euh, in 97/98 was er toch nog geen weeralarm?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:10 schreef DemonRage het volgende:
Nog langer geleden (1997 of 1998) heb ik nog een gevalletje mist + onweer meegemaakt. Ik werd op een zaterdagochtend rond 6:00u wakker van gedonder en toen ik door m'n dakraam (toen sliep ik op zolder) naar buiten keek toen hing er een vrij dichte mist buiten en er hing een bruin-gele gloed in de lucht. Het was al meteen drukkend benauwd. Toen de mist en het onweer weg trok toen werd het die dag nog tropisch warm en dat werd afgesloten met zwaar onweer. Daar was een weeralarm voor uitgegeven.
Ja, dat deden ze toen. Een keertje op een zaterdag begin juni meegemaakt dat er 's ochtends een waarschuwing met gele letters stond op 703, en toen wij op de fiets wilden stappen stond het er in het rood, in hoofdletters, dat was even schrikkenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:09 schreef DemonRage het volgende:
Er werd toen iig wel voor gewaarschuwd op teletekst, met "ZWARE ONWEERSBUIEN" in hoofdletters.
En er zit onweer in.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:49 schreef DemonRage het volgende:
Eerste buien ontstaan nu bij de oostgrens (bij Nijmegen).
Mag ik vragen van welke site dat plaatje komt?quote:
http://meteodelfzijl.nl/weerflits/cape.htmquote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mag ik vragen van welke site dat plaatje komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |