'k Heb het over de reacties op de klachten.quote:Op donderdag 10 juli 2008 04:36 schreef Morwen het volgende:
Valt weinig meer te klagen in Nederland dus gaan mensen maar wat verzinnen, logisch toch
Ik ook, iemand verzint een klacht en krijgt daar verzonnen reacties op. Misschien ook wel omdat klachten al heel lang niet meer serieus genomen worden en elk topic verzand in een onzintopic. Dat heb ik alzo vaak meegemaakt dat er serieus op een klacht ingegaan wordt en vervolgens helemaal verbaggerd. Doe ik ook aan mee somsquote:Op donderdag 10 juli 2008 04:38 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
'k Heb het over de reacties op de klachten.
Och, ik zal niet ontkennen dat het niet serieuze in KLB soms grappig is. Duizend keer dezelfde zinnen als in mijn OP wordt nu wel een beetje vervelend tho.quote:Op donderdag 10 juli 2008 04:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ook, iemand verzint een klacht en krijgt daar verzonnen reacties op. Misschien ook wel omdat klachten al heel lang niet meer serieus genomen worden en elk topic verzand in een onzintopic. Dat heb ik alzo vaak meegemaakt dat er serieus op een klacht ingegaan wordt en vervolgens helemaal verbaggerd. Doe ik ook aan mee somsMaar meer omdat ik zie DAT het niet serieus meer is. Ik vind het eerlijk gezegd prima, ik vermaak me toch wel
![]()
Is ook inherent aan een forum en al haar gebruikers. Maargoed, mochten de mods me vaker op de vingers tikken hou ik me daar ook aan
True, maar dan zou er constant een mod op moeten zitten en dat is niet haalbaar. Beetje geven en nemen dusquote:Op donderdag 10 juli 2008 04:51 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Och, ik zal niet ontkennen dat het niet serieuze in KLB soms grappig is. Duizend keer dezelfde zinnen als in mijn OP wordt nu wel een beetje vervelend tho.
Moet dat dan? Dieren hebben geen doel in het leven. Mensen ook niet.quote:
Wel waar. 2:quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:32 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Moet dat dan? Dieren hebben geen doel in het leven. Mensen ook niet.
Haha.quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:26 schreef BobbyB het volgende:
Zelf draag je ook niet echt bij aan een beter KLB.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |