quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:02 schreef right_turn het volgende:
Maak je er foto's van? Ow, dat kan niet meer![]()
Blijft prachtigquote:
is die nog niet dood??????? dat is een mega lulquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:17 schreef Lyzio het volgende:
Two And A Half Man kan er ook wel mee door. Puur voor Charlie Sheen
Waarom niet?quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:00 schreef BertMaalderink het volgende:
Jiskefet heeft natuurlijk geen reet met comedy te maken.
Omdat hij een droeftoeter is. Wij begrijpen het tenminste.quote:
kloon mijn reet.quote:
Die vind ik eigenlijk best leuk. Had ik ook niet verwacht maar ik wordt er wel vrolijk van.quote:Op donderdag 10 juli 2008 01:34 schreef Outpost76 het volgende:
According to Jim
Waarin elke blanke ofwel onuitstaanbaar, ofwel oerdom is?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:51 schreef Nikmans het volgende:
The Fresh Prince is natuurlijk geweldigZo'n lekkere jaren-80-grote-zonnebrillen-flitsende-kleuren-hippe-neger vibe straalt daar uit
Komen er überhaupt blanken in voor dan?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:56 schreef zuiderbuur het volgende:
[..]
Waarin elke blanke ofwel onuitstaanbaar, ofwel oerdom is?
O jawel, en in ben blijkbaar niet de enige op het net die er zo over denkt:quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:58 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Komen er überhaupt blanken in voor dan?
quote:But seriously, (mainly in the earlier seasons) anytime you saw a white person in the show, they're the crazy girl, the dit-witted prep guy, the stupid teacher, the crazy atourney/golfer, the boring and very annoying, britsh guy, and please don't ask me to go on anymore because I could...easily.
Dat concept is inderdaad zooo uitgemolken.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:10 schreef seto het volgende:
The only joke in American sitcoms
Character A makes a heartfelt assertion.
Character B introduces a mitigating factor.
Character A contradicts his/her original assertion.
Repeat ad nauseum. You now are an American comedy writer.
Example
A - I'm never going to the mall ever again!
B (walks in) - Hey, I just saw they're giving away free cookies at the mall.
A - LET'S GO TO THE MALL!
Dumb American audience - ROFL
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |