Gaafquote:Op maandag 21 juli 2008 21:38 schreef kepler het volgende:
zo, hehe eindelijk de foto's van zaterdag online
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn camera is ook niet goed in het donker, best jammer eigenlijk.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:23 schreef kepler het volgende:
op de foto's zie je het niet zo heel goed (camera is niet zo goed in het donker), maar die wolken waren echt vuurrood
hittegolf? zaterdag toch al weer regen?quote:Op maandag 21 juli 2008 21:57 schreef Fredo55 het volgende:
Mooie foto's.![]()
Kans op een hittegolf stijgen!
tja, ik stond er zelf onder dus dat is al mooi genoegquote:Op maandag 21 juli 2008 22:43 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Mijn camera is ook niet goed in het donker, best jammer eigenlijk.
Onweer aan het eind v/d dag dan waarschijnlijk, al dat vocht wat gevallen is komt razendsnel weer de lucht in met die temperaturen denk ik.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:00 schreef Againzender het volgende:
Hm, nieuwste pluim heeft het over flinke temperaturen vrijdag en zaterdag, toch ruim boven de 25. Wat mij wel opvalt is dat het neerslagsignaal nu al op vrijdag aanwezig is, dat was er in de vorige run nog niet volgens mij?
Temperatuur voor zaterdag gaan de meeste members nu toch ook voor de hogere oplossingen, maar neesralgsignaal blijft erin.
Onweer?
Regen betekend niet altijd dat de hitte over is.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
hittegolf? zaterdag toch al weer regen?
Onze piet zegt dat het daarna zeer warm word. (lees:warmer)quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:47 schreef marcel-o het volgende:
Zondag zie k idd nogsteeds 25 graden staan
Men wat komt dat allemaal heerlijk uit. Ik ga vrijdag met vrienden naar een jongerencampingquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:07 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Onze piet zegt dat het daarna zeer warm word. (lees:warmer)
Hier in Tholen (Zeeland) ook bewolkt.quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:07 schreef kloas_wokkel het volgende:
hmm t is hier nog steeds bewolkt![]()
Hopen dat t volgende week in Zeeland beetje mooi weer word
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |