abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60552465
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 11:30 schreef duikkie het volgende:
johan555 had jij iets gevonden over the audio tussen deepak en satisch ergens ??
van 23 augustus 2005 ???
heb je wel eens iets zien schrijven hierover echter document op internet kan ik niet vinden

Transcripts of Audio Recordings
Name: Transcript of an audio recording of a conversation between Deepak Kalpoe, Satish Kalpoe, and Joran van der Sloot
Date: 29 June 2005
Pages; 7
Writer/Initiator: Hanskoemar Mohan
Description: the recording was made while suspects were being transported to KIA (prison)
Responsive to Requests 3 and 53

Name: Transcript of an audio recording of a conversation between Deepak Kalpoe and Satish Kalpoe
Date: 23 August 2005
Pages: 12
Writerllnitiator: Ghrizantie Tromp
Description: the recording was made when the suspects were being transported to KIA (prison)
klopt duikkie dat is een gesprek opgenomen in de auto ,toen de 2 broertjes vervoerd werden vanaf de KiA naar huis .
joran was daar niet bij
Zal het opzoeken
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
  maandag 4 augustus 2008 @ 19:15:10 #227
207372 bastibro
I`ll get there
pi_60556222
Ik zou er een weddenschap op willen zetten dat uiteindelijk zal blijken dat Beth wel degelijk de waarheid heeft verteld en dat ze dus gewoon om 11:00 pm aankwamen.
Niet iedereen liegt ineens zoals J2K, pappie de psycho-neuroot zonder wroeging en de rest van de mededaders aan de verdwijning van Natalee!!
Zo`n papieren vod kan iedere papernerd in elkaar flansen toch.
pi_60591025
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 22:35 schreef duikkie het volgende:

[..]

how many calls did joran have between 2:40 and 3:15 ??? some lawer told three ??
hoeveel telefoontjes waren er nou tussen 2:40 en 3:15 , hier is ook verwaring over ??
No clue duikkie..I have seen nothing concrete about the calls made that day on the 30th from anyone except that call to Deepak..

I still believe that was a slip made by David Kock(Satish's Lawyer) when he said they stopped briefly at another bar after C&C.

David Kock
Birmingham News - Associated Press
June 9, 2005

Satish Kalpoe's attorney, David Kock, said his client told him that van der Sloot asked the Kalpoe brothers to pick him up Sunday night so he could meet up with Holloway and her classmates at Carlos'n Charlie's, a popular watering hole in the capital, Oranjestad.

They said they left the bar around 1:30 a.m. with van der Sloot and an intoxicated Holloway in the back seat, then stopped briefly at another restaurant about a block away before heading out of town, Kock said.

http://www.al.com/news/birminghamnews/index.ssf?/base/news/1118481459238090.xml&coll=2

http://gwinnettdailyonlin(...)FDAC4CA487F0C3448B.a

I am still interested in the cell phone that Sander Gottenbo's said was stolen that day and also the phone found by the lighthouse that was registered to PVDS. Anita VDS said it was Valentijns.

[ Bericht 21% gewijzigd door observer777 op 06-08-2008 09:31:52 ]
"I lied and that's the truth"--Joran Van Der Sloot--
pi_60624407
even los van deze zaak

ik hoorde dat de zaak met dat kleine meisje gesloten was door de portugese politie , en dat al de documenten van de politie besckibaar waren ????

was de zaak hollaway nou ook niet afgesloten door de arubaanse politie ?? , of modderen ze nog ergens ???
het zou wel leuk zijn dat alle documenten in deze zaak beschikbaar kwamen. het procesverbaal van joran 31/05/2005 zou helderheid opleveren hoe de poltie al op 31/05/2005 van de fishermans stop wist. verder alle gegeven over telefoon zou duidelijkheid geven over hoeveel calls en waarvan van de drie van 30 may tot 9 juni
pi_60625288
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 19:15 schreef bastibro het volgende:
Ik zou er een weddenschap op willen zetten dat uiteindelijk zal blijken dat Beth wel degelijk de waarheid heeft verteld en dat ze dus gewoon om 11:00 pm aankwamen.
Niet iedereen liegt ineens zoals J2K, pappie de psycho-neuroot zonder wroeging en de rest van de mededaders aan de verdwijning van Natalee!!
Zo`n papieren vod kan iedere papernerd in elkaar flansen toch.
even wat erbij hoort kan even niet aruba vinden maar hier voor venezuela de zons opkomst en zons ondergang
31 mei 2005 06:05 18:46 12h 41m 44s + 15s 12:26 78,5° 151,685

om 18:46 ging de zon dus al onder , dus een simpele vraag zou zijn geweest was het donker toen beth aankwam ?? volgens mij merk je dat heel goed in zulke gebieden gaat vrij rap: volgens gielen en docu landde ze dus om 18:46 nog net licht als het 18:46 gmt is is het pikke donker

maar ik ga uit van GMT tijd, wie weet dat ? wie is zo rijk dat hij wel eens papieren voor z'n privejet moet invullen op aruba airport ??
pi_60631975
Gielen omringt zich met vage typetjes daar voelt ze zich blijkbaar thuis
Halve penose en dat soort volk
petje was eerst T net of niemand dat doorheeft
dan krijg je dit soort reacties :

Bast stelt een hele normale vraag de reactie van petje is :
petje Says:
augustus 6th, 2008 at 0:50
@basti… Droom lekker verder he… ga iets zinnigs met je leven doen, joh.. je kent de zaak voor geen meter… kom hier ajb niet te vaak..
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_60632747
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 12:48 schreef duikkie het volgende:
even los van deze zaak

ik hoorde dat de zaak met dat kleine meisje gesloten was door de portugese politie , en dat al de documenten van de politie besckibaar waren ????

was de zaak hollaway nou ook niet afgesloten door de arubaanse politie ?? , of modderen ze nog ergens ???
het zou wel leuk zijn dat alle documenten in deze zaak beschikbaar kwamen. het procesverbaal van joran 31/05/2005 zou helderheid opleveren hoe de poltie al op 31/05/2005 van de fishermans stop wist. verder alle gegeven over telefoon zou duidelijkheid geven over hoeveel calls en waarvan van de drie van 30 may tot 9 juni
Goede vraag duikkie, hoe lang kan zo'n zaak nog blijven lopen ?
FOK!'s rode weduwe.
pi_60633251
heb hier en daar weer eens wat gelezen op internet( site opvraagbaar ), over wie natalee eigenlijk wel was, en interviews met medestudenten. wat me wel opvalt is iederdaad het volgende, moeders holloway dacht/denkt dat natalee een engeltje was, er is natuurlijk niets mis mee. maar ook de medestudenten hadden waarschijnlijk een schuldgevoel dat ze niet beter op natalee lette. daardoor krijg je een wat rare situatie. en dit is waar ik het niet zo goed kan volgen. WIE WAS DIE JONGEN DIE ZEI KOM UIT DIE WAGEN NATALEE !!!. het was niet haar besten vrienden van natalee, en persoon is ook nooit naar voren gekomen ???

nu dringt de vraag zich op, is het daadwerkelijk wel zo gebeurt ??? iedereen neemt dit maar klakkeloos over. de schuldigevoelende studenten van MB, joran de kalpoes , opsporing verzocht, peter r de vries , enz,enz
maar waar is het bewijs ???

kan het niet andersom zijn gebeurt , joran en kalpoes verzinnen de rondjes rond CNC, natalee roept gewoon lollig zijnde wat uit het raam, maar niet tegen een groep. De americaanse MB sudenten toch al in dip nemen het verhaal over ( van we hebben het nog zo tegen natalee gezegd !!) en geloven graag dat iemand natalee nog gezien heeft in de auto, wie doet niet ter zaken voor een sussend geweten. maar zolang niet bekend is wie dan wel dat persoon is , blijft het voor mij maar een geest en moet toch echt de geloofwaardigheid van dit stukje feit ten twijvel worden getrokken. blijft het laaste ook kwa tijd vaag de camera beelden van het bedrijf iets verder op.

EN WIE weet nauw persies het programma wat natalee en vriendinnen die vacantie hebben uitgespookt. natalee zou al eerder ergens haaien hebben gezien, anders kom je daar niet op. dan heb je het over dolfijnen ofzo.

kortom wie op het eiland aruba , heeft als toeristische actie dolfijnen zien of andere zeediren in bootje ofzo en waar ??
pi_60633332
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 17:41 schreef Tmaatje het volgende:

[..]

Goede vraag duikkie, hoe lang kan zo'n zaak nog blijven lopen ?
wou dat ik zo af en toe eens van die goede ANTWOORDEN had
pi_60633519
Dossier Madeleine McCann openbaar
Zal vanuit NWS ook even linken naar hier
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_60638202
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 18:23 schreef paddy het volgende:
Dossier Madeleine McCann openbaar
Zal vanuit NWS ook even linken naar hier
FOK!'s rode weduwe.
pi_60638274
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 18:13 schreef duikkie het volgende:

[..]

Toch even wat gaan rondsnuffelen, wist je dat de langstlopende moordzaak in de geschiedenis al 125 jaar loopt en nog niet afgesloten is ?? Jack the Ripper case...
FOK!'s rode weduwe.
pi_60638275
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 18:13 schreef duikkie het volgende:

[..]

Toch even wat gaan rondsnuffelen, wist je dat de langstlopende moordzaak in de geschiedenis al 125 jaar loopt en nog niet afgesloten is ?? Jack the Ripper case...
FOK!'s rode weduwe.
pi_60638884
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 21:57 schreef Tmaatje het volgende:

[..]

zijn alle getuigen wel gehoort geeft hoop voor joran de verkrachter/leugenaar
pi_60640177
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 22:17 schreef duikkie het volgende:

[..]

zijn alle getuigen wel gehoort geeft hoop voor joran de verkrachter/leugenaar
Weet ik niet, zolang de zaak niet is afgesloten, blijft Joran verdachte....
FOK!'s rode weduwe.
pi_60645157
zijn er meer zaken bekend , waarvan er een eeuwige verdachte is ?? , bij jack the ripper hadden we in iedergeval lijken, maar in deze zaak is er niet eens een lijk , dus ook geen zaak

gek dat de politie dan zolang de zaak open houdt. gewoon de zaak afsluiten alle documenten voor de familie vrij geven. ALS er ooit nieuw en hard bewijs komt gewoon de zaak heropenen.

wie weet welke tips de arubaanse politie niet verder wil natrekken en toch in het dossier zitten !!!
pi_60663903
Als joran een dubbel ganger heeft, waar zit hij nu echt dan?
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 19:34:51 #243
207372 bastibro
I`ll get there
pi_60664709
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 19:01 schreef GambinoT het volgende:
Als joran een dubbel ganger heeft, waar zit hij nu echt dan?
Altrecht gesticht in Den Dolder, maar liever zou hij de baarmoeder weer inkruipen
pi_60667097
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 04:39 schreef duikkie het volgende:
zijn er meer zaken bekend , waarvan er een eeuwige verdachte is ?? , bij jack the ripper hadden we in iedergeval lijken, maar in deze zaak is er niet eens een lijk , dus ook geen zaak

gek dat de politie dan zolang de zaak open houdt. gewoon de zaak afsluiten alle documenten voor de familie vrij geven. ALS er ooit nieuw en hard bewijs komt gewoon de zaak heropenen.

wie weet welke tips de arubaanse politie niet verder wil natrekken en toch in het dossier zitten !!!
1. Ook als de zaak (gerechtelijk vooronderzoek) wordt afgesloten, wordt het dossier niet vrijgegeven voor de familie. Het vrijgeven van (alle) dossierstukken is aan het OM en in veel gevallen wordt niet alles vrijgegeven...soms ook wel , zie Mccann case.

2. Als er tips zijn die de politie niet WIL natrekken, zullen die zeker niet meer aanwezig zijn in het dossier, maar beland zijn in de fysieke of digitale prullenbak.
--
pi_60677467
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 20:58 schreef mrBhimself het volgende:

[..]

1. Ook als de zaak (gerechtelijk vooronderzoek) wordt afgesloten, wordt het dossier niet vrijgegeven voor de familie. Het vrijgeven van (alle) dossierstukken is aan het OM en in veel gevallen wordt niet alles vrijgegeven...soms ook wel , zie Mccann case.

2. Als er tips zijn die de politie niet WIL natrekken, zullen die zeker niet meer aanwezig zijn in het dossier, maar beland zijn in de fysieke of digitale prullenbak.
dus het is vriendjespolitiek ?? als alle dossierstukken worden achtergehouden ??? , je zou toch in ons nederland wel een handleiding verwachten wanneer wel en wanneer niet, of zouden we daar geen regels voor hebben

2 hoeft natuurlijk niet he,
pi_60678530
Heeft niets met vriendjespolitiek te maken. Er staat keurig omschreven welke dossierstukken openbaar gemaakt kunnen worden en welke niet openbaar gemaakt mogen worden. Het 'kunnen' wordt bepaald door het OM en heeft een direct verband met de privacy van de betrokkenen (verdachten en getuigen).
--
pi_60679578
Gelukkig zijn er al heel wat dossierstukken "gelekt "!
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 11:44:43 #248
207372 bastibro
I`ll get there
pi_60680080
Een ding is zeker; wanneer dat dossier openbaar zou worden gemaakt(wat het mi NIET wordt), hebben de puzzelaars onder ons weer vele maanden werk . .
Ik denk ook dat veel puzzelvragen waar men zich oa hier mee bezig heeft gehouden; het car-hose verhaal, bellen in de nacht van 29 op 30 mei, de recente onderzoeksresultaten omtrent `de Daury`, Beth`s aankomsttijd en nog veel meer, in een klap opgehelderd zullen zijn.
pi_60680204
Dat denk ik ook. Het huidige dossier schijnt te bestaan uit een 150 dossiermappen met getekende verklaringen (verdachten en getuigen) alsmede een groot aantal DVD's met daarop alle overige onderzoeksresultaten, inclusief tapverslagen, belangrijke stukken van telefoongesprekken en de opgenomen verhoren van de verdachten.
Een aantal zaken waar op de verschillende fora alleen maar over gespeculeerd kan worden, kunnen in één klap ontzenuwd worden. Het punt is echter dat het OM geen boodschap heeft aan de internet fora en de wannabee speurneuzen daar :-)
--
pi_60705557
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 11:52 schreef mrBhimself het volgende:
Dat denk ik ook. Het huidige dossier schijnt te bestaan uit een 150 dossiermappen met getekende verklaringen (verdachten en getuigen) alsmede een groot aantal DVD's met daarop alle overige onderzoeksresultaten, inclusief tapverslagen, belangrijke stukken van telefoongesprekken en de opgenomen verhoren van de verdachten.
Een aantal zaken waar op de verschillende fora alleen maar over gespeculeerd kan worden, kunnen in één klap ontzenuwd worden. Het punt is echter dat het OM geen boodschap heeft aan de internet fora en de wannabee speurneuzen daar :-)
zou wel een heleboel zaken verlichten ook voor de famillie van der sloot. want nu worden bepaalde verhalen ook niet ontkracht. misschien is er in het dossier wel geen ruimte voor bijvoorbeeld het ontvoerings verhaal , en weet ik allemaal meer voor vreemde beweringen...

kortom openheid hoeft helemaal nog niet in het nadeel van joran/ pa en kalpoes te werken. nu worden ze door de media en alleman beschuldig zonder enige gronden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')