fha, kun jij mij uitleggen wrom elke surinaamse familie die ik ken minstens 2 half broers of zussen heeftquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:44 schreef Fha het volgende:
Ik mn broer even bellen.. zegtie ineens "ja ik moet pissen hier heb je je andere broer aan de lijn". Oke..Ha ik heb zonet voor het eerst in mn leven met mn 3e halfbroer gepraat

ik denk dat je dat eerder aan de ouders moet vragenquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
fha, kun jij mij uitleggen wrom elke surinaamse familie die ik ken minstens 2 half broers of zussen heeft

Seks is goed jeweetsquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
fha, kun jij mij uitleggen wrom elke surinaamse familie die ik ken minstens 2 half broers of zussen heeft

dus ze gaan niet allemaal bij bosjes vreemdquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Seks is goed jeweets![]()
uuhmm omdat relatief gezien veel surinaamse gezinnen uit elkaar gaan denk ik. (en daarna dus weer met iemand anders kinders krijgen)

Waarom vreemd gaan als je ook gewoon elke twee jaar een nieuwe chick en nieuwe kinds kunt nemen/maken?quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
dus ze gaan niet allemaal bij bosjes vreemd

Niet, jammerquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:58 schreef Fha het volgende:
Maar weet ik veelIk ben geen klankboord van alle surinamers ofzo

Nee sorry.. het is niet anders helaas.quote:

no spangquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:58 schreef Fha het volgende:
Maar weet ik veelIk ben geen klankboord van alle surinamers ofzo

quote:

ik heb enkel fruitsalade of meloensaladequote:

Ik heb enkel chippies.quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb enkel fruitsalade of meloensalade

go for the chipsquote:

Mja ik ga het denk ik ook maar gewoon doenquote:

pff dat kon ik je ook wel zeggen zonder hem te kijkenquote:

Mja ach ik was aan het zappen dus ik ben even blijven hangenquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
pff dat kon ik je ook wel zeggen zonder hem te kijken_!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |