering van onderzoek daar, dik in zit) zal Natalee's lichaam wel dezelfde nacht daar zijn weggehaald.

Het was ook erg druk's nachts in huize VdS.
je moet dat weigeren van huize VDS toch anders zien hoor, meneer was aankomend rechter was meer voor de eer dat daar niet gezocht mocht worden. als natalee daar geweest was en verbleven dan was dat ook op later tijdstip wel uitgekomen, het verbaast me ook dat joran zegt langst zijn huis met natalee te zijn geweest en dat de kalpoes dat echt weigeren te verklaren. en zo moeilijk is deze leugen nou ook weer niet , de leugen bij het hotel zat moeilijker in elkaar. deepak/satisch konden zo verklaren ja hoor we zijn bij joran's huis geweest en joran en natalee hebben we daar achtergelaten. twee getuigen die dat glad hard kunnen verklaren tegen joran die zegt nee hoor niet afgezet !!! ik mag de kalpoe's niet adviezen maar ik zou het zo aanpakken met een vriend als joran.
pi_60173347
[quote]Op donderdag 17 juli 2008 19:54 schreef duikkie het volgende:

[..]

bijkomstig is dat het plubliek al een ordeel heeft gevormd
[/quot

Welk publiek?
pi_60173409
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 20:05 schreef secunda het volgende:
[quote]Op donderdag 17 juli 2008 19:54 schreef duikkie het volgende:

[..]

bijkomstig is dat het plubliek al een ordeel heeft gevormd
[/quot

Welk publiek?
een ieder die deze zaak volgt , peter r de vries hidden tapes heeft gezien , half america ??? of heel
iedereen in aruba/nederland
pi_60173450
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 20:04 schreef duikkie het volgende:

[..]

je moet dat weigeren van huize VDS toch anders zien hoor, meneer was aankomend rechter was meer voor de eer dat daar niet gezocht mocht worden. als natalee daar geweest was en verbleven dan was dat ook op later tijdstip wel uitgekomen, het verbaast me ook dat joran zegt langst zijn huis met natalee te zijn geweest en dat de kalpoes dat echt weigeren te verklaren. en zo moeilijk is deze leugen nou ook weer niet , de leugen bij het hotel zat moeilijker in elkaar. deepak/satisch konden zo verklaren ja hoor we zijn bij joran's huis geweest en joran en natalee hebben we daar achtergelaten. twee getuigen die dat glad hard kunnen verklaren tegen joran die zegt nee hoor niet afgezet !!! ik mag de kalpoe's niet adviezen maar ik zou het zo aanpakken met een vriend als joran.
@ Duikkie,

Als er die nacht daar iets met Natalee is gebeurd, heb je grote kans dat daarvan in de eerste weken erna nog wel sporen van zijn te vinden.

Jaren later is die kans natuurlijk wel klein geworden, dat wel.

Weet je zeker dat meneer ten tijde van de verdwijning nog steeds rechter in opleiding was?
pi_60173524
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 20:08 schreef duikkie het volgende:

[..]

een ieder die deze zaak volgt , peter r de vries hidden tapes heeft gezien , half america ??? of heel
iedereen in aruba/nederland
Ik heb Peter R. na de Joran tape in een Amerikaans interview horen zeggen dat hij, ik meen op basis van de opgenomen tapes, denkt dat de Kalpoe broertjes erin zijn geluisd. Als ik het interview vind, plaats ik het wel.

Niet iedereen in Nederland denkt dat de Kalpoe's schuldig zijn hoor!
pi_60173725
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 20:13 schreef secunda het volgende:

[..]

Ik heb Peter R. na de Joran tape in een Amerikaans interview horen zeggen dat hij, ik meen op basis van de opgenomen tapes, denkt dat de Kalpoe broertjes erin zijn geluisd. Als ik het interview vind, plaats ik het wel.

Niet iedereen in Nederland denkt dat de Kalpoe's schuldig zijn hoor!
nee de kalpoe's niet , maar joran die hangt hoor, verder is er een nedelands gezegde . waar rook is is vuur, als je echt alleen taxi bent , ga je niet liegen, je kan ook gewoon zwijgen he , deden ze daarna ook heel vaak
pi_60173778
Je kan die 2 broertjes wel overal blijven verdedigen ,ik weet ook niet waarom je dat doet .
Maar er zijn nog vele onderzoeken gaande en de beide heren zijn nog steeds in de picture
Bovendien zal er vanuit Suriname wat info komen over de beide jongens,wacht maar af
En wat Hans Mos zegt : die zegt dat natuurlijk expres omdat ze dan fouten kunnen gaan maken ,praten !
pi_60173796
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 20:23 schreef duikkie het volgende:

[..]

nee de kalpoe's niet , maar joran die hangt hoor, verder is er een nedelands gezegde . waar rook is is vuur, als je echt alleen taxi bent , ga je niet liegen, je kan ook gewoon zwijgen he , deden ze daarna ook heel vaak
Ik ken dat gezegde wel. Je zou ook eens kunnen kijken waar de rookwolken vandaan komen.
pi_60173870
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 20:10 schreef secunda het volgende:

[..]

@ Duikkie,

Als er die nacht daar iets met Natalee is gebeurd, heb je grote kans dat daarvan in de eerste weken erna nog wel sporen van zijn te vinden.

Jaren later is die kans natuurlijk wel klein geworden, dat wel.

Weet je zeker dat meneer ten tijde van de verdwijning nog steeds rechter in opleiding was?
kortom de kalpoe's moeten gewoon verklaren , de vorige verklaringen berusten niet geheel op de waarheid, maar nu zal ik de waarheid vertellen , we hebben natalee en joran afgezet bij kotje van joran, natalee viel en werd door joran opgerapt , daarna liep natalee zelfstandig naar joran's huisje en joran liep haar achterna.

toen reden we naar huis, en ging ik msn-en en satisch ging slapen. ik vertelde een vriend hoe ik joran en een meisje had afgezet en had aan joran gevraagd hoe komt dat meisje nou naar haar hotel, joran had gezegd ik vind wel een manier , enz,enz . op een gegeven moment wordt ik gebeld , joran verteld mij dat zijn vader het had ondekt en dat hij en natalee zijn gevlucht , zijn schoenen niet eens aan kon doen , door de woede uitval van pa !!! enz,enz . nog meer ???
pi_60174048
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 20:25 schreef johan555 het volgende:
Je kan die 2 broertjes wel overal blijven verdedigen ,ik weet ook niet waarom je dat doet .
Ik doe dat omdat ik de verklaringen heb gelezen en daarom denk dat ze onschuldig zijn.

Er zijn een paar onverklaarde zaken waar ik op probeer te wijzen. In plaats van dat dan te verklaren als jullie het zo zeker weten dat de broertjes schuldig zijn, ga je daar gewoon aan voorbij en roep je maar ongenuanceerd dat ze schuldig zijn, alleen omdat ze aanvankelijk gelogen hebben.

Ik vind mensen van het kaliber "eens een dief altijd een dief" sowieso een beetje dom, maar goed.
En liegen over iets, maakt je nog geen moordenaar.

Ik kan me vergissen natuurlijk.

Desalniettemin mag ik denken dat de broertjes onschuldig zijn. Ik hoef daar geen speciale reden voor te hebben Johan555. Tenslotte zijn ze ook geen verdachten.
pi_60174098
"kortom de kalpoe's moeten gewoon verklaren , de vorige verklaringen berusten niet geheel op de waarheid, maar nu zal ik de waarheid vertellen , we hebben natalee en joran afgezet bij kotje van joran, natalee viel en werd door joran opgerapt , daarna liep natalee zelfstandig naar joran's huisje en joran liep haar achterna".

Of, we hebben Joran en Natalee in dat straatje afgezet. Joran kan daarna alleen naar zijn huisadres zijn gegaan. Zo ver was dat niet.
Er kan ook afgesproken zijn dat Natalee en Joran daar opgepikt zouden worden door Daury.
pi_60174212
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 19:54 schreef duikkie het volgende:

[..]

bijkomstig is dat het plubliek al een oordeel heeft gevormd
quote:
Hoofdofficier van justitie Hans Mos moest glimlachen toen hem tijdens een persconferentie werd gevraagd naar de huidige status van de uit Suriname afkomstige Kalpoe-broers. ,,Ik denk dat zij dat met groot plezier hebben aangehoord.’’ Of dat werkelijk zo is, is onbekend, want de broers en hun advocaat lijken wel ondergedoken. Mos liet er echter geen twijfel over bestaan dat ze sinds 18 december 2007 verdachte-af zijn.
http://www.ad.nl/holloway(...).ece?pageNavType=all

@ Duikkie,

Ik weet niet of het je ontgaan is, maar Hans Mos zegt dit dus na de Joran tapes.
pi_60174234
Joran is nog steeds verdachte en ik heb begrepen dat, zolang het onderzoek loopt, de Kalpoe broers niets mogen zeggen.
pi_60174294
Oh hebben ze net na de verdwijning ook niet 2 totaal onschuldige donkere mannen aangewezen ?
Dat om zelf een alibi in elkaar te draaien en alle (denken ze ) sporen te wissen ?
Hebben ze Natalee niet met zachte dwang de auto ingeholpen ?
Hebben ze niet tijdens het hele onderzoek herhaaldelijk leugens verteld ?
Denk je nou echt dat ze van deze zaak verlost zijn ? nou echt niet !
Deze jongens hebben nog steeds iets verbergen .
pi_60174588
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 20:54 schreef johan555 het volgende:
Oh hebben ze net na de verdwijning ook niet 2 totaal onschuldige donkere mannen aangewezen ?
Dat om zelf een alibi in elkaar te draaien en alle (denken ze ) sporen te wissen ?
Hebben ze Natalee niet met zachte dwang de auto ingeholpen ?
Hebben ze niet tijdens het hele onderzoek herhaaldelijk leugens verteld ?
Denk je nou echt dat ze van deze zaak verlost zijn ? nou echt niet !
Deze jongens hebben nog steeds iets verbergen .
Misschien heb je gelijk Johan555.

Wij zijn er niet bij geweest. Jij heb een ander idee erover.
Ik zal de Kalpoe's verder laten rusten want het geeft alleen maar irritaties.

Missschien komt de waarheid nog eens boven tafel. Laten we het hopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')